LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hello kitty projector kan ik hier mee terug?

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
wiecky
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 mei 2006 12:23

hello kitty projector kan ik hier mee terug?

Ongelezen bericht door wiecky »

Mijn dochter is deze week 4 jaar geworden en mag graag tekenen, daarom hebben we haar een hello kitty projector kado gedaan. Gekocht voor 29,95 bij de Intertoys was een renprijs normaal nog een 10 euro duurder.
Stom van mij misschien maar dan verwacht je toch dat dat ding een degelijk ding is maar niets is minder waar. Toen ik hem uit de doos haalde dacht ik al is dit het heel slap plastic geval. Er moeten 4 AA baterijen in en daar beginnen de problemen al na het plaatsen past het klepje niet meer goed dicht.
Je moet de projector in verschillende standen kunnen gebruiken en daar moet je knopen los voor draaien, dat gaat erg moeilijk en kracht zetten durf je bijna niet want je bent bang dat spul afbreekt.
Ook doet de lamp het niet goed knippert van fel naar zachtjes en soms valt ie uit.
en vind het beeld zowiezo erg onduidelijk.

Nu mijn vraag heeft het zin om terug te gaan naar de winkel en mijn geld terug te vragen of dat mijn dochter iets anders mag uitzoeken?
Ik had hem al een paar weken in huis dus mijn 30 dagen zijn bijna om en ik woon een half uur rijden van de winkel vandaan (of ik moet naar een andere intertoys filiaal maar weet niet of dat mag) daarom mijn vraag
Hier heeft ze niks aan en dat vind ik een beetje sneu voor haar.

Eygen
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 nov 2010 14:56

Re: hello kitty projector kan ik hier mee terug?

Ongelezen bericht door Eygen »

Voor zo'n stom ding kan je best terug gaan om je geld terug te vragen of het om te ruilen.

(Zolang je dat bij hetzelfde filiaal doet, je zal dus toch een halfuurtje moeten rijden).

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: hello kitty projector kan ik hier mee terug?

Ongelezen bericht door dhc »

[quote="Eygen"]Voor zo'n stom ding kan je best terug gaan om je geld terug te vragen of het om te ruilen.
quote]
Of dat lukt is nog maar de vraag, koop =koop en ruilen is een gunst.
Dat je de kwaliteit van het produkt wat minder vindt had je in de winkel al kunnen ontdekken.....

xnez
Berichten: 155
Lid geworden op: 22 dec 2009 09:08

Re: hello kitty projector kan ik hier mee terug?

Ongelezen bericht door xnez »

Tuurlijk mag u er gewoon mee terug,ander filliaal hoort ook geen probleem te zijn.
Ze zullen u een ander aanbieden,maar u kan vragen of u iets anders mag uit zoeken.

Succes

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: hello kitty projector kan ik hier mee terug?

Ongelezen bericht door dhc »

xnez schreef:Tuurlijk mag u er gewoon mee terug,ander filliaal hoort ook geen probleem te zijn.
Ze zullen u een ander aanbieden,maar u kan vragen of u iets anders mag uit zoeken.

Succes

Oja ?
En hoe weet je dat "ze je een ander aanbieden of iets anders mag uitkiezen"

Heb je voorspellende gaven?
Feit blijft: koop is koop en ruilen is een gunst.
Laat me ander even het wetsartikel lezen dat ik schijnbaar heb gemist en waarin de wetgeving is aangepast.....
Je schrijft onzin!

buckleup
Berichten: 173
Lid geworden op: 16 sep 2008 18:33

Re: hello kitty projector kan ik hier mee terug?

Ongelezen bericht door buckleup »

dhc schreef:
xnez schreef:Tuurlijk mag u er gewoon mee terug,ander filliaal hoort ook geen probleem te zijn.
Ze zullen u een ander aanbieden,maar u kan vragen of u iets anders mag uit zoeken.

Succes
Oja ?
En hoe weet je dat "ze je een ander aanbieden of iets anders mag uitkiezen"
Heb je voorspellende gaven?
Feit blijft: koop is koop en ruilen is een gunst.
Laat me ander even het wetsartikel lezen dat ik schijnbaar heb gemist en waarin de wetgeving is aangepast.....
Even goed lezen, dhc. De TS meldt duidelijk dat de projector niet goed functioneert (knippert) en regelmatig uitvalt. Er staat wel degelijk in de wet dat de winkelier het product dan moet repareren of ruilen voor een ander (of beter) examplaar, en als dat niet kan de aankoopprijs moet terugbetalen.

