Pagina 1 van 1

Klacht clementoni

Geplaatst: 11 jan 2017 14:42
door MaartenBladder1977
Ik heb een mechanica laboratorium gekocht voor mijn zoon van Clementoni. Na het eerste gebruik zijn de verbindingsstukjes bijna allemaal kapot.
Helaas geeft Clementoni niet thuis. Zij reageren niet op mail, facebookmessenger of twitter.

Zou graag willen weten wie deze klacht nog meer ervaart en of iemand uberhaupt al eens contact heeft weten te krijgen met Clementoni.

Re: Klacht clementoni

Geplaatst: 15 jan 2017 11:00
door berndv
MaartenBladder1977 schreef:Ik heb een mechanica laboratorium gekocht voor mijn zoon van Clementoni. Na het eerste gebruik zijn de verbindingsstukjes bijna allemaal kapot.
Helaas geeft Clementoni niet thuis. Zij reageren niet op mail, facebookmessenger of twitter.

Zou graag willen weten wie deze klacht nog meer ervaart en of iemand uberhaupt al eens contact heeft weten te krijgen met Clementoni.
als ik op hun website kijk, is het geen webshop. Dus u heeft het niet rechtstreeks bij hen gekocht vermoed ik. Aangezien u een overeenkomst heeft gesloten met een winkel, ben ik wel benieuwd naar hun mening over het ondeugdelijke product en wat zij u hebben aangeboden, aangezien zij verplicht zijn u een conform product te leveren.

Re: Klacht clementoni

Geplaatst: 15 jan 2017 15:22
door mh73
Clementoni is het merk. Je moet zijn bij de winkel die je het product verkocht heeft. Die heeft het je verkocht en die moet je erop aanspreken

Wat berndv zegt, maar dan wat simpeler gezegd.

Re: Klacht clementoni

Geplaatst: 15 jan 2017 22:16
door kweenie
Vreemd. Ik heb ook eens een probleempje met ze gehad (er zat per ongeluk een verkeerd onderdeel in de doos), maar ik kreeg toen erg snel een reactie op mijn mail. En een paar dagen later lag het juiste onderdeel (kosteloos) in de brievenbus. Weet je zeker dat je het juiste mailadres hebt gebruikt?