LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Remonyl

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
benikeennederlander
Berichten: 129
Lid geworden op: 27 jun 2011 14:02

Remonyl

Ongelezen bericht door benikeennederlander »

http://remonyl.nl/rhjd87z/?source=38



Ik zou weleens willen weten of er mensen zijn die ervaring met dit product hebben.
Ik als ietwat oudere man zijnde zou graag een paar kilootjes kwijt willen raken, als dit product nou echt werkt, heb ik de intentie om tot koop over te gaan, indien er positieve berichten zijn.
Dank jullie

MirjamVSM
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 nov 2011 19:21

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door MirjamVSM »

Beste meneer, ik heb eens even gekeken op de website van Remonyl (http://remonyl.nl/rhjd87z/?source=38) en zou het NIET doen.

1. De ingrediënten zijn “geheim”. Met andere woorden: niemand heeft ook maar een flauw idee van wat er allemaal in zit.

2. Een link naar de genoemde "wetenschappelijke testen" is nergens te vinden.

3. Er is overigens nauwelijks ook maar íets te vinden over "Remonyl", behalve vragen, zoals hier en via de link http://www.babybytes.nl/answers/1319736565

4. Dieetpillen (en diëten) WERKEN NIET (hooguit tijdelijk) !! Een ander voedingspatroon en (meer) bewegen wél.

5. Alleen al door de spelfouten op de Remonylsite zou iedereen ervan overtuigd moeten zijn dat hier mensen achter zitten die absoluut GEEN, nul komma nul, verstand waar dan ook van hebben! Laat staan van úw gezondheid.

6. Pas helemaal onderaan en in héél vage grijze lettertjes staat iets waarvan bij elk weldenkend mens onmiddellijk alarmbellen af zouden moeten gaan:
“Nieuwe abonnees verplichten zich om naast het startpakket, drie pakjes af te nemen. Lees hier onze algemene voorwaarden.” Een startpakketje van 3,50 en dan minimaal (!) drie vervolgpakketten van 35,00 per stuk dus.

Iedereen die af wil slanken en daarbij gezond wil blijven, raad ik liever het boekje "Eerst gezond, dan slank" van Jelle de Vries aan; ik heb het besteld en snel opgestuurd gekregen via http://www.pumbo.nl/boek/egds. Goedkoper, verstandiger en gezonder dan "wonderpillen".

benikeennederlander
Berichten: 129
Lid geworden op: 27 jun 2011 14:02

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door benikeennederlander »

Beste mevrouw of mejuffrouw MirjamVSM,


Dank u voor uw reactie.
Ik begreep eruit dat je wanneer je erop reageerd je alleen 3,50 aan verzendkosten betaald en het recht hebt om het andere te retourneren als je niet tevreden bent.
Aangezien ik altijd heel voorzichtig ben met dergelijke dingen, kwam ik tot het besluit om vragen hierover te stellen.
Voorts had u ook over de taal fouten die ze maken en dat het daarom dubieus is, wel ik hou mij hier afzijdig over, want ik maak ook fouten net als ieder ander.

Ik zou het volgende willen zeggen, we moeten heel voorzichtig zijn om iemand of een bedrijf voor een Oplichter uit te maken omdat de persoon die het bericht gemaakt heeft, taal fouten gemaakt heeft.

Maar u hebt gelijk dat wonder middeltjes niet bestaan, alhoewel we in de 21e eeuw leven en de wetenschap staat niet stil met dergelijke onderzoeken, dus ook al deel ik uw mening, toch zijn er dingen wat wij mensen niet voor mogelijk hadden gehouden.
Desalniettemin volg ik uw advies op.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Persoonlijk geloof ik totaal niet in het bestaan van dit soort "wonderpillen". Veelal is het gewoon nepperij en is de grootste schade de weggegooide euro's in ruil voor een illusie rijker. In een enkel geval kunnen dit soort dingen wel eens schadelijk zijn. Ik kan me nog vaak zo'n discussie herinneren van een paar jaar geleden dat er een aantal varianten waren die behoorlijk schadelijk konden zijn.

