LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Algemeen Dagblad: Slechte Start

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

Algemeen Dagblad: Slechte Start

Ongelezen bericht door Shine »

Eind mei heb ik de bon ingevuld van hun EK actie.
- T- shirt en 6 maanden abonnement voor € 14,nogwat per maand.
Op 7 juni is bedrag afgeschreven, ingangsdatum krant 4-6-2012. Al wat er kwam: geen krant, geen shirt.
Dus vorige week donderdag 14-6 maar eens gebeld. Wat bleek:
de computer die de formulieren uitleest had spannende totaal niet lijkende postcode letters uitgelezen. Van de HZ had hun computer HR gemaakt. M.b.t. mijn e-mailadres, ook daar had hun computer moeite mee gehad. Die klopte dus ook totaal niet. (lang leve de automatisering en haar leesvermogen) Hierdoor werd mijn krant al enkele dagen op een foutief adres bezorgd. (mijn cijferpostcode met de letters HR en mijn huisnummer) Bewoners van dat adres hadden AD gebeld en natuurlijk medegedeeld dat zij helemaal geen AD krant/lidmaatschap hadden besteld. Het zou me niet verbazen als zij ook dat Tshirt hebben gekregen. Bezorging is toen stopgezet en verder gebeurde er niets. Nahja zeg! Zelfs geen terugstorting naar mijn rekening. Dit vind ik al niet netjes.
Goed,....
Met de klantenservice afgesproken: abo-geld zouden ze terugstorten en daarna opnieuw incasseren. Ingangsdatum zou dan de 19e (dus vandaag) zijn. Ik zou dan ook mijn eerste krant krijgen, zei de AD klantenservice mevrouw luid en duidelijk tegen me. Vol spanning wachte ik vandaag af.... ik wachte... en wachte. Al wat er kwam, géén krant. Overigens oranje EK T-shirt moet ook nog komen.
Dus vandaag maar weer even in de telefoon geklauterd. En verhaal hernieuwd verteld. Antwoord:"Ingangsdatum is de 20e." Er zou restitutie plaatsvinden van het teveel betaalde. Morgen krijg ik mijn 1ste krant dan eindelijk.
Slordig, slordig van AD.

Ik had toch ietsje meer dan alleen een ongemotiveerd en behoorlijk ongeinteresseerd excuusje vandaag verwacht.
Op deze manier bind je geen klanten aan je Algemeen Dagblad!

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Algemeen Dagblad: Slechte Start

Ongelezen bericht door witte angora »

Morgen krijg ik mijn 1ste krant dan eindelijk.
We wachten af... 8)

agnesm
Berichten: 106
Lid geworden op: 10 nov 2011 17:46

Re: Algemeen Dagblad: Slechte Start

Ongelezen bericht door agnesm »

En dat t-shirt kan ook gelijk de prullenbak in .... :D

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Algemeen Dagblad: Slechte Start

Ongelezen bericht door sephora30 »

Als ie oranje is wel ja :mrgreen:

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Algemeen Dagblad: Slechte Start

Ongelezen bericht door witte angora »

Je kan hem ook als poetslap gebruiken. :mrgreen:

Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

Re: Algemeen Dagblad: Slechte Start

Ongelezen bericht door Shine »

EK Shirt: Ach ik geef er helemaal niets om, maar buurknulletje had zich er enorm op verheugd. En voor een kind is het dan wel weer sneu.

Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

Re: Algemeen Dagblad: Slechte Start

Ongelezen bericht door Shine »

...... Woensdag 20 juni 2012,.......de krant zou vandaag bezorgd moeten worden.
Ik kijk,.......... NIKS géén krant. Dus mijzelf bij AD proberen te registreren om online een klacht in te dienen. Registreren lukt, maar activeren niet!! Het systeem kent me niet. Huh !? Ik vrees alweer dat er iets niet goed is. Dus de bezorgservice gebeld. Menuutje doorlopen. Je moet dan je postcode inspreken. Zegt dat ding: "Uw postcode wordt niet herkend, spreek uw postcode nogmaals in." Dus nog maar 'n keer ingesproken. Krijg weer te horen "Uw postcode wordt niet herkend."!
Dit zegt me alweer genoeg. :(
Hoofdnummer van AD gebeld, die zijn nog niet open. Kan bellen na 8.30 uur. Nah, dan maar wéér in de telefoon klauteren.

Ik probeer wéér een keer mijn registratie te activeren middels de link die ik kreeg op mijn e-mailadres. Nu krijg ik te zien: Welkom John Gielen.
Wie is in hemelsnaam John Gielen ???

AD,......... ik ben het SPUUGZAT geworden. Jullie maken er een puinzooi van. :oops:

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Algemeen Dagblad: Slechte Start

Ongelezen bericht door witte angora »

Het AD lijkt wel op bepaalde energiebedrijven...

Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

Re: Algemeen Dagblad: Slechte Start

Ongelezen bericht door Shine »

Gebeld!

Lang vervolg verhaal dat ik kort ga houden na geevoerd zojuist telefoontje:
Alles wat fout kan gaat, gaat in deze fout en blijft ook fout gaan.
Verder dan excuses komen ze bij Algemeen Dagblad niet.

Ik heb bedankt en gezegd dat ik AD lidmaatschap niet meer wil. mZe het bedrag naar me dienen terug te storten. Antwoord hierop van AD:
Ik kan het zelf storneren. Als zij het doen gata hier een periode van 56 dagen overheen. Nduh !!! Pardon?
Ik storneer zelf wel. Zij zullen er voor zorgen dat ik dan geen herinneringen en weet ik wat meer ga ontvangen.
Omdat ik nergens meer zeker van ben,.. naam genoteerd met wie ik gesproken heb.

O'p mijn vraag: "en wat denkt het AD mij te kunnen bieden om het goed te maken om mij toch als abonnee te kunnen behouden?"
Antw: ik kan gebruik maken van nieuw aanbod, olympus camera, lidmaatschap 6 maanden tegen maandprijs 16,95."
Mijn antwoord:"Kan AD het dan niet zo doen abonnement tegen EK tarief 14,95 per maand voor periode van 6 maanden, maar dat ik camera (van huidige actie) krijg. Dit als genoegdoening/tegemoetkoming"?
Antw: "Nee dat kan AD niet."

Verder dan -wederom- ongeinteresseerde excuses komt AD niet. Slechte zaak! Hele slechte zaak. Op deze manier gaat AD dus met een klacht en nieuwe abonnee (althans tracht abonnee te worden) om!

Bedankt, tot ziens en dag AD, een nieuwe abonnee armer.
En dan klagen dat het zo slecht gaat met de papieren versie verkoop/lidmaatschappen van kranten?! Tsja, de krant, Algemeen Dagblad mag in deze haar hand in eigen boezem steken.

Gesloten