LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Shaydeys Design houdt zich niet aan de afspraken!

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Hopelozemoeder30
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mei 2017 08:25

Shaydeys Design houdt zich niet aan de afspraken!

Ongelezen bericht door Hopelozemoeder30 »

Ik heb op 05-10-2016 een bestelling gedaan bij Shaydeys Design. Mijn bestelling bestaat uit een roze/witte kaarsenplateau met namen, verlichting en 3 kaarsen en een momentsbord met opdruk geboortedatum, gewicht en tijd van geboorte met een fotolijst en een klok. De levertijd toen ik het bestelde was 3 weken. Na 3 weken had ik niks ontvangen. Ik heb Nancha de beheerster van Shaydeys Design gecontacteerd via FB messenger of mijn bestelling al klaar was. Na veel berichten wisseling en smoesjes kreeg ik mijn bestelling binnen op 24-12-2016. Na dat ik mijn bestelling had open gemaakt zag ik als eerste dat de geboortedatum van mijn dochter op het momentsbord verkeerd gedrukt stond. Toen ik de verlichting van de kaarsenplateau wou aanzetten deed die het niet. Het zilveren achter wandje waar de batterij contact mee maakt viel er uit. Zit dus helemaal los. Ik heb meteen contact met mevr van Shaydeys opgenomen en mijn klacht door gegeven. Ze heeft me veel beloften gedaan maar tot op heden is er niks opgelost! Ze zou nieuwe producten opsturen. Ik zou als beloning extra dingen zoals een kledingsetje en rugtas voor mijn dochter krijgen omdat ik zo lang aan het wachten was. Ze zou ook een hart met verlichting en opdruk van namen van mn neefjes maken en voor kerst leveren. U raad het al: loze beloften weer! Ik kreeg na veel berichten naar haar sturen een bericht terug dat het hart met verlichting stuk was gevallen! Dat had ze me gezegt zei ze! Nou ik heb alle berichten die ik met haar gewisseld heb bewaard en zei heeft mij helemaal niks verteld erover, ja dat het onderweg was! Al met al ik heb dus voor €88,94 aan producten besteld maar die zijn niet naar behoren geleverd en ik krijg totaal geen service van Shaydeys en mijn geld wil ze ook niet terug storten. Ze blokkeerd mij op de whattapp en Facebook. Ik heb ook aangegeven nog dat ik de koop ontbind. Maar ze geeft totaal geen reactie! Er zijn nog meer gedupeerden en wij willen dat dit stopt en ons geld terug!
Laatst gewijzigd door Radar op 05 mei 2017 14:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Foutje in titel aangepast

Snoodaard
Berichten: 116
Lid geworden op: 01 dec 2016 13:57

Re: Shaydeys Design houdt zich niet aan de afspraken!

Ongelezen bericht door Snoodaard »

Je kan aangifte doen, verder denk ik dat je weinig kan beginnen. Daarnaast als je 5 seconden op de website kijk zie je gelijk al dat het niet pluis is.

Bijzonder dat er nog steeds figuren zijn die bij dit soort wazige shops bestellen en achteraf verbaasd zijn als ze wat goedkope troep ontvangen.
Laatst gewijzigd door Radar op 06 mei 2017 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door Moderator. Reden: verwijderde quote

BreejKC
Berichten: 1816
Lid geworden op: 16 jul 2012 18:36

Re: Shaydeys Design houdt zich niet aan de afspraken!

Ongelezen bericht door BreejKC »

Een vreemd bedrijf dat Shaydeys Design, als het al een bedrijf is. Als je op bijvoorbeeld "Klacht.nl" kijkt zie je veel klachten, maar er is niets opgelost. Die hebben overal lak aan, dat mag duidelijk zijn.

Misschien dat een melding bij het tv-programma "Oplichters" ook nog kan helpen, als u begrijpt wat ik bedoel . . . . . .
Laatst gewijzigd door Radar op 06 mei 2017 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: bericht aangepast: reden: dreigende toon en adresgegevens verwijderd

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Shaydeys Design houdt zich niet aan de afspraken!

Ongelezen bericht door newmikey »

Gezien de "kwaliteit" van de website waar u iets besteld heeft, zou ik het geld als verloren beschouwen. Kijkt u voortaan iets beter uit of een website wel de nodige aanknopingspunten biedt voor zelfs maar een begin van vertrouwen vóórdat u uw geld daar besteedt. Zie dit als een "learning opportunity".
Laatst gewijzigd door Radar op 06 mei 2017 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door Moderator. Reden: verwijderde quote

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Shaydeys Design houdt zich niet aan de afspraken!

Ongelezen bericht door Dieke83 »

Als je de naam van het bedrijf had gegoogled voor je iets bestelde kon je al zien dat ze niet als betrouwbaar te boeken staan.
Je kan er langsgaan maar kans is groot dat het bedrijf daar helemaal niet gevestigd zit
Learning experience helaas

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Shaydeys Design houdt zich niet aan de afspraken!

Ongelezen bericht door Radar »

Offtopic bijdragen door de Moderator verwijderd. Graag ontopic blijven, anders gaat de Moderator over tot sluiting van het topic.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Shaydeys Design houdt zich niet aan de afspraken!

