LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] refurbish iphone 7 plus 128gb niet ontvangen

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
remco95
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jul 2017 13:52

refurbish iphone 7 plus 128gb niet ontvangen

Ongelezen bericht door remco95 »

hallo

Ik heb op 20 juni een refurbish iPhone 7 plus 128gb besteld bij NDBD, deze is tot op de dag van vandaag nog steeds niet binnen gekomen.
Ik had 2 weken na de bestelling een mail gestuurd naar dit bedrijf, hierop kreeg ik als antwoord dat ze het erg druk hadden en ze boden hun verontschuldigingen aan dat het zo lang duurde...
Toen ben ik ook eens gaan kijken bij de revieuws van dit bedrijf, hierop vond ik een aantal mensen die wel hun divice optijd kregen maar ook een aantal die dit niet binnen hebben gekregen...
Op de website staat ook een telefoon nummer vermeld, hierbij staat ook bij dat deze engels is.
Toen ik dit telefoon nummer belde kreeg ik als gehoor "dit telefoon nummer word momenteel niet beantwoord" terwijl dit gewoon midden op de dag was.

Ik begin langzaam door te krijgen dat ik ben opgelicht voor 822 euro....

Ik ben ook al naar de bank geweest om te kijken of ik via een of andere mogelijkheid mijn geld terug kan krijgen, maar dit was te vergeefs.
De bank heeft me door gestuurd naar het politie bureau om aangiften te doen, maar ze zeiden er ook bij dat er maar een kleine kans was dat ik het terug zou krijgen.

Heeft iemand mischien nog een idee wat ik hier nog aan kan doen ??

Met vriendelijke groet,

Remco Beunen
Laatst gewijzigd door Radar op 21 jul 2017 23:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast. Reden: ongefundeerde bewering

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: refurbish iphone 7 plus 128gb niet ontvangen

Ongelezen bericht door Brahms »

remco95 schreef:hallo

Ik heb op 20 juni een refurbish iPhone 7 plus 128gb besteld bij NDBD, deze is tot op de dag van vandaag nog steeds niet binnen gekomen.
Ik had 2 weken na de bestelling een mail gestuurd naar dit bedrijf, hierop kreeg ik als antwoord dat ze het erg druk hadden en ze boden hun verontschuldigingen aan dat het zo lang duurde...
Toen ben ik ook eens gaan kijken bij de revieuws van dit bedrijf, hierop vond ik een aantal mensen die wel hun divice optijd kregen maar ook een aantal die dit niet binnen hebben gekregen...
Op de website staat ook een telefoon nummer vermeld, hierbij staat ook bij dat deze engels is.
Toen ik dit telefoon nummer belde kreeg ik als gehoor "dit telefoon nummer word momenteel niet beantwoord" terwijl dit gewoon midden op de dag was.

Ik begin langzaam door te krijgen dat ik ben opgelicht voor 822 euro....

Ik ben ook al naar de bank geweest om te kijken of ik via een of andere mogelijkheid mijn geld terug kan krijgen, maar dit was te vergeefs.
De bank heeft me door gestuurd naar het politie bureau om aangiften te doen, maar ze zeiden er ook bij dat er maar een kleine kans was dat ik het terug zou krijgen.

Heeft iemand mischien nog een idee wat ik hier nog aan kan doen ??

Met vriendelijke groet,

Remco Beunen
Oplichting is een groot woord, maar je bent in zee gegaan met een bedrijfje uit Hong Kong (DSG), waarbij je ook nog eens de hoofdprijs hebt betaald voor deze tweedehands mobiel. Schat zo in zeker Euro 100,- teveel.

Ik lees altijd even de algemene voorwaarden door, zijn deze volgens het NL recht, zijn ze begrijpbaar en vooral, zijn ze in goed Nederlands geschreven.
De kromme zinsopbouw geeft al gelijk aan dat er iets niet klopt.
Toepasselijk bij je vraag iets over de levertermijn:

Digital Skies Group Ltd. is niet verantwoordelijk voor de levertijden van DSG producten. Zodra DSG producten hebben verzonden, is het uw verantwoordelijkheid aan te knopen met uw koerier ten opzichte van de datum en het tijdstip van levering. Digital Skies Group Ltd. is niet aansprakelijk voor eventuele onjuistheid van de informatie die u met betrekking tot de datum en het tijdstip van levering.

Hoop dat je toestel nog komt, de levertijd is dus compleet onbekend ! Het zou dus zomaar nog "even" kunnen duren en dan voldoen ze nog aan hun eigen voorwaarden. Lees de rest van de voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan ook nog even door, wat een brabbeltaal en zinsopbouw !
Had je per credit kaart betaald, dan had je het bedrag nog kunnen terugvorderen.

stofzuigertje

Re: refurbish iphone 7 plus 128gb niet ontvangen

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik Google liever vooraf bij onbekende firma en zal daarom nooit daar een Refurbie kopen zolang U geen positief einde hier plaatste!

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: refurbish iphone 7 plus 128gb niet ontvangen

Ongelezen bericht door Brahms »

stofzuigertje schreef:Ik Google liever vooraf bij onbekende firma en zal daarom nooit daar een Refurbie kopen zolang U geen positief einde hier plaatste!
U ook uit Hong Kong komen ja ? :shock:

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: refurbish iphone 7 plus 128gb niet ontvangen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

De site geeft aan binnen hoeveel dagen de bestelling de deur uit gaat, maar ze nemen geen verantwoording voor de snelheid daarna. Met een beetje pech komt u telefoon ook uit Hong Kong en dat betekend een nare verrassing aan de deur straks. Invoerkosten en BTW, dat wordt een aardig bedrag.

Heeft u al een track en trace, dan weet u precies waar de telefoon op dit moment is.

Dat u midden op de dag het telefoonnummer belt en u wordt doorgeschakeld naar Hong Kong dat is het niet gek dat de telefoon niet wordt opgenomen door het tijdsverschil.

U moet wel heel gek zijn met dit toestel, zoveel geld neerleggen voor een opgelapt exemplaar, mij niet gezien.

GJS
Berichten: 331
Lid geworden op: 04 jan 2007 13:43

Re: refurbish iphone 7 plus 128gb niet ontvangen

Ongelezen bericht door GJS »

remco95 schreef: Heeft iemand mischien nog een idee wat ik hier nog aan kan doen ??
Nog even geduld hebben denk ik, op een paar nederlandse websites gezocht naar zo'n refurbished exemplaar maar ik ben er nog geen tegengekomen die hem momenteel kan leveren, waarschijnlijk hebben ze daar in HK ook last van.

Gesloten