LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Jetsertje
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:59

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Jetsertje »

Jetsertje schreef:Weer iemand die het niet snapt

jaco.hollebrandse
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jun 2017 12:12
Contacteer:

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door jaco.hollebrandse »

Tojoda schreef:Bestelling geplaatst bij Nugezond twv 56 euro (eucalyptus olie) en een weekje later keurig mijn bestelling ontvangen.

Ton
Ik moet zeggen dat ik als concullega van NuGezond ([Offtopic bewering verwijderd door moderatie]) eerlijk gezegd een week wel heel erg lang vind. Bij mij is het over het algemeen de volgende werkdag in huis. 3 dagen is al bij hoge uitzondering, vaak door problemen met de pakketdiensten.

Misschien dat de prijs heel scherp was? Want anders zou ik toch aanraden bij ons of een van onze andere collega's bestellen, de meesten verzenden namelijk gewoon binnen 1 werkdag (soms 2).
Laatst gewijzigd door Radar op 16 jun 2017 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Offtopic bewering verwijderd door moderatie

Jetsertje
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:59

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Jetsertje »

jaco.hollebrandse schreef:
Tojoda schreef:Bestelling geplaatst bij Nugezond twv 56 euro (eucalyptus olie) en een weekje later keurig mijn bestelling ontvangen.

Ton
Ik moet zeggen dat ik als concullega van NuGezond (4You Webventures) eerlijk gezegd een week wel heel erg lang vind. Bij mij is het over het algemeen de volgende werkdag in huis. 3 dagen is al bij hoge uitzondering, vaak door problemen met de pakketdiensten.

Misschien dat de prijs heel scherp was? Want anders zou ik toch aanraden bij ons of een van onze andere collega's bestellen, de meesten verzenden namelijk gewoon binnen 1 werkdag (soms 2).
Dit is geen plek om je eigen product aan te bieden.

m.schoolland
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 jun 2017 13:48

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door m.schoolland »

Op 8 juni 2017 heb ik een bestelling geplaatst via NuGezond.com te weten NTM Nutramin Livercare: aantal 4 potjes ter waarde van 147,32 Euro.
Vaak doe ik een prijsvergelijk met andere leveranciers online en soms scheelt dat een aantal euro's per potje en ik gebruik dit supplement al jaren.
Vorig jaar heb ik hetzelfde aantal besteld ook toevallig via NuGezond.com en de bestelling is keurig afgeleverd en op tijd( zeker binnen 4 dagen).
Nu wacht ik al 9 dagen op het product. Het vervelende is dat men niet reageert op mijn mail en dat de klantenservice ook telefonisch niet in staat is de lijn te bemannen. Dat is slordig. Mocht het product even niet leverbaar zijn dan verwacht ik een melding daarvan per mail.
Aangezien het te lang duurt dit keer vraag ik me af of het nog goed komt??
Zijn er nog anderen die ook niets hebben ontvangen en/of anderen die juist wel veel later hun bestelling nog hebben gekregen?

Met groet,

Mia

Svbutsel
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jun 2017 09:24

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Svbutsel »

Ik heb twee weken geleden een bestelling geplaatst vanuit belgie van meer dan 100EUR. Tot op heden nog steeds niet ontvangen. Er wordt niet gereageerd op mijn mails en als ik bel krijg ik altijd een voicemail te horen. Ik ga ook een klacht neerleggen bij klachtenkompas en hoop dat ik zo mijn geld zal terugkrijgen.

m.schoolland
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 jun 2017 13:48

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door m.schoolland »

Hr of mevr. Butsel uit België, komende donderdag is het ook 2 weken geleden voor mij dat ik mijn bestelling heb geplaatst voor bijna 150 Euro bij NuGezond.com.
Ik wacht nog even af. Misschien zijn ze met vakantie? Het is natuurlijk van de gekke dat de klantenservice onbereikbaar is en er ook niet wordt gereageerd op mailcontact. Succes!

m.schoolland
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 jun 2017 13:48

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door m.schoolland »

Hier ben ik alweer, inderdaad was er eerder al op de radarsite melding gemaakt van : check WebwinkelKeur en dat heb ik nu ingezien.
De webwinkel NuGezond.com ( aspirant lid !) heeft zijn lidmaatschap dus beëindigd.
Lees daar ook vele reacties. Ik ga nu ook alles inzitten om mijn geld terug te krijgen.
Ik wil het teruggestort zien!
Dus mensen vd NuGezond.com graag mijn 147,32 Euro terug storten want u zal dit lezen.
U heeft mijn mail dus reageer svp.

M.Bouwmeester
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jun 2017 21:17

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door M.Bouwmeester »

Ik heb ook een bestelling gedaan bij NuGezond.com. Enkele weken gewacht, maar zonder resultaat. Uiteindelijk heb ik contact opgenomen met DailyHealthshop.nl (beide bedrijven zitten op hetzelfde adres) en de volgende dag werd mijn bestelling al verstuurd. Vandaag het bestelde product geleverd gekregen.