Ongelezen bericht door berndv »

Dieke83 schreef:Als je de naam van het bedrijf had gegoogled voor je iets bestelde kon je al zien dat ze niet als betrouwbaar te boeken staan.
Je kan er langsgaan maar kans is groot dat het bedrijf daar helemaal niet gevestigd zit
Learning experience helaas
als mensen vooraf google gebruiken voordat ze ergens iets kopen zul je nog maar de helft van de topics overhouden hier op het forum.

Pollie-01
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 jun 2016 13:39

Re: Shaydeys Design houdt zich niet aan de afspraken!

Ongelezen bericht door Pollie-01 »

Indien potentiele kopers eerst hun verantwoordelijkheid nemen en via internet hun huiswerk doen blijft er hier maar de helft over van alle " hulpzoekenden. " Over dit bedrijf is NIETS positiefs te vinden, enkel klachten en ellende.

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Shaydeys Design houdt zich niet aan de afspraken!

Ongelezen bericht door Costnix »

Als u de naam uitspreekt zult u begrijpen, dat de naam al veelzeggend is :-(

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Shaydeys Design houdt zich niet aan de afspraken!

Ongelezen bericht door newmikey »

Costnix schreef:Als u de naam uitspreekt zult u begrijpen, dat de naam al veelzeggend is :-(
Dat dacht ik de eerste keer dat ik dit topic las ook al maar ging er vanuit dat dat wel een erg vergezochte kronkel in mijn brein was. Wat ontzettend leuk dat het nòg iemand is opgevallen :lol:

Mucha

Re: Shaydeys Design houdt zich niet aan de afspraken!

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

YvetteZepak
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2017 20:42

Re: Shaydeys Design houdt zich niet aan de afspraken!

Ongelezen bericht door YvetteZepak »

13 Maart een bestelling geplaatst alvorens gevraagd hoe lang de levertijd was 10 dagen werd er gezegd dus dat was prima en ik heb betaald!

vervolgens na 10 dagen ben ik gaan navragen of me bestelling klaar was en er werd me gezegd gaat woensdag met de post mee!

woensdags vroeg ik om de code maar helaas was mijn pakket niet verzonden.

om een lang verhaal kort te houden er is al 7 keer gezegd dat het op de post gaat en al 3 keer beloofd geld terug te storten

eindresultaat ik heb nog steeds niets!

via de inbox van fb en watsapp heeft ze meerdere keer (gesmeekt) gevraagd om uitstel omdat ze geen geld had wachtend op de kinderbijslag om te kunnen verzenden maar helaas nog steeds niets

het wrange is je ziet steeds berichten op haar fb dat ze naar de kermis is dat ze een week weg is ...... heel raar komt dit over als je geld op is ......

live video's op je bedrijfspagina zetten en grappen maken over dat je een oplichtster bent erg onproffesioneel!

mensen zeggen wel leuk van haar fb klopt niet en haar google zegt al genoeg ..... maar he dit is haar nieuwe pagina haar pagina hiervoor stond vol met posts en acties niets zichtbaar dat zij onbetrouwbaar was ook toen op google niet nu staat het idd aardig vol en allemaal negatief toch zul je je afvragen waarom bestel je dan ??? nou dit omdat ik al 2 keer eerder heb besteld en dit wel geleverd werd ...... is dit mazzel ??? kan ik weet het niet meer

word er moedeloos van!

haar leugens moeten vast op zijn nu!

ook ik ga aangifte doen of dit zin heeft zullen we gaan zien maar bij mij is de maat vol! ook hier moeten mondjes gevuld worden en werk ik keihard voor me centjes!

Linssie
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mei 2017 18:51

Re: Shaydeys Design houdt zich niet aan de afspraken!

Ongelezen bericht door Linssie »

Ik heb ook inderdaad erg veel problemen gehad verleden jaar met een bestelling die ik gedaan had. Ook mijn spullen niet gekregen en ook iedere keer weer beloven dat het in orde komt. Na een aantal weken was ik er zo klaar mee dat ik heb gezegd dat ze de spullen mocht houden en dat ik dus mijn geld terug wilde. Maar het geld kwam niet terug en kreeg ook niet de indruk dat ze zich druk zou maken om een aangifte dus heb ik openbaar op haar zakelijke fb pagina een bericht achter gelaten dat als ze mijn geld niet terug zou storten ik een deurwaarder in zou schakelen en dat al de opkomende kosten dus voor hun zouden zijn. 5 min later stond het op mijn rekening. Dus misschien help het andere ook om hun geld zo terug te krijgen. I

Bianca55
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mei 2017 15:42

Re: Shaydeys Design houdt zich niet aan de afspraken!

