LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] idd lego in duitseland is vaak goedkoper ook playmobil

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
edwardd
Berichten: 26
Lid geworden op: 03 apr 2008 13:08

idd lego in duitseland is vaak goedkoper ook playmobil

Ongelezen bericht door edwardd »

als ik wat ga kopen dan in duitsland is goedkoper noujah niet met alles maar wel vaak met speelgoed lego en playmobil zijn daar ook het vaakst afgeprijst

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: idd lego in duitseland is vaak goedkoper ook playmobil

Ongelezen bericht door maybe »

Grammaticaal gezien laat je tekst nogal wat te wensen over. Maar meest belangrijke is nog wel wat nu je punt is. Wil je nu alleen maar meldden dat in Duitsland dingen goedkoper zijn.

mukkiefuk
Berichten: 236
Lid geworden op: 24 okt 2005 15:11

Re: idd lego in duitseland is vaak goedkoper ook playmobil

Ongelezen bericht door mukkiefuk »

Nou, da's interessant om te weten. Dan ga ik daar voortaan maar mijn speelgoed halen. Rijd ik gelijk even naar Tjechië voor bier en ga ik tanken in Venezuela, da's ook goedkoper.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: idd lego in duitseland is vaak goedkoper ook playmobil

Ongelezen bericht door Chocomelk »

mukkiefuk schreef:Nou, da's interessant om te weten. Dan ga ik daar voortaan maar mijn speelgoed halen. Rijd ik gelijk even naar Tjechië voor bier en ga ik tanken in Venezuela, da's ook goedkoper.
Wat een onzin, mischien woont de topicplaatser wel vlak bij de grens.
De topicplaatser heeft gelijk dat lego goedkoper is daar dan hier, playmobile heb ik geen idee over.
En ja.......boodschappen zijn er in het algemeen een heel stuk goedkoper dan hier. :wink:

edwardd
Berichten: 26
Lid geworden op: 03 apr 2008 13:08

Re: idd lego in duitseland is vaak goedkoper ook playmobil

Ongelezen bericht door edwardd »

Chocomelk schreef:
mukkiefuk schreef:Nou, da's interessant om te weten. Dan ga ik daar voortaan maar mijn speelgoed halen. Rijd ik gelijk even naar Tjechië voor bier en ga ik tanken in Venezuela, da's ook goedkoper.
Wat een onzin, mischien woont de topicplaatser wel vlak bij de grens.
De topicplaatser heeft gelijk dat lego goedkoper is daar dan hier, playmobile heb ik geen idee over.
En ja.......boodschappen zijn er in het algemeen een heel stuk goedkoper dan hier. :wink:
ja ik woon kwartier met de auto rijden van duitseland

mukkiefuk
Berichten: 236
Lid geworden op: 24 okt 2005 15:11

Re: idd lego in duitseland is vaak goedkoper ook playmobil

Ongelezen bericht door mukkiefuk »

Chocomelk schreef:Wat een onzin, mischien woont de topicplaatser wel vlak bij de grens.
De topicplaatser heeft gelijk dat lego goedkoper is daar dan hier, playmobile heb ik geen idee over.
En ja.......boodschappen zijn er in het algemeen een heel stuk goedkoper dan hier. :wink:
Geen onzin. Dit forum is niet bedoeld als internationale prijsvergelijkingssite. Anders kunnen we bezig blijven.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: idd lego in duitseland is vaak goedkoper ook playmobil

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Los van de prijzen - het assortiment is in DE vaak groter dan in Nederlandse speelgoedwinkels.

marietje1
Berichten: 90
Lid geworden op: 18 jul 2007 16:32

Re: idd lego in duitseland is vaak goedkoper ook playmobil

Ongelezen bericht door marietje1 »

Ik wil me hier toch ook wel even in mengen, ik heb een huis in Duitsland en kom er dus regelmatig. Ik dacht dus inderdaad ook dat de prijzen in Duitsland lager waren voor Playmobile en Lego, ware het niet dat ik vlak voor de feestdagen een cadeautje voor mijn jongste dochter wilde kopen, deze had ik in oktober in Duitsland in een winkel gezien en ik dacht zo dat is goedkoop. Een week of 2 voor mijn dochters verjaardag ben ik eens bij de Bart Smit binnen gelopen en wat scherts mijn verbazing de zelfde prijs.
Tuurlijk zijn er producten in Duitsland goedkoper maar veel goedkoper ach dat valt volgens mij te bezien.

