LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Eefje2017
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mar 2017 19:18

Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Eefje2017 »

Ik heb 24 februari een bestelling geplaatst op de Website Nugezond.com. Helaas tot op heden geen producten ontvangen. Ook op mijn mail/ vraag via de Website of Facebook komt geen reactie. Op Facebook staan wel reacties van andere gedupeerden met bestellen van begin maart. Allemaal met hetzelfde verhaal. Volgens mij zijn Nugezond.com oplichters die geen spullen leveren maar wel het geld opstrijken. :cry: Is er iemand die hetzelfde heeft meegemaakt of andere ervaringen heeft met dit bedrijf?
Laatst gewijzigd door Radar op 17 mar 2017 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: titel aangepast ter verduidelijking onderwerp

BL2
Berichten: 4831
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door BL2 »

Het adres waar ze zitten in Leusden staat te koop volgens Funda.
Andere bronnen geven aan dat er wel een tandtechnisch buro gevestigd is in dit bedrijfsverzamelgebouw, misschien die eens bellen of ze NuGezond uberhaupt kennen.

Voor meer info, even Googlen: Abonnementsproducten Nederland B.V.

De site komt overigens niet vreemd over, netjes en verzorgt en in goed n
Nederlands, incl. alle retourmogelijkheden en adresgegevens. Achteraf betalen is ook mogelijk........

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Het is de regel om vóór de bestelling bij een nieuwe leverancier even te controleren met wie men te maken heeft ... niet achteraf.

https://www.webwinkelkeur.nl/leden/NuGe ... 10301.html

Jetsertje
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:59

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Jetsertje »

Eventueel kun je ook een Uittreksel bij de KVK halen om er achter te komen wie er achter dit bedrijf zit.

Maar met een bedrijfsnaam als Abonnementsproducten Nederland B.V., veel verschillende maar vergelijkbare websites gericht op gezondheidsproducten waarvan een groot deel niet werkt en veel negatieve verhalen op het web, gevestigd op een adres wat niet betrouwbaar lijkt, ziet het er naar uit dat het moeilijk gaat worden je geld terug te krijgen.

Al hebben ze ook nog even de tijd om toch tot verzending van de bestelling over te gaan. Van oplichting kun je nu dus nog niet spreken.

BL2
Berichten: 4831
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door BL2 »

Ze doen ook in dierenproducten (voor gezonde kat of hond)........

Dick.2
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mar 2017 09:53

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Dick.2 »

Ook ik heb hetzelfde meegemaakt, maak dat nu mee. Twee bestellingen, vooruit betaald. Niets geleverd. En een automatisch antwoordapparaat. Pand staat volgens makelaar (deels) leeg.
Overigens vind ik de `eigen schuld dikke bult' vanwege niet checken Kvk e.d. reacties wat makkelijk. Het bedrijf staat ingeschreven bij KvK. Negatieve reacties online zijn van heel recente datum, van ná mijn bestelling. Bovendien is leven met alleen achterdocht niet echt prettig, en dat is iets anders dan naïef zijn.
Maar dit moet niet hoofdmoot zijn. Bedrijf levert niet, is niet bereikbaar, en dat is slecht.

louise christina
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mar 2017 11:27

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door louise christina »

Goedemorgen,
Ik heb op 15 maart een bestelling geplaatst bij nugezond.com en ook niets ontvangen
op de email wordt niet gereageerd en telefonisch krijg je te horen dat er ivm veel zieken niet opgenomen kan worden.
Ik heb inmiddels wel online aangifte gedaan van oplichting op Mijnpolitie.nl en bij consuwijzer mochten ze alsnog de bestelling opsturen dan kan deze aangifte ook weer worden ingetrokken.
Mvg Louise.
Laatst gewijzigd door Radar op 28 mar 2017 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Hyperlink verwijderd

nicoleanna
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mar 2017 07:39

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door nicoleanna »

Ook ik heb besteld bij nu gezond en niets ontvangen. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar door een zogenaamd personeelstekort i.van. m ziekte en op de mails reageren ze niet! Ik ben genept ben ik bang.

louise christina
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mar 2017 11:27

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door louise christina »

Goedemorgen,
Nadat ik deze week aangifte heb gedaan van oplichting heb ik vandaag ineens mijn aankoopbedrag teruggestort gekregen
Zijn er meer mensen die of de bestelde artikelen of het geld alsnog hebben ontvangen ?
Mvg Louise

Wivri
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mar 2017 19:04

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Wivri »

Ik heb 17 maart ook iets bij deze webshop besteld en met ideal betaald. Tot op heden niets ontvangen. Telefoon staat op voicemail en 2 mails tot nu toe onbeantwoord... Blijkbaar dus ook maar aangifte gaan doen.

Dick.2
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mar 2017 09:53

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Dick.2 »

Ook ik zette hier, wellicht voorbarig, een klacht. Inmiddels is door nu gezond netjes gereageerd en is de bestelling perfect in orde geleverd. Achterdocht was achteraf in mijn geval niet nodig, waarschijnlijk was het verhaal van ziekte gewoon waar.

