Top-fotoalbum

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
0621333792

Top-fotoalbum

Ongelezen bericht door 0621333792 » 02 sep 2017 17:30

Top-fotoalbum
Ik heb jaren goede en mooie fotoalbums via Top-fotoalbum gemaakt. In augustus 2017 heb ik na een tussentijd van een paar jaar weer een album besteld en betaald (15-08-2017). Nu ontvang ik maar steeds niets, ik informeer maar heb het gevoel aan het lijntje te worden gehouden. Ik ben gaan googlen en nu lees ik daar een bericht van 12 augustus dat ze failliet zijn! Hoe kan het dan dat mijn bestelling van 15 augustus nog in behandeling wordt genomen? Ik lees nu veel klachten sinds eind 2016, allemaal van gelijke strekking. Top-fotoalbum gebruikt nog steeds de waardering die de Consumentenbond jaren geleden gaf als reclame en er worden nog steeds kortingscodes gegeven. Dit is naar mijn idee een vorm van oplichting: mensen willens en wetens laten bestellen. Wat is er aan de hand? Ik vind dat het algemeen bekend moet worden gemaakt. Ik wil mijn geld terug, maar ik lees dat daar ook niet meer op gereageerd wordt. Er is toch een curator in zo'n geval? Kortom, het moet stoppen. Ik ben misschien mijn geld kwijt en krijg ook geen album, maar dan voor de anderen!

Brahms

Re: Top-fotoalbum

Ongelezen bericht door Brahms » 03 sep 2017 16:38

Dat het niet helemaal goed gaat met dit bedrijf was hier al bekend:

viewtopic.php?t=174337

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 03 sep 2017 17:33

Hoe komt u er bij dat ze failliet zijn? Er is 1 andere vragensteller hier geweest die dit gesuggereerd heeft, maar nergens is hiervoor bewijs te vinden. Nadeel is wel dat als veel mensen gaan roepen dat ze failliet gaan steeds meer mensen daar wegblijven en u sowieso naar uw geld zou kunnen fluiten.

En zoals hierboven al aangegeven wordt, er is al veel bekend over de klachten. Net als u kijkt iemand pas nadat er besteld is.

0621333792

Ongelezen bericht door 0621333792 » 03 sep 2017 20:38

Gezien alle reacties en mijn eigen ervaringen is het aan hen te bewijzen dat het niet zo is. Als er niets aan de hand is kunnen ze me het album leveren, want mijn geld hebben ze al. Ze vullen de andere gaten kennelijk met mijn geld. Zo gaat dat meestal. Ik blijf erbij, u overtuigt me niet. De positieve reviews zijn ook niet betrouwbaar, weten we inmiddels, dus daar hebben we ook niets aan.

breien

Ongelezen bericht door breien » 03 sep 2017 20:52

TS als uw naam uw telefoonnummer is zou ik denaam gaan wijzigen. Dit kan mensen op een idee brengen en daar zit u niet op te wachten.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 03 sep 2017 21:46

0621333792 schreef:Gezien alle reacties en mijn eigen ervaringen is het aan hen te bewijzen dat het niet zo is. Als er niets aan de hand is kunnen ze me het album leveren, want mijn geld hebben ze al. Ze vullen de andere gaten kennelijk met mijn geld. Zo gaat dat meestal. Ik blijf erbij, u overtuigt me niet. De positieve reviews zijn ook niet betrouwbaar, weten we inmiddels, dus daar hebben we ook niets aan.
U vraagt altijd aan een winkelier om te bewijzen dat ze niet failliet zijn? Op het moment dat ze failliet zijn gaat de winkel op slot en wordt er een curator aangesteld. Als blijkt dat een bedrijf failliet is en er doelbewust mensen opgelicht worden doordat er niet meer geleverd mag/kan worden maar wel geld wordt geïnd, is de curator aansprakelijk. Laten wij het even omdraaien, kunt u bewijzen dat ze failliet zijn?

ido.nienhuis
Contacteer:

Ongelezen bericht door ido.nienhuis » 04 sep 2017 11:39

Ook ik heb op 15 augustus twee Albums besteld bij Top-fotoalbum en die zijn nog steeds niet geleverd. Ook telefonisch niet te bereiken.... schande dat ze terwijl ze nog steeds hun site online hebben en bestellingen laten plaatsen en niet leveren

0621333792

Ongelezen bericht door 0621333792 » 04 sep 2017 14:04

Ik ben blij te horen dat ik niet de enige ben. Ik hoop dat er meer ruchtbaarheid aan gegeven wordt, zodat anderen niet hetzelfde overkomt. Ik beweer niet dat ze failliet zijn, maar heb dat alleen gelezen en spreek dus in commissie. Als er niets aan de hand is, laat ze dan hun verplichtingen nakomen en doen wat ze op hun website beweren.
Ik ben geen lid van de Consumentenbond, anders zou ik hen laten weten dat hun lovende woorden ('Beste fofoalbum van het jaar') niet meer opgaat.

Plaats reactie