LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Felix2017
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 apr 2017 11:16

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Felix2017 »

Al jarenlang bij diverse internetbedrijven supplementen besteld zonder problemen. Drie weken geleden een bestelling geplaatst bij NuGezond. Geen bezorging. Email werd niet op gereageerd en de telefoon werd niet opgenomen. Oplichting of slechte service?

BBart12
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 apr 2017 14:26

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door BBart12 »

Hier hetzelfde probleem. Op 16 April besteld en betaald. Telefoon geeft alleen een antwoordapparaat en mail wort niet beantwoord.
Lijkt me tijd voor politie onderzoek.

Jetsertje
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:59

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Jetsertje »

BBart12 schreef:Hier hetzelfde probleem. Op 16 April besteld en betaald. Telefoon geeft alleen een antwoordapparaat en mail wort niet beantwoord.
Lijkt me tijd voor politie onderzoek.
Dat geloof je toch zelf niet? Je hebt net een paar dagen geleden iets gekocht en nu al moet de politie zich ermee bemoeien.

Had je het topic doorgelezen, had je gezien dat anderen wel producten hebben gekregen, ook al duurde dit wat lang.

Roelandnl
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 apr 2017 15:09

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Roelandnl »

Update.

De twee pakketjes zijn gebundeld in 1 pakketje en heb net een track code binnen gekregen en de bestelling is onderweg.

Heb vandaag netjes de verzendkosten van het 2e pakketje terug gestort gekregen.

Bedankt Robine.

lizzyStabel
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 apr 2017 13:34

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door lizzyStabel »

Hetzelfde verhaal vanuit België hier.
Een bestelling geplaatst en betaald op 13/04. Het is nu 27/04, niets ontvangen en er wordt niet gereageerd op mijn mails met vraag om alsnog op te sturen of mijn geld terug te storten. :evil:

Vlinder07
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 apr 2017 20:08

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Vlinder07 »

Helaas ben ik ook de dupe. Ik heb een bestelling gedaan op 10 april voor € 120,-. En er wordt gewoonweg niet gereageerd op mail en telefoon.
Ik vind het meer als schandalig. Mijn dochter kan niet zonder die poeder die ik besteld heb. Nu zit ze zonder, ben dus niet blij!
(135428)

Ze moeten zich diep schamen

Petra JGF
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mei 2017 10:24

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Petra JGF »

Helaas heb ik ook dezelfde ervaring :x Bestelling 14 april geplaatst, 18 april betaald. Niets meer vernomen. Geen reactie op mijn mail of op het formulier via de website. Telefonisch niet bereikbaar. Helaas is het niet mogelijk om de betaling terug te laten storten, je kunt er alleen voor kiezen om een melding te maken voor internetoplichting. Dit heb ik ook vermeld in het laatste bericht aan NuGezond.com

aniek boode
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mei 2017 12:05

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door aniek boode »

Ik heb op 11 april een bestelling gedaan bij NuGezond.com en ook gelijk betaald.
maar tot op heden nog niks ontvangen . Kreeg van hun een bericht terug met ordernr. 135545 dat het binnen 4/5 werkdagen geleverd zou worden.
Verschillende keren geprobeerd te bellen, maar steeds het antwoordapparaat. Ook mailtjes gestuurd maar er wordt niet gereageerd. Ga nu aangifte doen.

BBart12
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 apr 2017 14:26

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door BBart12 »

Jetsertje schreef:
BBart12 schreef:Hier hetzelfde probleem. Op 16 April besteld en betaald. Telefoon geeft alleen een antwoordapparaat en mail wort niet beantwoord.
Lijkt me tijd voor politie onderzoek.
Dat geloof je toch zelf niet? Je hebt net een paar dagen geleden iets gekocht en nu al moet de politie zich ermee bemoeien.

Had je het topic doorgelezen, had je gezien dat anderen wel producten hebben gekregen, ook al duurde dit wat lang.
Is wel degelijk oplichting hoor. Zou maar even wachten met je commentaar dan benadeel je anderen niet die er ook willen intrappen. Tot nu toe nog steeds geen enkele reactie. PayPal heeft de zaak al overgenomen.
Advies voor iedereen: met PayPal betalen dan ben je verzekerd.

Jetsertje
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:59

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Jetsertje »

BBart12 schreef:
Jetsertje schreef:
BBart12 schreef:Hier hetzelfde probleem. Op 16 April besteld en betaald. Telefoon geeft alleen een antwoordapparaat en mail wort niet beantwoord.
Lijkt me tijd voor politie onderzoek.
Dat geloof je toch zelf niet? Je hebt net een paar dagen geleden iets gekocht en nu al moet de politie zich ermee bemoeien.

Had je het topic doorgelezen, had je gezien dat anderen wel producten hebben gekregen, ook al duurde dit wat lang.
Is wel degelijk oplichting hoor. Zou maar even wachten met je commentaar dan benadeel je anderen niet die er ook willen intrappen. Tot nu toe nog steeds geen enkele reactie. PayPal heeft de zaak al overgenomen.
Advies voor iedereen: met PayPal betalen dan ben je verzekerd.
Je stelt dat ik moet wachten met mijn commentaar, om vervolgens te stellen dat het oplichting is.

Wettelijk gezien heeft het bedrijf 30 dagen de tijd na betaling om de bestelling te leveren en daar zitten ze nog ruim binnen. Zelfs na die 30 dagen kun je nog niet spreken van oplichting maar van een wanprestatie.

Je bent dus veel te vroeg met stellen dat het hier om oplichting gaat. En naast dat weet je dat anderen wel, ook al is het na een langere tijd, geleverd hebben gekregen. Daarmee kun je ook niet stellen dat zij opgelicht zijn.

