LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service Samsung

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Michel013
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jul 2017 21:15

Slechte service Samsung

Ongelezen bericht door Michel013 »

Goede avond,

3 weken geleden heb ik mijn Samsung Galaxy S7 Edge ter reparatie aangeboden bij Samsung. Dynalogics haalt het apparaat voor Samsung op en Danyfix repareert het toestel. Samsung zegt op haar site dat de telefoon binnen 3 werkdagen weer terug is bij de eigenaar. Het toestel is op een dinsdag opgehaald en op vrijdag zou het toestel bij mij terug worden bezorgd. Hier is een afspraak voor gemaakt met Dynalogics. Men zou tussen 12 en 15 komen op het afgesproken adres. Maar om half 5 nog niemand. Dus ik bel en men zegt dat er iets mis gegaan is en mijn telefoon ligt op een verkeerd depot en ik moet wachten tot de telefoon in het juiste depot is want men kan dan pas weer een bezorgafspraak inplannen.
Maar na een paar dagen nog niets dus ik bel voor de 2de keer. Nee ik moet echt wachten en zo gaat het een paar keer achter elkaar. IK stuur een klachten mail naar Dynalogics en ook daarop dezelfde reactie, ik moet maar wachten.
Hierop schakel ik Samsung in. Ook hen heb ik inmiddels 3 keer gebeld en ik moet wachten. Vandaag ontvang ik een mail dat ik wederom 5 dagen moet wachten want er is een onderzoek gestart naar mijn telefoon. Waarop ik Samsung bel en hen meld dat ik dit niet accepteer en dat ik direct een oplossing wil. Maar ik kan hoog en laag springen.....je kunt niets want je staat gewoon met je handen in het haar. Er is een onderzoek gestart en dat zal ik moeten afwachten. Maar ik heb het vertrouwen dus wel opgezegd in Samsung. Baal hier ontzettend van. Wie heeft dezelfde ervaring of wie weet welke weg ik moet bewandelen om voet aan de grond te krijgen daar?

Groet Miche.

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Slechte service Samsung

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Het enige dat u kunt doen is afwachten en een redelijke ultimatum stellen. Het nadeel van het tegenwoordige electronische tijdperk is dat als een pakketje op een verkeerde plek neergelegd wordt compleet onvindbaar is. Er moet dus eerst handmatig uitgezocht worden waar het gebleven is. Als dit uberhaupt nog te achterhalen is.
Wat u wel direct kunt eissen bij Samsung is een vervangende telefoon. Deze situatie is immers buiten uw schuld om en dat moet al dan niet tijdelijk opgelost worden.
Dus vraag eerst om een vervangend toestel voor de time being en geef ze bv 14 dagen de tijd alvorens u eenzelfde toestel verwacht ter compensatie van de verdwenen.

stofzuigertje

Re: Slechte service Samsung

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Zowel Dynafix als Samsung leverde prima werk....

Het probleem is de bezorgdienst.
Alle van Dynafix naar consument zijn leuke pakjes die je makkelijk achterover kunt drukken!

Er zijn al enkele bezorgers/medewerkers ontslagen die zo loonsverhoging kregen.
Maar als tussen Dynafix en jou bezorger die het moet afleveren enkele uitzendkrachten ingezet worden is dat een groot risico.
Als het niet geleverd word kun je een claim indienen.
Helaas even geduld en zowel Dynafix als Samsung kunnen hier ook weinig aan doen.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Slechte service Samsung

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

.

Gesloten