LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nijntje loopauto bij spelletjeshop

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
Eljaz
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 apr 2015 10:17

nijntje loopauto bij spelletjeshop

Ongelezen bericht door Eljaz »

Afgelopen zondag daar besteld. Kon snel afgeleverd worden onder rembours. Had het liever via Ideal betaald, maar tot mijn verbazing krijg ik een email, met daarin letterlijk onder rembours, maar bovenin de mail stond: bedank voor uw bestelling, zodra wij het geld binnen hebben, wordt dit produkt afgeleverd, met een 06 nummer voor info. Dat tel. nummer is dus buiten gebruik. Nu 2 mailtjes verzonden naar dit bedrijf, dat was mogelijk, maar totaal geen reactie!! Zit ik vast aan deze bestelling en is dit bedrijf wel bonafide?

Barre Barry
Berichten: 527
Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18

Re: nijntje loopauto bij spelletjeshop

Ongelezen bericht door Barre Barry »

Eljaz schreef:Zit ik vast aan deze bestelling en is dit bedrijf wel bonafide?
Zou je dat niet beter kunnen onderzoeken voordat je iets besteld?

Je kan nog altijd van die bestelling af. Het is koop op afstand dus je hebt bedenktijd en ook nog eens niet betaald. Ideale situatie dus.

Eljaz
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 apr 2015 10:17

Re: nijntje loopauto bij spelletjeshop

Ongelezen bericht door Eljaz »

De site zag er betrouwbaar uit en kon niks vinden over malafide zaken op Internet namens Spelletjeshop!
Heb dit wel degelijk gedaan, omdat bij andere speelgoedfabrik. dit produkt niet meer leverbaar was, alleen bij hen, vandaar die keuze!

Barre Barry
Berichten: 527
Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18

Re: nijntje loopauto bij spelletjeshop

Ongelezen bericht door Barre Barry »

Eljaz schreef:De site zag er betrouwbaar uit en kon niks vinden over malafide zaken op Internet namens Spelletjeshop!
Heb dit wel degelijk gedaan, omdat bij andere speelgoedfabrik. dit produkt niet meer leverbaar was, alleen bij hen, vandaar die keuze!
De site zag er betrouwbaar uit????

Over ons: Lege pagina
Contact: Telefoon 123456789

Lekker betrouwbaar.

sweet-devil
Berichten: 123
Lid geworden op: 03 dec 2014 14:27

Re: nijntje loopauto bij spelletjeshop

Ongelezen bericht door sweet-devil »

Barre Barry schreef:
Eljaz schreef:De site zag er betrouwbaar uit en kon niks vinden over malafide zaken op Internet namens Spelletjeshop!
Heb dit wel degelijk gedaan, omdat bij andere speelgoedfabrik. dit produkt niet meer leverbaar was, alleen bij hen, vandaar die keuze!
De site zag er betrouwbaar uit????

Over ons: Lege pagina
Contact: Telefoon 123456789

Lekker betrouwbaar.
Het is vast heel slecht dat ik hier om moest lachen.
Vervelend, maar het loont om even onderzoek te doen naar de website voor je iets koopt TS. Dure les

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: nijntje loopauto bij spelletjeshop

Ongelezen bericht door VioletPrue »

sweet-devil schreef:
Barre Barry schreef:
Eljaz schreef:De site zag er betrouwbaar uit en kon niks vinden over malafide zaken op Internet namens Spelletjeshop!
Heb dit wel degelijk gedaan, omdat bij andere speelgoedfabrik. dit produkt niet meer leverbaar was, alleen bij hen, vandaar die keuze!
De site zag er betrouwbaar uit????

Over ons: Lege pagina
Contact: Telefoon 123456789

Lekker betrouwbaar.
Het is vast heel slecht dat ik hier om moest lachen.
Vervelend, maar het loont om even onderzoek te doen naar de website voor je iets koopt TS. Dure les
Er is niets betaald.

aarie25
Berichten: 290
Lid geworden op: 23 apr 2013 08:14

Re: nijntje loopauto bij spelletjeshop

Ongelezen bericht door aarie25 »

Er is niets betaald.
gelukkig niet, er gaan een hoop alarmbellen rinkelen op deze site :roll:
ook vreemd dat je onder rembours wil betalen, maar dan eerst geld moet betalen
voordat je iets geleverd krijgt

SjeH
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mei 2015 11:32

Re: nijntje loopauto bij spelletjeshop

Ongelezen bericht door SjeH »

Heb je inmiddels je loopauto gekregen of ben je onder de koop uitgekomen?

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: nijntje loopauto bij spelletjeshop

Ongelezen bericht door Julie4444 »

SjeH schreef:Heb je inmiddels je loopauto gekregen of ben je onder de koop uitgekomen?
Als je hun adres googled kom je ook ergens anders uit. Die site is overduidelijk een malfidewebshop, dus als je niet hebt betaald zou ik blij zijn en elders inkopen doen.

Ze hebben overigens niet eens een kvk op de site staan, iets wat ook gewoon verplicht it.

Nienke79
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jun 2015 16:03

Re: nijntje loopauto bij spelletjeshop

Ongelezen bericht door Nienke79 »

Ik heb hier ook een bestelling geplaatst, en blijkbaar de site niet goed genoeg gecheckt. Een soort gelijk verhaal. Nu is de vraag; wat levert hen dit op? Misbruiken ze de persoonsgegevens

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: nijntje loopauto bij spelletjeshop

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Nienke79 schreef:Ik heb hier ook een bestelling geplaatst, en blijkbaar de site niet goed genoeg gecheckt. Een soort gelijk verhaal. Nu is de vraag; wat levert hen dit op? Misbruiken ze de persoonsgegevens
De site niet goed gecheckt? Letterlijk alles aan die site schreeuwt dat het nep is.

Gesloten