M. Martens
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 apr 2017 18:31

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door M. Martens »

Ik heb ook enige tijd geleden een bestelling bij Nugezond geplaatst en niets ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar en op mail reageerden ze niet. Zodra ik echter via WebwinkelKeur een klacht indiende kreeg ik binnen 10 minuten een mail van Nugezond en de volgende dag was het bedrag teruggestort.

Mensen die nog steeds op hun bestelling wachten en het wachten beu zijn adviseer ik ook een klacht via WebwinkelKeur in te dienen, daar reageren ze wel op.

Ik denk dat er van oplichterij inderdaad geen sprake was, maar wel vind ik het zeer onbehoorlijk dat ze klanten zonder bericht lange tijd in onzekerheid laten en niet reageren op vragen. Al hebben ze te maken met onderbezetting, zo doe je geen zaken.

nicoleanna
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mar 2017 07:39

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door nicoleanna »

Eindelijk op 1 april mijn bestelling ontvangen. 30 maart een mail ontvangen met excuses dat mijn product niet voorradig was. Gelukkig is het nu geleverd,maar volgens mij heeft het bedrijf problemen ( gehad)

Wivri
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mar 2017 19:04

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Wivri »

Ook ik heb nu de volledige bestelling binnen. Aangifte ingetrokken.

paulvans
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 apr 2017 09:03

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door paulvans »

Ik heb op 28-03 een bestelling gedaan maar tot op heden geen bestelling ontvangen. Als je hun telefoonnummer belt, wat op de website staat, krijg je een bandje te horen dat er veel zieken zijn en dat ze volgende week weer hopen actief te zijn!!!!!! Een klacht via de mail gestuurd,08-04, tot op heden geen reactie. Het is nu 11 april en mijn geduld begint op te geraken, toch maar aangifte doen????

paulvans
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 apr 2017 09:03

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door paulvans »

Beste lezers,
Twee dagen na een bericht op dit forum te hebben geplaatst kreeg ik een mail van Nugezond.com met de mededeling dat mijn bestelling deze week nog verzonden zou worden. En warempel gisteren, 14-4-2017, is mijn bestelling compleet geleverd. Het kan dus toch, alleen ga ik nadenken bij wie ik de volgende bestelling doe.
:wink:

Roelandnl
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 apr 2017 15:09

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Roelandnl »

Hallo allemaal,

Ik zit al sinds 11 April te wachten op 2 bestellingen.

Als ik de producten niet geleverd krijg ga ik aangifte doen voor oplichting. Ik hoop dat ik de producten maandag verstuurd worden of dat mijn geld terug word gestort.


Order 135488

Beste Dhr. Roeland,

Uw bestelling is ontvangen en zal na een succesvolle betaling binnen 4-5 werkdagen verzonden worden. Indien u voor afhalen heeft gekozen krijgt u van ons bericht wanneer uw bestelling klaar ligt.

U kunt de bestelling hier afronden mocht u dit nog niet hebben gedaan.

Product Aantal Prijs
Spirulina poeder Jacob Hooy 2 €8,57
Gelatinepoeder Jacob Hooy 1 €5,46
Verzendkosten (Gratis vanaf €100,-) 1 €5,65
Totaal: €28,25
Met vriendelijke groet,

NuGezond.com


Order 135489

Beste Dhr. Roeland

Uw bestelling is ontvangen en zal na een succesvolle betaling binnen 4-5 werkdagen verzonden worden. Indien u voor afhalen heeft gekozen krijgt u van ons bericht wanneer uw bestelling klaar ligt.

U kunt de bestelling hier afronden mocht u dit nog niet hebben gedaan.

Product Aantal Prijs
Komijnzaad zwart Jacob Hooy 1 €9,31
Verzendkosten (Gratis vanaf €100,-) 1 €5,65
Totaal: €14,96
Met vriendelijke groet,

NuGezond.com

Bra
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 apr 2017 15:43

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Bra »

Normaal gesproken check ik bedrijven.nu niet.heb afgelopen dinsdag iets besteld het is nu zaterdag.als ik deze berichten lees vrees ik t ergste.afwachten dus.

Adahoefnagels
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 apr 2017 17:44

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Adahoefnagels »

Ik ben bang dat ik ben opgelicht door Nugezond.com. Op 7 maart heb ik een bestelling gedaan en nog steeds niet ontvangen. Het is vandaag 24 april, dus veel fiducie heb ik er niet meer in. Diverse malen gemaild en gebeld, ze zwijgen in alle talen. Schandalig. Ik bestel regelmatig en veel via het internet. Check ook altijd KvK voordat ik bestel bij een bedrijf wat ik nog niet ken. Alles leek te kloppen....... Ik ga aangifte doen van oplichting.

Arianahogendoorn
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 apr 2017 18:25

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Arianahogendoorn »

Helaas ...heb het bedrijf niet gecheckt . .mijn bestelling niet ontvangen....wel betaald ...

Gesloten