Lees ook dit artikel eens op Tros Radar. Het is weliswaar al uit 2007, dus weet niet wat de actuele stand van zaken is op dit gebied.
http://www.trosradar.nl/nieuws_detail/b ... ankpillen/

Indien u voornemens bent een paar kilootjes kwijt te raken en u heeft daarbij ondersteuning nodig, kunt u m.i. beter beginnen met een gesprek bij de huisarts en/of apotheek. Wellicht kan de huisarts iets voorschrijven of heeft de apotheek iets dat kan bijdragen. Ik denk dat men dit met een geruster hart kan nemen. Ook kunt u eens kijken hoe uw verzekeringsvoorwaarden van uw zorgverzekering in elkaar zitten. Mogelijk zit dieetadvisering wel in uw pakket.

MirjamVSM
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 nov 2011 19:21

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door MirjamVSM »

Beste meneer "ben ik een hollander" en eventuele andere reageerders,

U en ik kunnen ons misschien wel veroorloven om (spel-)fouten te maken, maar een fatsoenlijk, oprecht en zichzelf respecterend bedrijf kan zich dat niet veroorloven en zal ervoor zorgen dat er iemand in dienst is die geen taal- en spelfouten maakt als het gaat om hét visitekaartje (de websiter) van het bedrijf.

En een oprecht bedrijf kan zich zeker niet veroorloven om mensen met "voor slechts 3,50 euro" te lokken, waarna iemand (volgens de vage lettertjes onderaan de website) vast zit aan drie pakjes van 35,00 per stuk!

Alleen al deze reclame-methoden stinken aan alle kanten en ik ben dan ook niet voorzichtig met mijn kritiek. Als het bedrijf mij (middels een rechtzaak) wil beschuldigen van smaad (onterecht beschuldigen van misleiding c.q. oplichterij), dan zie ik dat met vol vertrouwen en zelfs plezier tegemoet!

Ik ben in elk geval blij dat u mijn kritiek ter harte neemt; neem ook het advies van Emmy75 ter harte en overleg met uw huisarts als u (op een gezonde) wat pondjes kwijt wilt raken

Daarbij is het trouwens ook verstandig om in uw achterhoofd te houden dat artsen tijdens hun opleiding maar erg weinig te leren krijgen over de voedingsstoffen die het menselijk lichaam nodig heeft (maar des te meer over wat de farmaceutische industrie te bieden heeft!)

"De mens" bestaat al miljóenen jaren en is afgestemd op alles om hem heen; de (medische) wetenschap en farmaceutische industrie (sinds hooguit een paar eeuwen) zijn vergeleken daarbij nog steeds maar een kleutertje.

Naar mijn bescheiden mening zou een weldenkend mens de zogenaamd "bewezen" beweringen (!) van een kleuter niet klakkeloos moeten aannemen, als het om zijn gezondheid (en dus zijn léven!) betreft.

Vergelijk (het onderhoud van) uw gezondheid desnoods eens met uw auto..... daar stopt u toch ook geen uw onbekende stoffen in ? Of diesel in een benzine motor ? U kijkt toch eerst drie keer op het etiket van de fles voordat u de inhoud ergens in uw auto giet ? En als u dat aan de garage over laat, dan bent u toch ook op zijn minst boos als blijkt dat ze het verkeerde goedje in de verkeerde opening hebben gegoten ? Waarom wel zo zuinig op uw auto en niet zo zuinig op u zélf en drie keer nadenken voor u iets innneemt ?

benikeennederlander
Berichten: 129
Lid geworden op: 27 jun 2011 14:02

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door benikeennederlander »

Beste dames Emmy75 en MirjamVSM,


Mijn dank voor jullie reactie.
Emmy75 dat bericht van de Overheid uit 2007 had ik destijds niet eens gelezen, waarom niet, weet ik ook niet, waarschijnlijk mij net ontgaan.
Als ik van dit bericht eerder had geweten, had ik ook deze topic niet geplaatst.