Daarnaast, het meisje waarvoor de projector gekocht is, is nu 4 jaar oud. Die gaat de komende jaren nog heel veel cadeaus van haar moeder krijgen. Intertoys zou wel gek zijn als ze niet wat flexibel omgaan met deze klacht. Xnez heeft dus gelijk als hij/zij zegt dat de winkel waarschijnlijk niet moeilijk zal doen.
dhc schreef: Je schrijft onzin!
Bent u tegen uw vrienden ook zo aardig als ze iets zeggen waarmee u het niet eens bent ("je schrijft onzin")? Of is het gebrek aan sociale contacten de reden dat u tijd over hebt om elke avond op dit forum anderen de les te lezen?

wiecky
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 mei 2006 12:23

Re: hello kitty projector kan ik hier mee terug?

Ongelezen bericht door wiecky »

Ik weet dat ruilen een gunst is en niet een recht, maar hier gaat het om niet goed werkende, en ja de kwaliteit valt me ook zwaar tegen volgens mij zei hier boven iemand dat ik dat in de winkel al had kunnen zien, ik vraag me af hoe?
alle dozen zitten dicht, stonden geen voorbeelden. Als dat wel zo was geweest had ik echt iets anders gekocht. Ik dacht dat ik voor bijna 30 euro toch wel een degelijk ding zou krijgen.

Ik ga het vanmiddag gewoon proberen om hem terug te brengen naar een ander filiaal en hoop dat ze niet al te moeilijk doen.

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: hello kitty projector kan ik hier mee terug?

Ongelezen bericht door maybe »

wiecky schreef:Nu mijn vraag heeft het zin om terug te gaan naar de winkel en mijn geld terug te vragen of dat mijn dochter iets anders mag uitzoeken?
Ik had hem al een paar weken in huis dus mijn 30 dagen zijn bijna om en ik woon een half uur rijden van de winkel vandaan (of ik moet naar een andere intertoys filiaal maar weet niet of dat mag) daarom mijn vraag
Hier heeft ze niks aan en dat vind ik een beetje sneu voor haar.
Waarom leg je die vraag hier neer en bel je ze niet gewoon. Je kunt de intertoys filiaal bellen en het hier na te vragen.

wiecky
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 mei 2006 12:23

Re: hello kitty projector kan ik hier mee terug?

Ongelezen bericht door wiecky »

Ik wou niet bellen omdat je over de telefoon makkelijker bent af te schepen...

Ik ben vandaag terug naar de winkel geweest en phoo ik heb het voor elkaar gekregen maar het was niet makkelijk.
Ik heb uitgelegd wat mijn probelemen waren met dat ding zoals in mijn eerste posting te lezen en het antwoord was dat is geen reden voor retour.
Ik heb gezegt ik neem hem niet mee terug dus verzin maar wat toen heeft zei met iemand gebeld en mocht mijn dochter voor 29,95 iets anders uitzoeken, ik kreeg geen geld terug en dat vond ik ook niet erg.

Mijn dochter druk aan het zoeken en had inmiddels al een leuke puzzel uitgezocht en een sinterklaas doeboek, ze had nog een kleine 20 euro over en ik was ook niet te beroerd geweest om haar 10 of 20 euro meer tegunnen om iets uit tezoeken maar toen gebeurde het de verkoopster had andere batterijen geprobeert en toen deed het lichtje het wel goed en was dus alles over en mocht mijn dochter niks anders uitzoeken maar moesten we hem maar terug meenemen...dat kun je toch niet terug nemen bij een kind van 4.....
Ik weer uitgelegd dat dat lampje niet het hele probleem was maar dat het hele ding ondeugelijk is .....nou heel verhaal verder argumenten dat ik maar door een doos heen moest kunnen kijken tot dat op de doos stond vanaf 5 jaar en mijn dochter is nog maar 4 .......
Ik was op het punt dat ik heb gezegt jullie houden dat ding maar en ik vertrek ik koop voor mijn dochter bij een andere speelgoed winkel wel een nieuw kadootje en jullie zien mij niet meer terug, toen mijn dochter ook nog begon te huilen kwam de volgende oplossing .........de projecter was inmiddels nog maar 24,95 en voor dat bedrag mocht ze dan wat anders uitzoeken ....mijn dochter was inmiddels zo overstuur dat ze zei laat R (haar zusje van 2,5) maar wat uitzoeken... toen heb ik nog snel een spelletje van 10 euro er bij gepakt en zijn we met een beetje wrang gevoel vertrokken ........

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: hello kitty projector kan ik hier mee terug?

Ongelezen bericht door dhc »

En al die ellenden vanwege een paar batterijen.....was misschien een optie geweest dat thuis uit te testen....

wiecky
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 mei 2006 12:23

Re: hello kitty projector kan ik hier mee terug?

Ongelezen bericht door wiecky »

hallo dhc,

Als de baterijen het enige probleem was dat had ik dat gedaan.
maar een stuk plastic wat al uit elkaar valt als je er naar kijkt laat staan op kleurt is dat geld niet waard en levert hele sneue kinder gezichtjes op.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: hello kitty projector kan ik hier mee terug?

