LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wehkamp.nl betaald niet terug!

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Nicky_The
Berichten: 804
Lid geworden op: 01 dec 2010 11:51
Locatie: Noord-Holland

wehkamp.nl betaald niet terug!

Ongelezen bericht door Nicky_The »

Hoi,

Enige tijd geleden heb ik een bestelling bij wehkamp geplaatst met kleding. Een aantal kledingstukken paste niet, dus heb ik retour gezonden, met een opmerking op het retour formulier dat ik het bedrag zsm op mijn rekening (rekeningnummer) retour wilde hebben.

Een tijdje later krijg ik een mail dat ze mijn retouren verwerkt hebben en ik binnen enkele dagen mijn geld retour kan verwachten. Die 'enkele dagen' duren inmiddels een paar weken.

Vorige week heb ik wehkamp gebeld. Die medewerker zou zorgen dat het geld incl een telefoonkosten vergoeding retour gestort zou worden. U raad het al: niets op mijn rekening en niets van wehkamp vernomen!

Mijn mijn vorige (eerste) bestelling ging het precies zo, echter werd er na het bellen (0900) wel geld overgemaakt naar mijn rekening.

Ik ben het nu zat en zal ook zeker geen 2e keer bij hun bestellen! Het was al opvallend dat ik vooruit moest betalen ivm bkr, terwijl ik echt altijd alles optijd betaal.. Ik snapte er geen drol van, maar dacht dat het met zo'n grote webwinkel wel goed zou zijn.

Ik heb wehkamp nu weer een mail gestuurd waarin ik hun nog 3 dagen de tijd geef.

Wat kunnen jullie mij adviseren? En wat zijn jullie ervaringen op dit gebied met wehkamp?

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: wehkamp.nl betaald niet terug!

Ongelezen bericht door nevermind »

Stuur een mailtje naar het webcare team.
Zij lossen het wel op, denk ik. :wink:

[email protected]

Nicky_The
Berichten: 804
Lid geworden op: 01 dec 2010 11:51
Locatie: Noord-Holland

Re: wehkamp.nl betaald niet terug!

Ongelezen bericht door Nicky_The »

nevermind schreef:Stuur een mailtje naar het webcare team.
Zij lossen het wel op, denk ik. :wink:

[email protected]
Super, bedankt! Ik heb mijn laatste mail nu naar 3 mailadressen van hun verstuurd, zal het ze dan nu duidelijk worden dat ik het toch echt meen dat ik die 100 euro terug wil? :?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: wehkamp.nl betaald niet terug!

Ongelezen bericht door ciske »

Ze hebben gewoon snel je geld terug te storten. Dat is ook 1 van de reden dat ik gewoon in de winkel kleding koop, geen gedoe of het wel of niet past.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: wehkamp.nl betaald niet terug!

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Nicky..

Hier leer je wel van,voortaan dus niet voorruit betalen!
Ik heb altijd esprit,je kan voorruit betalen of binnen 14 dagen...doe altijd laaste kost niks extra.s geen extra kosten aan.
Zit het niet goed ,mag het kosteloos terug,netjes mail binnen gekomen en afgehandeld,hou ik het dan betaal ik gelijk!

Geen gedoe dan...

Webcarewehkamp.nl
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00

Re: wehkamp.nl betaald niet terug!

Ongelezen bericht door Webcarewehkamp.nl »

Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens en eventueel het forum waarop u uw klacht kenbaar heeft gemaakt ) naar mij te mailen: [email protected].

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: wehkamp.nl betaald niet terug!

Ongelezen bericht door ciske »

fritspieters schreef:Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens en eventueel het forum waarop u uw klacht kenbaar heeft gemaakt ) naar mij te mailen: [email protected].
:?: :?: Hoe weet zij of je daar ook daadwerkelijk werkt??

Ik zou het niet doen Nicky_The

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: wehkamp.nl betaald niet terug!

Ongelezen bericht door nevermind »

ciske schreef:
fritspieters schreef:Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens en eventueel het forum waarop u uw klacht kenbaar heeft gemaakt ) naar mij te mailen: [email protected].
:?: :?: Hoe weet zij of je daar ook daadwerkelijk werkt??

Ik zou het niet doen Nicky_The

Zou fritspieter dan in 115 berichten gewoon iets geschreven hebben?

https://forum.www.trosradar.nl/search.p ... 8&sr=posts

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: wehkamp.nl betaald niet terug!

Ongelezen bericht door ciske »

nevermind schreef:
Zou fritspieter dan in 115 berichten gewoon iets geschreven hebben?

https://forum.www.trosradar.nl/search.p ... 8&sr=posts
:lol: Wat een baan, lees steeds excuses :lol:

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: wehkamp.nl betaald niet terug!

Ongelezen bericht door nevermind »

ciske schreef:
nevermind schreef:
Zou fritspieter dan in 115 berichten gewoon iets geschreven hebben?

https://forum.www.trosradar.nl/search.p ... 8&sr=posts
:lol: Wat een baan, lees steeds excuses :lol:
Ja, sommige mensen moeten nu eenmaal de fouten van anderen opknappen. :wink:

electomonteur
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16

Re: wehkamp.nl betaald niet terug!

Ongelezen bericht door electomonteur »

mail sturen en ze sommeren binnen 48 uur het geld op uw rekening te storen zo niet u de zaak uit handen zal gegeven van een gerechtsdeurwaarder
heeft bij de belastingdienst ook gewerkt
hebben 2 schuldeisers van hun toen zelfs beslag op het pand laten leggen tot bedrag betaald was
helaas voor belastingdienst was dat juist het pand waar de betalingen moeten worden verwerkt

zoek maar op Google en je vind het

Nicky_The
Berichten: 804
Lid geworden op: 01 dec 2010 11:51
Locatie: Noord-Holland

Re: wehkamp.nl betaald niet terug!

Ongelezen bericht door Nicky_The »

Bedankt voor alle reacties.

Gister ochtend ontving ik een telefoontje van een vriendelijke dame die mijn probleem leek te begrijpen. Ze had geregeld dat mijn geld binnen 3 werkdagen op mijn rekening zou staan en dat ik voortaan achter af kan betalen.
Ik had namelijk in de mail gezet dat ik niet langer vooruit wilde betalen omdat zij hun verplichtingen niet na komen en dat als zij dit niet zouden veranderen, zij dit als mijn laatste bestelling konden beschouwen.

Ik had dezelfde dag nog mijn geld op mijn rekening!

Wel jammer dat het dan weer zo moet gaan.. Dat je een 0900 nummer moet bellen, dat je kan mailen tot je een ons weegt en dat als je dan een topic op internet opent, je ineens wel snel geholpen kan worden..
De door mij gemaakte telefoonkosten zaten er ook niet bij, maar ik ben blij dat ik die 94 euro eindelijk terug heb..

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: wehkamp.nl betaald niet terug!

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Nou idd,opgelost je geld terug,kost wat moeite maar ,je hebt het...

Nu shoppen maar :wink: grapje

Gesloten