Mirjam, ik ben het helemaal met je eens, een bedrijf hoort zich aan de voor nu geldige Nederlandse taalspelling te houden, ook al vind ik de Nederlandse spelling van nu, bagger, toch behoord een bedrijf de nieuwe spelling toe te passen.
Goed genoeg hierover, immers gaat deze topic over Remonyl en niet over Nederlandse taalgebruik.

Dames, geen zorgen, ik zal die Remonyl zeker niet kopen.
Zou ik dat wel doen, had ik ook hier geen adviezen behoeven te vragen.
Net als jullie ben ik erg gesteld op mijn gezondheid en daar ga ik echt niet mee experimenteren.
Ik ga wel bij de Apotheek of Drogist advies inwinnen wat ik het beste kan kopen om paar kilo's kwijt te raken.
Uiteraard heb ik daar wel een oplossing voor, maar dat is ook niet goed voor de gezondheid, dus begin ik daar niet meer aan.

Groetjes

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door bianca82 »

dieetmiddelen zijn alleen hulpmiddelen al denken heel veel mensen dat alleen een pilletje slikken zal werken.. (hoe vaak ik niet klanten in de winkel heb gehad die niet aan hun voeding of aan hun beweegpatroon willen werken maar wel willen afvallen)

totaal niet het geval, wij verkopen veel producten (ik werk bij een bekende gezondheidswinkel keten) die met afvallen te maken hebben en wij melden er altijd bij dat het hulpmiddelen zijn die een extra boost kan geven naast het gezond eten en bewegen. dit product waar u informatie voor vraagt hebben wij gelukkig niet.

de meeste producten die wij hebben zijn op natuurlijke basis (behalve een paar producten waar de meeste productadviseurs bij ons niet achter staan maar verkocht worden omdat er veel vraag naar is) er staat bij ons altijd op de pot of doos wat er in zit. als ingredienten geheim zijn wil ik niet eens zoiets adviseren..

brr ik zou er de kriebels van krijgen aangezien sommige producten niet goed combineren met ziektes en of medicijn gebruik, ik zou dat nooit op mijn geweten willen hebben.

ben ook blij dat u toch kiest om dit product niet te kopen.

het best werkt gewoon gezond gevarieerd eten en actief te bewegen u zult dan langzaam afvallen (vaak langzamer dan de meeste willen) maar dat is wel de gezonde manier.

benikeennederlander
Berichten: 129
Lid geworden op: 27 jun 2011 14:02

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door benikeennederlander »

brr ik zou er de kriebels van krijgen aangezien sommige producten niet goed combineren met ziektes en of medicijn gebruik, ik zou dat nooit op mijn geweten willen hebben.
Kan ik mij heel goed voorstellen mevrouw of mejuffrouw Bianca82, als je iets adviseerd zonder dat er Wetenschappelijk bewijs voor is en iemand volgd dat advies op en die persoon word gegeven moment er ziek van, dan heb je ook een rot gevoel.
ben ook blij dat u toch kiest om dit product niet te kopen.
Mijn gezondheid is heel belangrijk, ik vind het lief dat u om mij bekommerd.
het best werkt gewoon gezond gevarieerd eten en actief te bewegen u zult dan langzaam afvallen (vaak langzamer dan de meeste willen) maar dat is wel de gezonde manier.
U heeft wel gelijk maar als je toch voldoende beweegd en je ziet dat je nog steeds overgewicht hebt en je neemt geen overdreven vet tot je, ondanks dit ben je nog steeds te zwaar, dan word een mens hier niet vrolijk van, in het kader hiervan, is het logisch en ik spreek nu even niet over mijzelf, ik spreek nu dus in het algemeen, is het dus meer dan normaal dat mensen in dit soort dingen gaan zoeken.
Gelukkig bestaat ernu een site zoals dit waar men adviezen in kan winnen en de mensen die bij een Drogist werken leren ook meer opdat gebied, waardoor mensen zoals ik zich zelf kunnen beschermen.
Aangezien ik dus mijn gezondheid belangrijk vind, denk ik wel 10 keer na voordat ik zoiets zou doen.
Als Tros Radar niet zou bestaan en of ik geen Internet zou hebben, zou ik niet weten wat ik dan gedaan zou hebben, maar gelukkig bestaan ze en heb ik Internet, dus geen nood voor mij en wie dan ook.
Bedankt voor uw reactie Bianca82

MirjamVSM
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 nov 2011 19:21

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door MirjamVSM »

"....maar als je toch voldoende beweegd en je ziet dat je nog steeds overgewicht hebt en je neemt geen overdreven vet tot je, ondanks dit ben je nog steeds te zwaar, dan word een mens hier niet vrolijk van..."