Het telefoonnummer van DailyHealthshop.nl is te vinden op hun website.

m.schoolland
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 jun 2017 13:48

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door m.schoolland »

Geachte M. Bouwmeester, mijn dank voor de info!

NuGezond.com is dus ook DailyHealthshop.nl. tegelijk. Ze hanteren een ander tel nr. Te weten: 085-4884930.
De klantenservice is dus daar wel bereikbaar. Vriendelijk verzocht het bedrag van bijna 150 Euro terug te storten omdat ik niet langer wil wachten op mijn
bestelde produkten van 3 weken geleden want ik kan niet zonder! De vriendelijke dame aan de telefoon zou het overleggen en ik hoop dat mijn geld morgen wordt terug gestort.
Ze checkte mijn ordernr. op de computer en noemde de producten dus ik ga er vanuit dat het goed komt. Ik zal dat zsm melden op dit forum.
Dus.....iedereen met klacht kan DailyHealthshop bellen!! Succes.

M44rton
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jun 2017 15:23

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door M44rton »

Hier ook een bestelling geplaatst en nog niets ontvangen. Als ik binnen een week niks heb ontvangen ga ik ook aangifte doen. Ordernummer: 137811

MarjaMaartje
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2017 11:37

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door MarjaMaartje »

Ook ik bestelling geplaatst, op 16 juni, à 131,90 (ordernr. 137766) en nu, op 30 juni, nog niets ontvangen. Ook geen reactie op mail. Volgens mij kunnen ze het gewoon niet aan, maar heel irritant dat ze geen enkel teken van leven laten horen. Ook klacht ingediend bij ConsuWijzer.

m.schoolland
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 jun 2017 13:48

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door m.schoolland »

Gisteren gebeld met DailyHealthshop.nl = NuGezond.com en gevraagd om het geld terug te storten.
Vandaag staat het op mijn rekening te weten bijna 150 Euro.
Bel dus met de Klantenservice van DailyHealthshop.nl en het nummer is nogmaals: 085-4884930.
Ik heb wel te kennen gegeven dat ze de website van NuGezond.com beter kunnen verwijderen want de service is slecht.
Ze kunnen het niet aan.

Abdel-1987
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 aug 2017 21:05

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Abdel-1987 »

Nugezond.com
Dailyhealthshop
Gezondextra.nl

Allemaal dezelfde telnr, zelfde adres.
Dus waarschijnlijk zelfde bedrijf!

Peter Waltmann
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 sep 2017 17:03

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Peter Waltmann »

Op 4 augustus een order geplaatst en tot op heden 8 september nog niets geleverd.
Zelfde verhaal als eerder beschreven. Wel een bevestigingsmail en de telefoon staat op een bandje dat ze door de grote drukte niet kunnen antwoorden maar dat via het [email protected] gemailt kan worden.

Sukie
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jul 2018 22:41

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Sukie »

Ik heb in mei een bestelling gedaan bij webwinkel NuGezond.Com Niets geleverd gekregen. Vele mails gestuurd. Niets. Bij telefonisch contact een antwoord apparaat. Ze wensen je nog wel een fijne dag. Het bedrijf staat gewoon nog op internet en adverteert er vrolijk op los. :
Laatst gewijzigd door Radar op 10 jul 2018 09:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht samengevoegd met eerder topic

Sukie
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jul 2018 22:41

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Sukie »

Ik heb ik mei een bestelling gedaan bij webwinkel NuGezond.com. Helaas niets ontvangen. Bij mail krijg je een geautomatiseerde mail. Telefonisch een zeer kort maar krachtig antwoord op een antwoord apparaat. Ze wensen je nog wel een fijne dag. Wat mij stoort is dat het gewoon doorgaat.
Laatst gewijzigd door Radar op 13 jul 2018 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht samengevoegd met eerder topic

Salus1987
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 aug 2018 11:39

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Salus1987 »

24 07 een bestelling gedaan van uit België product dat niet leverbaar was
stond op voorradig, we zijn nu 01 08 heb 1 mail gekregen dat het product niet
op voorraad was, geen opvolging telefonisch niet bereikbaar, waar kan ik in
Nederland klacht neer leggen tegen deze firma.? Alle tips zijn welkom op

Thx

Goedemorgen

Helaas is de aftersun repairing lotion in shower tijdelijk niet voorradig.
Wij krijgen deze pas over 2 weken binnen. Wilt u de andere producten wel
ontvangen?

ImageMet vriendelijke groet,


Klantenservice

Salus1987
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 aug 2018 11:39

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Salus1987 »

Zijn er mensen die mee een klacht willen neerleggen tegen deze praktijken, ik hoop nog op een goede afloop maar zo te zien zijn er nog gedupeerden, ik heb ik België al een advocaat aangesproken.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Waar wil je een klacht neerleggen! Klachten zijn er genoeg, maar je zult individueel moeten procederen om iets te bereiken. Met een verzamel rechtszaak lukt dat niet.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Hebben meer mensen niets ontvangen van NuGezond.com?

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Dit speelt al sinds februari 2017. Het zal echt niet veranderen.

Gesloten