LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Top-Fotoalbum blijft in gebreke
-
Top-Fotoalbum blijft in gebreke
Bestel niet bij Top-Fotoalbum! Omdat ik voorheen bijzonder goede ervaringen had met de fotoalbums van Top-Fotoalbum bestelde ik na lange tijd op 26 juni een fotoalbum van onze reis naar Madagaskar. Top-Fotoalbum belooft binnen 3-5 werkdagen te leveren. Na ca. 8 werkdagen probeerde ik contact op te nemen. Op mijn e-mail werd tot nu toe niet gereageerd. Telefonisch is Top-fotoalbum ook niet bereikbaar. Intussen zag ik op internet verontrustende berichten met dezelfde klacht: niet of veel te laat geleverde fotoalbums. Had ik dat maar eerder gezien! Ik zag ook dat er via Facebook wel contact mogelijk zou zijn. Inderdaad, er volgde een snelle reactie op mijn verzoek. Het album werd voor de volgende week beloofd te worden geleverd. Er zou grote drukte zijn en daardoor wat verlate levering. Nu, twee weken later (en nog een vraag via Facebook) heb ik nog steeds geen album ontvangen. Op mijn laatste bericht op Facebook van vorige week, met verzoek om ' geld terug' werd nog niet gereageerd. Ik ben bang dat ik geen fotoalbum en ook geen geld terug (ca. €50) zal krijgen. Intussen komt er elke maand een nieuwe kortingscode online. Het lijkt mij dat de bestellingen niet gestimuleerd moeten worden als de productie ervan niet bijgehouden kan worden. Zo krijg je steeds meer teleurgestelde klanten die ook niet meer terug zullen keren. Kortom: bestel voorlopig niet bij Top-Fotoalbum.
Re: Top-Fotoalbum blijft in gebreke
Hoe heeft u betaald?
Credit card of paypal? dan kan u de betaling betwisten.
Credit card of paypal? dan kan u de betaling betwisten.
-
Ik heb met creditcard betaald. Ik besloot eerst geruime tijd af te wachten alvorens te claimen bij de creditcardmaatschappij. Intussen is mijn wachten beloond. Na 10 weken is vorige week mijn fotoalbum afgeleverd. Kwaliteit is als eerder ervaren ook nu erg goed. Desondanks zal ik voorlopig geen nieuwe bestellingen doen bij Top-Fotoalbum.
Dus hun nieuwe leverancier doet er wat langer over.
Al een aantal jaren bestel ik mijn foto albums bij top fotoalbum omdat zij goede kwaliteit leveren op echt fotopapier.
Echter ditmaal gaat het mis. De levering duurde sowieso al langer dan normaal. Nadat ik na 8 weken nog geen album had heb ik via hun site een klacht ingediend, geen reactie. Later nogmaals een klacht ingediend en wederom geen reactie. Er staat een telefoonnummer op hun site die niet bereikbaar is. Speurend op internet kom ik erachter dat ik niet de enige ben die zit te wachten op een album. Via Facebook laat ik nog een bericht achter maar krijg ook daar geen respons. Inmiddels gaat het gerucht rond dat ze onder curatele staan of zelfs failliet zijn. Dit kan ik niet bevestigen. Echter is er geen contact mogelijk met top fotoalbum op welke wijze dan ook. Men kan nog gewoon op hun site producten bestellen en betalen, dat vind ik belachelijk. Nu ruim twee maanden later nog steeds geen reacties, geen product en ruim 45 euro armer. Dat laatste zou ik graag terug willen en op zijn minst willen weten wat er aan de hand is bij top foto album. Wellicht kan Radar er een item van maken en deuren openen die nu gesloten blijven?
Echter ditmaal gaat het mis. De levering duurde sowieso al langer dan normaal. Nadat ik na 8 weken nog geen album had heb ik via hun site een klacht ingediend, geen reactie. Later nogmaals een klacht ingediend en wederom geen reactie. Er staat een telefoonnummer op hun site die niet bereikbaar is. Speurend op internet kom ik erachter dat ik niet de enige ben die zit te wachten op een album. Via Facebook laat ik nog een bericht achter maar krijg ook daar geen respons. Inmiddels gaat het gerucht rond dat ze onder curatele staan of zelfs failliet zijn. Dit kan ik niet bevestigen. Echter is er geen contact mogelijk met top fotoalbum op welke wijze dan ook. Men kan nog gewoon op hun site producten bestellen en betalen, dat vind ik belachelijk. Nu ruim twee maanden later nog steeds geen reacties, geen product en ruim 45 euro armer. Dat laatste zou ik graag terug willen en op zijn minst willen weten wat er aan de hand is bij top foto album. Wellicht kan Radar er een item van maken en deuren openen die nu gesloten blijven?
Als er een curator is aangesteld, dan zal de website gewoon beschikbaar blijven.