LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GELUID MOBIELE TELEFOON SESAMSTRAAT

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
aloenen
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 okt 2008 19:53

GELUID MOBIELE TELEFOON SESAMSTRAAT

Ongelezen bericht door aloenen »

Laatst een mobiele telefoon van Sesamstraat gekocht bij Bart Smit voor 12,95euro. Er stond op de verpakking dat het echte geluid van de telefoon zachter was als de verpakking eraf was. Echter het geluid is zo zacht dat mijn zoontje het geluid helemaal niet meer hoort. Ik dacht eerst dat het aan de batterij zou liggen, maar helaas.
Ik vind het een goede zaak dat er rekening gehouden wordt met de hardheid van het geluid van speelgoed maar dit slaat alles. Wat een miskoop.
Wie heeft ook deze ervaring?

L.V
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 jan 2007 14:45

Re: GELUID MOBIELE TELEFOON SESAMSTRAAT

Ongelezen bericht door L.V »

het klopt inderdaad dat het geluid erg zacht is
maar dat is speciaal voor baby/peuters oren omdat die geluiden extra hard horen
ik heb zelf ook al een aantal klanten ermee terug gehad en uit ons onderzoek bleek dat dus van toepassing te zijn

djmaze
Berichten: 234
Lid geworden op: 02 mei 2006 01:45

Re: GELUID MOBIELE TELEFOON SESAMSTRAAT

Ongelezen bericht door djmaze »

Volgens mij kan je dat zelf het beste laat op de avond testen.
Als je zomers je raam 's nachts open hebt hoor je toch ook van alles dat je overdag niet zo goed hoort?

Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Re: GELUID MOBIELE TELEFOON SESAMSTRAAT

Ongelezen bericht door Remster »

Wat een miskoop.
Plastic speelgoed met batterijen is sowieso een miskoop.
Slecht voor het milieu, dus slecht voor de opvoeding.

miki
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 dec 2007 21:36

Re: GELUID MOBIELE TELEFOON SESAMSTRAAT

Ongelezen bericht door miki »

Als je achter op de telefoon kijkt zie je een klein gleufje als je daar een stukje plastic of papier in schuift krijg je weer meer geluid, Geloof me het werkt echt.

SaskiaD
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2008 22:32

Re: GELUID MOBIELE TELEFOON SESAMSTRAAT

Ongelezen bericht door SaskiaD »

De stem van Ernie is echt extreem zacht. Het melodietje erna is wel te horen.
Ook voor mijn zoontje van 2 is hij ook echt te zacht. Op de TV moet hij altijd lachen om Ernie zijn stem en hier reageert hij er helemaal niet op.
Het papiertje achterin het gleufje stoppen helpt wel wat. (Bedankt voor de tip!!)
Morgen maar eens kijken wat hij ervan vindt....

patjuh83
Berichten: 29
Lid geworden op: 26 aug 2009 20:02

Re: GELUID MOBIELE TELEFOON SESAMSTRAAT

Ongelezen bericht door patjuh83 »

Beetje laat dit antwoord,

Als je de telefoon open schroeft (5 schroefjes in totaal) zitten er in de telefoon 2 witte draadjes knip deze alle 2 door en geloof me het geluid is weer als in de winkel.

Papiertje erin kan ook maar dat papiertje is gevaarlijk als het eruit valt en het kindje het in zijn mond steekt.

@ Remster; Ademen is ook slecht voor het milieu, maar daar stop jij toch ook niet mee? Rare antwoorden zitten mensen hier echt niet op te wachten.

Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Re: GELUID MOBIELE TELEFOON SESAMSTRAAT

Ongelezen bericht door Remster »

hoezo raar antwoord.
voor mensen die een beetje bewust in het leven staan is het de normaalste zaak van de wereld om gewoon duurzaam speelgoed te kopen.

patjuh83
Berichten: 29
Lid geworden op: 26 aug 2009 20:02

Re: GELUID MOBIELE TELEFOON SESAMSTRAAT

Ongelezen bericht door patjuh83 »

Remster schreef:hoezo raar antwoord.
voor mensen die een beetje bewust in het leven staan is het de normaalste zaak van de wereld om gewoon duurzaam speelgoed te kopen.
Late reactie mijner zijds, maar dat jij bewust in het leven staat is heel goed en dat moet jij zelf weten, maar jou reactie voegt niets toe en lost niet het probleem op en dat is nou juist wat diegene die dit bericht in het begin plaatste, wilde bereiken.

Vandaar dat ik jou reactie als raar bestempel.

Gesloten