Horloge via watch2day niet retour gekregen

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Wimgroep

Horloge via watch2day niet retour gekregen

Ongelezen bericht door Wimgroep » 31 dec 2017 01:54

Ik heb in juli 2017 een bij watch2day gekocht horloge ter reparatie aangeboden. Het ging om het vervangen van een glas. Het is inmiddels vele mails en berichten via facebook messenger later maar nog steeds het horloge niet terug gehad.
Het kan en mag toch geen 6!! maanden duren om een horloge te repareren en dermate slecht te reageren op mails en berichten van je klant dat ik inmiddels met de handen in het haar zit.

Vraag me af of ik mijn horloge ooit terug krijg!

Iemand met dezelfde ervaring bij watch2day?

Brahms

Re: Horloge via watch2day niet retour gekregen

Ongelezen bericht door Brahms » 31 dec 2017 11:58

U heeft er misschien weinig aan, maar breng onze horloges altijd naar de horlogewinkel "om-de-hoek".
Batterij wisselen in 30 minuten, alle overige reparaties binnen 2 dagen.
Dus 6 maanden is wat lang......

Wimgroep

Ongelezen bericht door Wimgroep » 31 dec 2017 13:08

Brahms schreef:U heeft er misschien weinig aan, maar breng onze horloges altijd naar de horlogewinkel "om-de-hoek".
Batterij wisselen in 30 minuten, alle overige reparaties binnen 2 dagen.
Dus 6 maanden is wat lang......
Dat doe ik normaal ook, maar dit horloge heb ik bij Watch2day gekocht. Dacht dat het verstandig was het horloge daar te laten maken. Wellicht zelfs nog garantie.

mahadma

Ongelezen bericht door mahadma » 31 dec 2017 13:12

Maar uw weet/wist ook dat als je de reviews leest, dit bedrijf is verdacht goedkoop, en staat bekend om neppers, dat herstel via dubieus lange lijn ergens in china oid plaatsvind. Dus ik hoop dat u het tzt nog terug ziet.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion » 31 dec 2017 13:21

Met zes maanden kunt u de koop echt ontbinden.

mtn_55

Ongelezen bericht door mtn_55 » 06 nov 2018 12:37

Ik heb op 19-10-2018 vrijdag mijn bestelling gekregen. Ik heb deze de volgende ochtend in gebruik genomen toen merkte ik dat de horloge steeds achterloop en geen verlichting heeft voor de digitale tijdstip( deze was niet aangemeld) en zelfde dag dus op 20-10-2018 zaterdag heb ik een email gestuurd via de site! Ik kreeg gisteren een antwoord dat ik de horloge terug kan sturen mits de horloge niet gebruikt is en nieks gekregen over de analoge tijden dat steeds achter loop!

Ik wil graag een oplossing hebben dit ivm hun zeer slechte reactie tijd!

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion » 06 nov 2018 13:06

Je hebt recht op teruggave van het geld. Misschien is een incassobureau wat voor je. Ik neem aan dat het gaat om een koop op afstand.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 06 nov 2018 13:32

mtn_55 schreef:
06 nov 2018 12:37
Ik heb op 19-10-2018 vrijdag mijn bestelling gekregen. Ik heb deze de volgende ochtend in gebruik genomen toen merkte ik dat de horloge steeds achterloop en geen verlichting heeft voor de digitale tijdstip( deze was niet aangemeld) en zelfde dag dus op 20-10-2018 zaterdag heb ik een email gestuurd via de site! Ik kreeg gisteren een antwoord dat ik de horloge terug kan sturen mits de horloge niet gebruikt is en nieks gekregen over de analoge tijden dat steeds achter loop!

Ik wil graag een oplossing hebben dit ivm hun zeer slechte reactie tijd!
Dus op zaterdag mailt u en op maandag krijgt u bericht dat het horloge terug kan? Wat is het probleem dan? En wat bedoeld u met een slechte reactie tijd? De tijd die een bedrijf nodig heeft om te reageren? In het weekend wordt er meestal niet gewerkt. U krijgt dus antwoord binnen 1 werkdag. Is dat niet goed volgens u?

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion » 06 nov 2018 13:40

Er staan 14 dagen voor terugbetaling.

Hopeloos2

Ongelezen bericht door Hopeloos2 » 24 mar 2019 16:40

Horloge gekocht in november. Dit werd eindelijk geleverd in eind december. Helaas had het horloge een onmogelijke sluiting zodat ik het aangetekend heb teruggestuurd. Na 2 weken nog steeds niets gehoord en geen geld retour gekregen. Mail gestuurd naar de klantenservice. Deze werd pas na 2 weken beantwoord. Ze hadden niks ontvangen. Er moest een onderzoek worden ingesteld bij Postnl. Ok dit heb ik gedaan en gelukkig zijn ze bij Postnl wel heel vlot en correct. Uit het onderzoek bleek dat er die dag een flink aantal pakjes bij Watch2day zijn bezorgd die allemaal met dezelfde handtekening in ontvangst zijn genomen. Hierbij zat dus ook mijn pakje. Maar na dit weer naar Watch2day gemaild te hebben blijven ze maar ontkennen dat mijn pakje ontvangen is, en dat het geen handtekening van hun medewerker is. Weer gemaild maar geen antwoord gekregen. Nog maar een keer gemaild en nu wel antwoord. Ze blijven bij het standpunt dat ze mijn horloge niet in ontvangst hebben genomen. Wat een waardeloos bedrijf !! Inmiddels is het eind maart en nog steeds geen geld gezien. Heb het voor mijn eigen gemoedsrust maar opgegeven. Hier koop ik dus nooit meer iets.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 24 mar 2019 18:38

Zo'n firmanaam klinkt ook zo klassiek vertrouwd. Maar toen waren de twee dagen om.

Plaats reactie