Ongelezen bericht door dhc »

Ja, en zoals ik al eerder schreef, at had je al in de winkel kunnen constateren.
Je eerdere verhaal dat dat niet mogelijk was....tja, dat geloof ik dus niet. In de tijd dat mijn meiden nog klein waren kon je gewoon alles pakken, testen, voelen, ruiken enz..
En da's niet eens zo lang geleden...

wiecky
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 mei 2006 12:23

Re: hello kitty projector kan ik hier mee terug?

Ongelezen bericht door wiecky »

Als alle dozen dicht zijn kun je niks ruiken voelen proefen of wat dan maar ook......dan moet je door een doos heen kunnen kijken.....

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: hello kitty projector kan ik hier mee terug?

Ongelezen bericht door dhc »

Tja, ongezien kopen...lekker slim, voor hetzelfde geld had je een baksteen gekocht...

wiecky
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 mei 2006 12:23

Re: hello kitty projector kan ik hier mee terug?

Ongelezen bericht door wiecky »

Leuke hobby heb jij he.

xnez
Berichten: 155
Lid geworden op: 22 dec 2009 09:08

Re: hello kitty projector kan ik hier mee terug?

Ongelezen bericht door xnez »

@ DHC..als iemand onzin schrijft dan bent u het wel!!!

Zoals buckleup ook al schreef:

Het waseen ondeugdelijk artikel.

@ Wieky...fijn dat het is opgelost!

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: hello kitty projector kan ik hier mee terug?

Ongelezen bericht door sephora30 »

Wat ik niet begrijp, waarom koop je een stuk speelgoed dat bestemd is voor kinderen vanaf 5 jaar als je dochter 4 is geworden.

Dit afgezien van het feit dat het ondeugdelijk speelgoed is.

wiecky
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 mei 2006 12:23

Re: hello kitty projector kan ik hier mee terug?

Ongelezen bericht door wiecky »

nou spijt me wel maar dat vind ik een beetje te kort door de bocht..

mijn dochter mag graag tekenen en wou eigelijk de projecter van disney prinsessen die is voor vanaf 6 jaar en vond ik ook te moeilijk voor haar. Daarom koos ik voor de hello kitty dat zijn vrij grove tekeningen die ze best over zou kunnen trekken ( met een beetje fantasie natuurlijk)

Daarbij vind ik dat die leeftijd aanduiding een beetje zozo mijn oudste dochter kan puzzels leggen tot 100 stukjes mits er veel verschillende kleuren in voor komen (ook leeftijd 6jaar) terwijl haar vriendje 5 dagen ouder dan haar heeft nog moeite met puzzels van 20 stukjes.

zelfde met spelletjes mijn dochter kent de regels van domino of kaartje keer (memo) helemaal, het buurjongetje dat hier elke ochtend komt ontbijten is 7 en heeft er nog erg veel moeite mee.

Ik denk dat je als ouder best kunt in schatten waar je kinderen wel of niet aan toe zijn...
Mijn jongste dochter (2,5) krijgt van de sint een set van littles petschop ook vanaf 4 jaar maar weer zeker dat ze het fantastich gaan vinden....

sehendriks
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jan 2011 10:35

Re: hello kitty projector kan ik hier mee terug?

Ongelezen bericht door sehendriks »

Hallo,

Ook ik heb voor mijn dochtertje voor haar verjaardag een hello kitty projector gekocht. Zij was er erg blij mee en wilde gelijk gaan tekenen. Maar wat bleek, hij deed het niet! Het lampje brande wel maar je zag niks geprojecteerd.

De volgende dag ging ik terug naar de Bart smit, welliswaar zonder bon want die had ik niet meer. Maar de dame in kwestie vertelde mij dat ik een nieuwe mocht pakken. Samen met mij gingen wij hem eerst even testen. Wat bleek, deze deed het ook niet. haar conclusie: in het donker zal je het wel kunnen zien. Mijn antwoord daarop was, dat mijn dochtertje 6 jaar was en s'avonds vroeg op bed ligt. Ik kreeg niet mijn geld terug en mocht ook geen ander artikel uitzoeken. Maar vervolgends deden alle hello kitty projectors het niet, (nu begrijp ik waarom ze afgeprijst waren). Ik heb welliswaar een nieuwe gekregen maar mijn dochtertje heeft er niks aan. Ik vindt dit een hele slechte zaak van de Bart Smit.

Van mij mogen zij een koude douche ontvangen!

Groeten Sigrid Hendriks
Zoetermeer

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: hello kitty projector kan ik hier mee terug?

Ongelezen bericht door sephora30 »

Als je hem had gepind was een bankafschrift ook voldoende en had je gewoon je geld terug moeten krijgen.

Gesloten