LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pat Care

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
IngridvanDelden
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jul 2018 18:15
Contacteer:

Pat Care

Ongelezen bericht door IngridvanDelden »

vandaag kreeg ik een telefoontje van Pat care
Pay-Care B.V.
Adres : Nieuwe Stationsstraat 20 6811 KS Arnhem
zij vertelden mij dat ik in april 2017(!!) een schoonheidsbon had geaccepteerd, maar te laat had teruggestuurd. daardoor hebben zij meerdere malen het bedrag van 29.95 af proberen te schrijven. zij had het over bedragen.....toen was het nee het bedrag. en uiteindelijk zei ze dat ze het niet konden afschrijven en ik pat care 280 euro verschuldigd was omdat het naar het incasso was gestuurd, het gekke is. ik kreeg geen incasso aan de lijn maar pay care zelf!!!!
nu kijk ik op internet en is Pay Care al meer bezig geweest met dit soort ongein.
ik kreeg een mail na het telefoontje dat ik akkoord was gegaan, terwijl ik zei niet akkoord te zijn gegaan!!!!
ik heb dit ook doorgemaild naar mijn rechtsbijstandverzekering DAS.
word vervolgd dus

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Pat Care

Ongelezen bericht door Theotrucker »

IngridvanDelden schreef:vandaag kreeg ik een telefoontje van Pat care
Pay-Care B.V.
Adres : Nieuwe Stationsstraat 20 6811 KS Arnhem
zij vertelden mij dat ik in april 2017(!!) een schoonheidsbon had geaccepteerd, maar te laat had teruggestuurd. daardoor hebben zij meerdere malen het bedrag van 29.95 af proberen te schrijven. zij had het over bedragen.....toen was het nee het bedrag. en uiteindelijk zei ze dat ze het niet konden afschrijven en ik pat care 280 euro verschuldigd was omdat het naar het incasso was gestuurd, het gekke is. ik kreeg geen incasso aan de lijn maar pay care zelf!!!!
nu kijk ik op internet en is Pay Care al meer bezig geweest met dit soort ongein.
ik kreeg een mail na het telefoontje dat ik akkoord was gegaan, terwijl ik zei niet akkoord te zijn gegaan!!!!
ik heb dit ook doorgemaild naar mijn rechtsbijstandverzekering DAS.
word vervolgd dus

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Pat Care

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Mooi toch dat u een rechtsbijstandverzekering hebt? Die lossen het wel voor u op.

Gesloten