Een slokje liefde
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 mar 2010 16:16

Re: idd lego in duitseland is vaak goedkoper ook playmobil

Ongelezen bericht door Een slokje liefde »

Klopt, in Duitsland is playmobile en lego stukken goedkoper.
Ik weet alleen niet of het ook via internet te verkrijgen is vanuit Duitsland?
Want als je heen en weer moet rijden en niet dichtbij de grens woont, kost het je benzine.

Wim2007
Berichten: 962
Lid geworden op: 12 jul 2007 13:04

Re: idd lego in duitseland is vaak goedkoper ook playmobil

Ongelezen bericht door Wim2007 »

mukkiefuk schreef:Geen onzin. Dit forum is niet bedoeld als internationale prijsvergelijkingssite. Anders kunnen we bezig blijven.
Wellicht is het interessant om te weten waarom er prijsverschillen zijn. Het zou kunnen zijn dat de prijzen van Lego in Nederland kunstmatig hoog worden gehouden. Is er in de Nederlandse speelgoedhandel wellicht weinig onderlinge concurrentie? En bovendien: waarom zou men onnodig veel moeten betalen voor dezelfde artikelen?
Laatst gewijzigd door Wim2007 op 12 sep 2010 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: idd lego in duitseland is vaak goedkoper ook playmobil

Ongelezen bericht door Chocomelk »

@ Wim, sorry maar die reactie die je ge-quote hebt is niet van mij.

Wim2007
Berichten: 962
Lid geworden op: 12 jul 2007 13:04

Re: idd lego in duitseland is vaak goedkoper ook playmobil

Ongelezen bericht door Wim2007 »

Chocomelk schreef:@ Wim, sorry maar die reactie die je ge-quote hebt is niet van mij.
Ik heb inderdaad een fout gemaakt bij het weghalen/aanpassen van een quote. Ik heb de quote inmiddels aangepast.

Mechwarrior94
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 nov 2008 01:54

Re: idd lego in duitseland is vaak goedkoper ook playmobil

Ongelezen bericht door Mechwarrior94 »

edwardd schreef:als ik wat ga kopen dan in duitsland is goedkoper noujah niet met alles maar wel vaak met speelgoed lego en playmobil zijn daar ook het vaakst afgeprijst
Ik heb van een aantal bronnen vernomen dat Duitsland voorrang heeft op de meeste Europese landen, zo ook op Nederland. Daarom krijgen zij ook eerder nieuwe uitgaves maar ook vvreemd genoeg de prijzen die meestal lager zijn.

shetan
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jun 2007 15:14

Re: idd lego in duitseland is vaak goedkoper ook playmobil

Ongelezen bericht door shetan »

ik koop al jaren mijn playmobil in duitsland
in dusseldorf of oberhausen .. hardstikke leuk om eens te doen eind november of december als je geen 5 dec verplichtingen meer hebt haha heel veel dingen zijn daar goedkoper.. en je hebt er ook gelijk de kerstmarkten . dus idd benzine is wat t je dan extra kost.
maar je hebt een leuke dag en goedkoper je spullen .
op internet kan je t ook kopen .. vaak via ebay.de heb je ook winkels die het daar aanbieden ( KAUFHAUS bijv )
maar dan heb je wel extra verzendkosten en dan is het natuurlijk niet zo goedkoop meer

Gesloten