Kan me goed voorstellen dat u daar niet vrolijk van wordt en er ook iets aan wilt doen. Het zou kunnen dat uw stofwisseling wat trager is gaan werken; misschien bij de huisarts vragen de werking van de schildklier en het jodiumpeil te laten controleren?

So wie so is het goed om zoveel mogelijk alle suikers te schrappen (niet alle vet, het lichaam heeft dat nodig), die jagen alleen maar de insulineproductie op zonder iets nuttigs bij te dragen aan het lichaam (behalve een korte piek van energie).

Ook ik ben blij dat u niet voor een "wonder"product kiest en wens u veel succes!

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door bianca82 »

ik ken het gevoel inderdaad, na mijn bevalling is er 15 kilo blijven kleven die ondanks dat ik altijd overal naar fiets en mn gezondheid in de gaten houd (en dus gezond eet) er niet af wil terwijl ik al niet de slankste was.

het kan eventueel zijn wat mirjam zei, echter werd er door mijn huisarts pas geleden gemeld dat schildklier maar een zeldzame reden is.

overigens zal ik mijn huisarts eens te vragen of hij al eens mijn bloed op jodium heeft getest.

MirjamVSM
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 nov 2011 19:21

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door MirjamVSM »

Bianca, kijk wat gezond eten betreft even op de site van het Voedingscentrum (geslacht en leeftijd invullen) en er rolt een gemiddeld (eet-)advies uit (wat gek genoeg voor een 18jarige hetzelfde is als voor een 50-jarige, maar vooruit).

Volgens een rapport van datzelfde centrum "haalt" 98 % van de Nederlanders die hoeveelheden (aan voedingsstoffen) NIET.

Wat iemand mogelijk aan voedingstoffen (ook nodig voor een goede stofwisseling natuurlijk) tekort komt, is te zien op http://eetmeter.voedingscentrum.nl/. Dagelijks alle hoeveelheden eten en drinken invullen en dan rolt er aan het eind van de dag uit wat iemand te weinig en wat iemand teveel kreeg. 't Is meestal schrikken maar ook heel verhelderend en vrij eenvoudig aan te vullen met goede supplementen. Ook u/jij succes!

benikeennederlander
Berichten: 129
Lid geworden op: 27 jun 2011 14:02

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door benikeennederlander »

MirjamVSM zei het volgende op 8 nov. 2011 tijdstip 18.36u.
Het zou kunnen dat uw stofwisseling wat trager is gaan werken; misschien bij de huisarts vragen de werking van de schildklier en het jodiumpeil te laten controleren?
Ik ben onderzocht geworden door de Huisarts en het Ziekenhuis, alles is inorde bij mij. Dus geen Diabeet en ook geen andere afwijkingen.

So wie so is het goed om zoveel mogelijk alle suikers te schrappen (niet alle vet, het lichaam heeft dat nodig), die jagen alleen maar de insulineproductie op zonder iets nuttigs bij te dragen aan het lichaam (behalve een korte piek van energie).
Ik denk dat dit een goed idee is. Mirjam
Ik ga hier zeer zeker mee beginnen.

Ook ik ben blij dat u niet voor een "wonder"product kiest en wens u veel succes!
Dat is erg lief om te vernemen en dank je.