Ongelezen bericht door Bianca55 »

Ook wij zijn ernstig benadeeld door Shaydeys.
In november 2016 kochten wij voor onze dochter een kerstpaspopboom van 288,95€ bij Shaydeys. Een hoop geld voor iedereen. Voor onze gehandicapte dochter heel erg veel.
Omdat ze zo van prinsessen houdt hebben wij de boom voor haar besteld.
Ales wat er kwam behalve de boom. In de week voor kerstavond nog contact via mail gezocht. Mevr beloofde dat de boom die dag nog verzonden zou worden. Op kerstavond was de boom er nog niet en hebben we een kleinboompje bij onze dochter neergezet.
U raad het al de boom is nooit gekomen. Met heel veel moeite hebben wij 2 x 100 euro terug gekregen. Naar de 88,95 kunnen we fluiten. De manier waarop ik ben behandeld is schandalig. Omdat ik andere mensen wilde waarschuwen voor deze praktijken is er gedreigd mij te gaan vervolgen voor smaad, ook zegt mevrouw en consorten dat ik de handicap van mijn dochter misbruik. Dat doet zeer. Leg maar eens aan zo'n grietje uit waarom de prinsessen boom niet komt. Ik wil heel graag die 88,95€ terug zodat mijn dochter daar iets leuks voor kan doen.

Naomikuh
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2017 10:11

Re: Shaydeys Design houdt zich niet aan de afspraken!

Ongelezen bericht door Naomikuh »

Ik heb ook te maken gehad met dit bedrijf ik heb zo’n vijf weken geleden
bij haar een beer met licht en naam bestelt voor de doop van mijn petekind
er werd mij beloofd dat ik hem binnen 10 werkdagen binnen zou hebben dus
dat had ik afgewacht toen die tien werkdagen waren verstreken heb ik haar
een berichtje gestuurd met de mededeling dat ik het product nog niet binnen
had toen kwam het eerste smoesje al ze zei dat ze hem nog nie op gestuurd
had en dat ze hem meteen zou versturen na weer een week afwachten heb ik
nog niks binnen gehad en berichte ik haar weer kreeg ik het volgende
smoesje ze was ziek geweest en kon niks versturen maar zou hem de dag erna
meteen opsturen wederom had ik weer niks gehad toen zei ze dat post nl iets
fout had gedaan en dat het zo snel mogelijk opgestuurd zou worden en toen
had ze weer een smoesje dat haar vriend ziek was en dat ik dus nog een
extra beer uit mocht zoeken. Tot op heden heb ik nog steeds niks ontvangen
en heb weer contact met haar gehad en begon ze te dreigen met naar de
politie te gaan omdat ik een slechte recensie ging schrijven en ze ging
dreigen dan kom ik wel naar je huis dit en dat.
bestel aub nooit iets bij haar mensen want dit mens
moet gewoon gepakt worden ik ben maar voor 20 euro opgelicht maar goed het
is toch 20 euro ik heb het gevoel dat het niet eerlijk is.

snoepkont21
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2018 09:03

Re: Shaydeys Design houdt zich niet aan de afspraken!

Ongelezen bericht door snoepkont21 »

Niet normaal dat er zo over dit bedrijfje gepraat word deze mevrouw is echt wel betrouwbaar ze heeft om het te bewijzen nu mijn geld terug gestort en als ik het binne heb hoef ik pas te betalen jammer dat deze mevrouw zo kapot gemaakt word terwijl ze naast haar gezin zo haar best doet met dit bedrijf dat ze in haar 1tje runt jammer dat mensen haar dit niet gunne

Didididi
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 feb 2018 09:02

Re: Shaydeys Design houdt zich niet aan de afspraken!

Ongelezen bericht door Didididi »

Jammer dat er zo gepraat word? Jammer dat ze nu mag verkopen denk ik dan. De heeft zo extreem veel mensen [ongefundeerde passage verwijderd] onder andere ook mij! 2 maanden geleden een bestelling bij Shaydeys een xl unicorn besteld voor onze dochter.Levering zou maximaal 10 dagen duren. Niks ontvangen, dus een bericht gestuurd waar mijn bestelling blijft. Deze zou de volgende dag op de post gaan. Een week later nog niks ontvangen, dus weer een bericht gestuurd. Nu zou ze er direct aan beginnen. maar weer niks ontvangen. Toen weer een bericht gestuurd en kreeg als antwoord dat het nog uit polen moest komen en haar vriend die dag zou bellen, Ze Zou het me direct laten weten. Uiteraard dagenlang weer nergens een reactie op. Weer meerdere malen beloofd het te versturen maar het zijn allemaal loze beloftes. Mijn geld terug gevraagd en ondertusen heeft ze al ook al meerdere keren beloofd het terug te storten maar nog steeds niks binnen. Ik begin nu langzaam aan wel te geloven dat ik de knuffel of mijn geld nooit zal ontvangen. Ook ik ga aangifte doen. Ongelofelijk hoe zo iemand nog spullen mag blijven verkoper [ongefundeerde passage verwijderd]
Laatst gewijzigd door Radar op 05 feb 2018 15:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde passage verwijderd

Shayy
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 nov 2018 21:15

Re: Shaydeys Design houdt zich niet aan de afspraken!

Ongelezen bericht door Shayy »

Yep zelfs nu probeert ze het nog.. maar maakt veel kapot voor mensen die nog meer zo heten..

Gesloten