Alarmsysteem van sociale-controle.nl

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Matthijs de Jager

Alarmsysteem van sociale-controle.nl

Ongelezen bericht door Matthijs de Jager » 30 aug 2017 12:00

Afgelopen week had mijn oma bezoek van een verkoopmedewerker van sociale-controle.nl. Deze heeft haar een aanbod gedaan voor een persoonlijk veiligheidssysteem. Mijn oma heeft het contract bewaard om het met mij te overleggen, iets wat ze altijd doet met grote aankopen.

Hoewel ik het idee van een persoonlijk alarmsysteem erg aantrekkelijk vind, heb ik toch nog vraagtekens bij de verkoper. Mijn oma dacht namelijk dat het om een gemeentemedewerkster ging terwijl ik op de website van sociale-controle kan zien dat het om een bedrijf gaat.

Ik was er zelf niet bij en het klinkt allemaal erg vaag. Zal ik het contract tekenen of er toch maar afzien? Nogmaals, een persoonlijk alarm voor mijn oma lijkt mij heel verstandig maar ik weet niet of ik met sociale controle in zee moet.

Brahms

Re: Alarmsysteem van sociale-controle.nl

Ongelezen bericht door Brahms » 30 aug 2017 13:20

Ik zeg, blijf verre van dit bedrijf !
Zoek op Google even naar "Sociale Contole Klachten" en je weet genoeg.

Ook op dit forum, zie: viewtopic.php?f=40&t=171517

Verder hoop ik dat je oma nog niets getekend heeft, omdat ze al wel een contract heeft.......
Ook niet onbelangrijk, heeft je oma deze medewerkster zelf uitgenodigd, of stond deze ineens ongevraagd voor de deur.
Met ongevraagd voor de deur staande personenen moet je NOOIT in zee gaan.
Is er toch iets getekend, denk aan de opzegtermijn !

Costnix

Ongelezen bericht door Costnix » 30 aug 2017 14:19

Ik heb een persoonlijk alarm van het verzorgingshuis bij mij in de buurt. Ik weet daardoor met wie ik te maken heb.

Matthijs de Jager

Ongelezen bericht door Matthijs de Jager » 30 aug 2017 14:35

Hartelijk bedankt Brahms, ik zie nu ook dat het niet te vertrouwen is! Gelukkig was er nog niets getekend, dat gaan we nu ook zeker niet meer doen!

Veel beter klinkt het plan van Costnix om maar eens bij het lokale verzorgingstehuis aan te kloppen.

Ik vind het nog steeds apart dat sociale-controle.nl zich zo voordoet als gemeentemedewerkers... Mag dat zomaar? Heeft iemand anders hier ook ervaringen mee?

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms » 30 aug 2017 15:05

"gemeentemedewerkers" !

Leuk bedacht en komt erg vertrouwd over, maar het is natuurlijk gewoon je reinste bedrog.
Maar goed, bij het voorstellen gaat het al fout, dus verder kan het ook nooit wat worden met dit "bedrijf".

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth » 30 aug 2017 18:03

Matthijs de Jager schreef:Hartelijk bedankt Brahms, ik zie nu ook dat het niet te vertrouwen is! Gelukkig was er nog niets getekend, dat gaan we nu ook zeker niet meer doen!

Veel beter klinkt het plan van Costnix om maar eens bij het lokale verzorgingstehuis aan te kloppen.

Ik vind het nog steeds apart dat sociale-controle.nl zich zo voordoet als gemeentemedewerkers... Mag dat zomaar? Heeft iemand anders hier ook ervaringen mee?
Kan het niet zo zijn dat uw moeder alleen denkt dat het gemeentemedewerkers waren, omdat ze dat van de naam afleidde?

Matthijs de Jager

Ongelezen bericht door Matthijs de Jager » 06 sep 2017 10:39

Kan het niet zo zijn dat uw moeder alleen denkt dat het gemeentemedewerkers waren, omdat ze dat van de naam afleidde?
Mijn oma was er stellig over dat de verkoopster zich voordeed als gemeentewerker, maar de naam Sociale Controle helpt natuurlijk ook niet. Echt heel leep, ben blij dat we niet in zee zijn gegaan met deze mensen.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens » 06 sep 2017 16:52

Het is volgens de Colportagewet verboden om je anders voor te doen. Dit bedrijf overtreedt dus de wet.

Plaats reactie