Bianca82 zei het volgende op 8 nov. 2011 tijdstip 18.36 u.
ik ken het gevoel inderdaad, na mijn bevalling is er 15 kilo blijven kleven die ondanks dat ik altijd overal naar fiets en mn gezondheid in de gaten houd (en dus gezond eet) er niet af wil
Een vrouw die zwanger is word altijd dikker, het feit dat je 15 kilo aan kwam is helemaal niet zo erg, je hebt er iets moois voor terug.
15 kilo aankomen omdat je zwanger bent of een paar kilo aankomen door onbekende oorzaak is een wereld van verschil.
Verder begreep ik uit je bericht dat je, jezelf te dik vind, wat is te dik.?
Ik ben een man van bijna 58 jaar, 1 meter 74 en weeg nu ca. 97,6 kg.
Voor mijn lengte kun je nu zeggen, je bent 1.74m. en je weegt iets van 97,6 kg., dat is veel te zwaar.
Tja het is hoe je het bekijkt.
Stel dames dat ik nu naar het zogenaamde ideale gewicht toe zou gaan omdat ik op een streng dieet kom te staan, waardoor ik iets van 75 kg. weer ga wegen zoals vroeger in mijn jonge jaren, dan zou deze man zich niet lekker voelen.
Dat er iets van mijn gewicht af moet waardoor mijn buik iets minder word, is een ding wat zeker is.
Als ik afgevallen ben naar een gewicht van +/- 93 kg., ben ik alweer tevreden.
Ik wou nogeen ding zeggen en dat is dat men ook zwaarder kan worden door stress en medicijnen.
Goed ik ga als eerste beginnen met minder suikers te nemen en dan zie ik wel weer.
Bedankt voor jullie reacties

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door bianca82 »

@mirjam dat weet ik en ik volg die ook (enigste hulpmiddel die ik extra erbij gebruik is een thee die ik zelf verkoop maar eigelijk meer omdat ik hem lekker vind)

op dit moment ben ik 1.63 cm lang en 104 kilo dat is dus te zwaar en niet gezond
daar ben ik dus mee bezig tot op heden nog geen resultaat maar ik vertrouw erop dat het me gaat lukken

benikeennederlander
Berichten: 129
Lid geworden op: 27 jun 2011 14:02

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door benikeennederlander »

op dit moment ben ik 1.63 cm lang en 104 kilo dat is dus te zwaar en niet gezond

Ben ik helemaal mee eens.
Maar Bianca82 als je, je eigen zorgen maakt, krijg je stress en stress zorgd er ook voor, dat je aankomt.
Nu zou ik graag adviezen willen geven en dat is: Ontspan je en kijk bij de Drogist of je er iets voor kan krijgen.
Succes

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door bianca82 »

ik heb geen stress van dat gelukkig.. ik ben me alleen bewust van mn gezondheid die wat slechter is dan de gemiddelde nederlander, daarom ga ik er binnenkort ook nog actiever wat aan doen op een gezonde manier met ook wat extra hulpmiddelen uit eigen winkel :lol:

ik ben er van overtuigd dat het me gaat lukken (in combi met bv reiki en andere therapie)

benikeennederlander
Berichten: 129
Lid geworden op: 27 jun 2011 14:02

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door benikeennederlander »

Oke, maar ik haalde het aan om te laten zien dat je niet alleen van voedsel en of te veel suikers aan kan komen.
Mijn overgewicht zal heus niet alleen van teveel suikers komen; hoewel ik er wel voor op moet passen, ik denk dat mijn overgewicht te maken heeft met onder andere stress.
Afgelopen zaterdag ben ik even lekker weg geweest, ik kwam in een lekkere ontspannen provincie, tja uiteraard moest ik ook weer terug naar Almere, immers moet ik wel een dak boven mijn hoofd kunnen hebben, ik heb mij gewogen en ben gelukkig afgevallen.
Ik vind mijzelf nog wel te zwaar, maar dat komt wel goed.
In augustus dit jaar was ik ook weg uit mijn gemeente, ik had 3 uur gelopen in Drenthe, kwam gegeven moment terug in Almere, woog mij en was 2 kilo afgevallen.
Hoe kan dit toch, dat ik, zodra ik in een omgeving kom waar ik mij goed voel, kilo's kwijt raak en weer aan kom zodra ik in Almere terug ben? Stress.
Daarom haalde ik dit aan. Ik kan dus helemaal niet beoordelen of je te zwaar geworden bent door stress of niet, Bianca82 want ik ken je niet.
Een vrouw die de pil gebruikt kan ook zwaarder gaan wegen, het feit dat jij dat behoorlijke overgewicht hebt, zou best weleens daardoor kunnen komen, praat maar met de Huisarts of google desnoods even op Internet.

