Krijg je je pakketjes tijdig en netjes?

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Karel123##

Re: Krijg je je pakketjes tijdig en netjes?

Ongelezen bericht door Karel123## »

Met geen elke genoemd bedrijf problemen gehad. Altijd netjes en goed verpakt op tijd bezorgd door meestal zeer vriendelijke bezorgers !!!

breien

Ongelezen bericht door breien »

Mijn pakket vandaag netjes en op tijd gekregen.
Alle lof voor de pakketbezorger

asmit8850

Ongelezen bericht door asmit8850 »

Mijn ervaring met Postnl is niet altijd even goed. Laatst nog meld de bezorger dat we niet thuis waren, terwijl we gewoon thuis waren. Ik heb een Ring deurbel, en dus even terug gekeken in de beelden of de postbezorger geweest was. De postbezorger was niet te vinden op de beelden en heeft dus nooit aangebeld. Verder ligt er een pakketje uit het buitenland al twee maanden vast bij de inklaring van Postnl. Ik heb hier over geklaagd bij Postnl, maar die zeggen dat ze het druk hebben, en er gebeurt dus helemaal niks. Dus Postnl heeft nog heel veel te verbeteren.

nicolesw1981

Ongelezen bericht door nicolesw1981 »

Hier regelmatig problemen met het ontvangen van pakketjes. Deze worden lukraak bij mensen in de flat voor de deur gezet of in de algemene gang. ook bij medebewoners. Er hangt van een bewoner een briefje in de lift dat diens pakket bezorgd zou zijn maar zij niets heeft ontvangen. De huismeester heeft 2 briefjes opgehangen voor de bezorgers om de paketten niet zomaar in de flat neer te zetten en toch is het nu al 2 dagen achter elkaar dat ik thuis kom en er een pakket voor mij in de openbare gang staat. Dit zijn verjaardagscadeau's die mensen naar mij hebben opgestuurd dus ik wist niet dat er iets bezorgd zou worden en kon er dus niet voor thuisblijven.

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Hier wederom een hele dag aan het huis gekluisterd ( gaat natuurlijk niet gebeuren ) omdat de bezorgdienst niet in staat is om een fatsoenlijke tijd door te geven:

Bezorging vandaag voor 20h

Als het dus aan de bezorgdienst ligt kun je de hele dag voor de deur gaan liggen in de hoop dat het ergens vandaag gaat komen.. En komt het dan wel? Of krijg ik aan het einde van de dag te horen dat het toch morgen wordt?

Sannietje

Ongelezen bericht door Sannietje »

Hier vrijdag van DHL netjes mijn pakket ontvangen. Donderdag een mail dat ze tussen 12:00 uur en 18:00 uur zouden komen. Vrijdag ochtend bericht dat het tussen 14:00 uur en 17:00 uur zou worden. Uiteindelijk 16:15 uur ontvangen.

Wimwnr

Ongelezen bericht door Wimwnr »

Ik bestel regelmatig iets bij een webwinkel en de pakketjes komen meestal goed aan. Soms worden ze voor de deur neergezet en in de bezorger al weg voordat wij de deur hebben open gedaan. Raar, de bezorger kan niet weten of er iemand thuis is.
Nu probeer ik al sinds vrijdag een pakket dat via DHL van H&M afkomstig is, te ontvangen maar dat lijkt onmogelijk. Helaas op vrijdag door de douche de bel niet gehoord. Maar zei het briefje op de mat, morgen na 13 uur bij het DHL punt in mijn dorp.
Lang verhaal kort, het is inmiddels dinsdagmiddag, 4x bij het DHL punt geweest maar niks nada noppes. Zowel DHL als H&M geven aan dat de status van het pakket onduidelijk is.
DHL geeft aan dat H&M verantwoordelijk is en een oplossing moet zoeken, H&M zegt dat een pakket eerst een week kwijt moet zijn voordat er iets kan worden opgestart. Kastje naar de muur! Waarom kan H&M het niet opnieuw versturen?
Ondertussen wacht mijn kind op kleding die vereist is zijn nieuwe bijbaan. Begonnen met geleende, te kleine, kleren.

Plaats reactie