Nu maak jij jezelf schuldig aan laster. En dat allemaal omdat je geen geduld hebt en denkt het recht te hebben dat als je een vraag stelt, een bedrijf daar ook verplicht bijna direct op moet reageren. Dat is niet zo.

Ondertussen hoeft het bedrijf overigens niet meer te leveren. Door het geld middels Payal terug te vorderen, heb jij de koopovereenkomst geschonden en hoeft het bedrijf deze ook niet meer na te komen.

Felix2017
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 apr 2017 11:16

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Felix2017 »

Vervolgreactie:

Na het lezen van de reacties op deze pagina heb ik een klacht ingediend via klachtenkompas.nl van de consumentenbond. Ik had ook de angst opgelicht te zijn omdat er na drie weken wachten, ook op mijn email en bellen niet werd gereageerd en ik een bestelling van rond de 100 Euro had geplaatst.
Nadat mijn klacht werd geplaatst op de website van klachtenkompas ontving ik binnen een uur een email met verontschuldiging dat niet al de door mij bestelde producten op voorraad waren en mijn pakket alsnog daags erop zou worden verstuurd.

Inmiddels is mijn complete bestelling bezorgd.

Vervelend dat er een organisatie als de consumentenbond voor nodig is om te snel te reageren door Nugezond.nl
Ik had het erg gewaardeerd als er op mijn persoonlijke mail met de vraag om informatie over mijn bestelling, met een zelfde snelheid was gereageerd.

Wat mij betreft is het nu in orde wat betreft mijn order. Al is het begrijpelijk, wel de enige en laatste keer dat ik bij hen een bestelling plaats. Jammer, ik kan het assoritiment aan artikelen namelijk wel waarderen.

harkja
Berichten: 376
Lid geworden op: 14 jul 2015 01:18
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door harkja »

Dit klinkt niet echt gezond.

Jetsertje
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:59

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Jetsertje »

Het is zeker geen gezonde bedrijfsvoering, maar het is geen oplichting. Vervolgens nu nog stellen dat het wel oplichting is, valt in de categorie laster. Indien NuGezond.com kan aantonen dat deze laster zorgt voor een verlies in omzet, kan NuGezond.com een schadevergoeding vorderen bij de rechter. Verliest NuGezond.com die omzet nu omdat mensen hier de waarheid spreken dat zij niets hebben ontvangen, dan kan dat niet.

sitters
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 mei 2017 14:44

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door sitters »

Hetzelfde bij mij :


Uw bestelling is ( order 135990 ) ontvangen en zal na een succesvolle betaling binnen 4-5 werkdagen verzonden worden. Indien u voor afhalen heeft gekozen krijgt u van ons bericht wanneer uw bestelling klaar ligt.

Niet telefonisch te bereiken, reageren niet op Email en ook niet op het contact formulier op de website.

Slechte zaak, wacht deze week nog af en dien dan een klacht in.

Ze kunnen toch minimaal reageren op de E-mails.

Willem

Jetsertje
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:59

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Jetsertje »

sitters schreef:Hetzelfde bij mij :


Uw bestelling is ( order 135990 ) ontvangen en zal na een succesvolle betaling binnen 4-5 werkdagen verzonden worden. Indien u voor afhalen heeft gekozen krijgt u van ons bericht wanneer uw bestelling klaar ligt.

Niet telefonisch te bereiken, reageren niet op Email en ook niet op het contact formulier op de website.

Slechte zaak, wacht deze week nog af en dien dan een klacht in.

Ze kunnen toch minimaal reageren op de E-mails.

Willem
Blijkbaar moet je gewoon op klacht.nl of klachtencompas.nl je verhaal doen om je bestelling te ontvangen. Daar staat wel personeel op, de klantenservice blijkbaar niet.

Ergens moeten ze geld mee verdienen met lage prijzen, dan maar op enige vorm van klantenservice.

sitters
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 mei 2017 14:44

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door sitters »

Jetsertje schreef: Blijkbaar moet je gewoon op klacht.nl of klachtencompas.nl je verhaal doen om je bestelling te ontvangen. Daar staat wel personeel op, de klantenservice blijkbaar niet.

Ergens moeten ze geld mee verdienen met lage prijzen, dan maar op enige vorm van klantenservice.

Heb ik hierbij gedaan op klacht.nl.
Toch jammer, zo verlies je toch al je klanten,
geef de mensen een fatsoenlijk antwoord, dan heb je die problemen niet.

BBart12
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 apr 2017 14:26

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door BBart12 »

Een dag nadat PayPal een claim is gestart kreeg ik een antwoord op mijn eerdere mails en is het pakketje toch nog geleverd!

Jetsertje
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:59

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Jetsertje »

BBart12 schreef:Een dag nadat PayPal een claim is gestart kreeg ik een antwoord op mijn eerdere mails en is het pakketje toch nog geleverd!
En, zijn het oplichters?

Tojoda
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mei 2017 18:36

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Tojoda »

Bestelling geplaatst bij Nugezond twv 56 euro (eucalyptus olie) en een weekje later keurig mijn bestelling ontvangen.

Ton

sitters
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 mei 2017 14:44

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door sitters »

Vandaag een Email gehad van NuGezond,com :

Goedemorgen,

Onze excuses voor het ongemak, uw product was tijdelijk niet op voorraad. U had hier een mail over moeten ontvangen, maar ik zie dat dit niet goed is gegaan. Wij krijgen uw product morgen maandag en gaan deze direct naar u verzenden. U ontvangt hier een track en trace nummer van via postnl.

Inderdaad klachtenkompas.nl wordt gemonitord door NuGezond.com.
Als dus aan deze Email wordt voldaan ben ik weer prima tevreden.

Willem

Gesloten