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door bianca82 »

klopt van de pil wordt je inderdaad zwaarder, daarom gebruik ik die dan ook niet


maar goed.. het gaat ondertussen niet meer om de remonyl :lol:

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door Emmy75 »

benikeennederlander schreef:Als Tros Radar niet zou bestaan en of ik geen Internet zou hebben, zou ik niet weten wat ik dan gedaan zou hebben, maar gelukkig bestaan ze en heb ik Internet, dus geen nood voor mij en wie dan ook.
Ik wel, vreemd genoeg. Dan was u nooit op de site terecht gekomen dat u dit product kon bestellen en had u het niet in overweging genomen.
benikeennederlander schreef:Ik ben een man van bijna 58 jaar, 1 meter 74 en weeg nu ca. 97,6 kg.
Pas op ik wil u niet aan het schrikken maken, dus eerst even goed ervoor gaan zitten. Met deze gegevens heeft u een BMI (Body Mass Index) van 32. Alles boven de 30 betekent dat dit een duidelijk verhoogd risico met zich meebrengt. Een gezonde BMI ligt tussen de 18,5 en 24,9. Bij 25 en hoger is er al sprake van overgewicht met verhoogde risico's. Alles boven de 30 zijn duidelijk verhoogde risico's. Een eerste mooi streefgewicht zou zijn 88 kg. Hiermee zult u net onder de 30 komen en hiermee gaat u een risicocategorie omlaag. Dit betekent dat de risico's op allerlei overgewichtgerelateerde aandoeningen aanzienlijk daalt. Let op ik ben geen arts, maar indien u hierover eens met uw huisarts praat, kan die dat veel beter uitleggen dan ik.

Ik vernam via een ander topic dat dieetadvisering uit het basispakket gaat. Misschien is het wijs om daar dit jaar nog gebruik van te maken, indien u het eigen risico al verbruikt heeft. Met een BMI > 30 krijgt u vast wel een verwijzing.

Succes gewenst in ieder geval.

benikeennederlander
Berichten: 129
Lid geworden op: 27 jun 2011 14:02

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door benikeennederlander »

Grappig is dat, ik vroeg naar een ander's mening omtrend Remonyl en krijg meteen adviezen inzake BMI.
Tegenwoordig is alles ongezond, ik ga er dus ook niet verder op in.
Betreft mij bank maken Emmy75, ik heb een hoop nare dingen in mijn leven meegemaakt, dus ik ben niet zogauw bang meer.
Jij had het over een gewicht van 88 kg., nou ik zou dat niet willen wegen niet eens door Remonyl, als het wetenschappelijk bewezen zou zijn dat het ook werkt, ik zou mij zeker niet lekker voelen bij dat gewicht.

Paar kilo's wil ik wel kwijt raken omdat mijn kleding beter past, daarbij denk ik aan +/- 4 kilo kwijt raken, maar beslist niet meer.
Iedereen moet het gewicht hebben, waarbij hij of zij zich lekker voeld.
Bij de een is dat bijvoorbeeld 65 kg., en bij de ander bijvoorbeeld 93 kg.
Ook al weet ik dat je het goed bedoeld, maar ik vind dat de BMI niets met Remonyl te maken heeft, dus ik hou mij hierover afzijdig.
Desondanks toch bedankt voor het advies.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Oeps, sorry zal het niet meer doen. :wink:
Het is inderdaad ook heel belangrijk zich prettig te voelen en ik zou ook zeker niet willen beweren dat dat niet zo zou zijn.

Ik geloof overigens ook niet echt in extreem dieten enz. Soms kunnen met een paar relatief makkelijke aanpassingen en alternatieven al behoorlijke resultaten geboekt worden, zonder dat dit teveel ingrijpt in uw manier van leven of het gevoel geeft dat u continu op alles moet letten. Als een aantal dingen structureel worden aangepast, gaat dat op termijn zonder erbij na te denken.

Gesloten