LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bed niet geleverd

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
LivenzaBeterBed
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 dec 2017 12:22

Bed niet geleverd

Ongelezen bericht door LivenzaBeterBed »

Op 13 oktober 2017 hebben mijn vriend en ik online een bed besteld bij Beter Bed. Het bed zou op 27 november 2017 worden geleverd. Daar een vrije dag voor genomen. Op de dag van levering vroeg in de ochtend werden wij gebeld dat het bed niet compleet was. De poten ontbraken. Als tijdelijke oplossing werden er andere poten onder geplaatst. Wat bleek, de ombouw kon helemaal niet in elkaar worden gezet. Er werden poten onder de lattenbodems geplaatst en dat was dat.
Nadat ik Beter Bed had gebeld over de levering van de poten werd mij gezegd dat die op 19 januari 2018 geleverd zouden worden. Dat zou dus betekenen dat de levering van de poten vanaf de datum bestelling bed op 13 oktober drie maanden in beslag zou nemen. Ik ging daar niet mee akkoord. Ik heb behoorlijk opgespeeld met als resultaat dat de poten en de opbouw van het bed vandaag 14 december 2017 zou plaatsvinden.
Gisterochtend (13 december) kreeg mijn vriend een sms van Beter Bed met daarin de melding dat ze vandaag tussen 8 uur en 11 uur zouden komen. Ik had hiervoor verlof opgenomen. Gistermiddag om half vijf was er echter een voicemail ingesproken bij mijn vriend. De poten waren niet geleverd door de fabrikant dus ze kwamen niet.
Ik heb vervolgens weer de klantenservice van Beter Bed gebeld. De dame die ik aan de lijn kreeg deed nogal laconiek over mijn klacht. Ze zei op een gegeven moment "U kunt toch slapen?". Ik wist niet wat ik hoorde. Zij vertelde mij ook dat pas bij het inladen van de vracht voor de volgende dag duidelijk wordt of alle te leveren producten wel aanwezig zijn. Dus eerst sturen ze een sms dat ze komen en wanneer. Vervolgens word je gebeld dat het artikel er toch niet blijkt te zijn.
Inmiddels heb ik de klantenservice gebeld en gezegd dat wij de koop willen annuleren. Omdat de chauffeurs de onderdelen van het bed die ze wel bij zich hadden bij ons in de berging hebben geplaatst, moeten deze nog bij ons worden opgehaald.
Ik vind het echt de omgekeerde wereld dat je eerst een afspraak maakt en dat daarna nog moet blijken of de te leveren artikelen wel aanwezig zijn. Overigens heb ik op internet bij klachten.nl een hele reeks vergelijkbare klachten langs zien komen.
Ik zou het op prijs stellen als u aan deze niet op zichzelf staande zaak in een van uw uitzendingen aandacht wilt besteden.

Lowieze
Berichten: 6545
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Bed niet geleverd

Ongelezen bericht door Lowieze »

Wat een ellende met Beter Bed. Ik wilde er ook een bed bestellen, maar ze hadden geen idee wanneer het geleverd kon worden want de chauffeur was ziek. Dan maar naar een ander bedrijf gegaan die wel normaal kon leveren.

artilux
Berichten: 103
Lid geworden op: 02 jul 2017 11:55

Re: Bed niet geleverd

Ongelezen bericht door artilux »

Nou , nou, 1 klacht,en gelijk al in de uitzending??

Lady1234
Berichten: 26927
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Bed niet geleverd

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Begin van dit jaar bij Beter Bed een boxspring met matras en topper besteld. Afgesproken levering laatste week februari. Twee dagen van tevoren mail ontvangen met nogeens de datum van levering en verwachte tijdstip. Op leveringsdatum 20 minuten van te voren sms dat ze eraan kwamen. Keurige bezorgers, alles netjes geinstalleerd en gemonteerd, verpakkingsmateriaal opgeruimd en toen betaald.

Dus perfect geregeld en afgewikkeld.

Nevyn
Berichten: 1279
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Bed niet geleverd

Ongelezen bericht door Nevyn »

Wij hebben nu 2x een bed bij Beter Bed gekocht en deze is tot 2x toe zeer goed en netjes geleverd.

Moneyman
Berichten: 29874
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Bed niet geleverd

Ongelezen bericht door Moneyman »

LivenzaBeterBed schreef:Op 13 oktober 2017 hebben mijn vriend en ik online een bed besteld bij Beter Bed. Het bed zou op 27 november 2017 worden geleverd. Daar een vrije dag voor genomen. Op de dag van levering vroeg in de ochtend werden wij gebeld dat het bed niet compleet was. De poten ontbraken. Als tijdelijke oplossing werden er andere poten onder geplaatst. Wat bleek, de ombouw kon helemaal niet in elkaar worden gezet. Er werden poten onder de lattenbodems geplaatst en dat was dat.
Nadat ik Beter Bed had gebeld over de levering van de poten werd mij gezegd dat die op 19 januari 2018 geleverd zouden worden. Dat zou dus betekenen dat de levering van de poten vanaf de datum bestelling bed op 13 oktober drie maanden in beslag zou nemen. Ik ging daar niet mee akkoord. Ik heb behoorlijk opgespeeld met als resultaat dat de poten en de opbouw van het bed vandaag 14 december 2017 zou plaatsvinden.
Gisterochtend (13 december) kreeg mijn vriend een sms van Beter Bed met daarin de melding dat ze vandaag tussen 8 uur en 11 uur zouden komen. Ik had hiervoor verlof opgenomen. Gistermiddag om half vijf was er echter een voicemail ingesproken bij mijn vriend. De poten waren niet geleverd door de fabrikant dus ze kwamen niet.
Ik heb vervolgens weer de klantenservice van Beter Bed gebeld. De dame die ik aan de lijn kreeg deed nogal laconiek over mijn klacht. Ze zei op een gegeven moment "U kunt toch slapen?". Ik wist niet wat ik hoorde. Zij vertelde mij ook dat pas bij het inladen van de vracht voor de volgende dag duidelijk wordt of alle te leveren producten wel aanwezig zijn. Dus eerst sturen ze een sms dat ze komen en wanneer. Vervolgens word je gebeld dat het artikel er toch niet blijkt te zijn.
Inmiddels heb ik de klantenservice gebeld en gezegd dat wij de koop willen annuleren. Omdat de chauffeurs de onderdelen van het bed die ze wel bij zich hadden bij ons in de berging hebben geplaatst, moeten deze nog bij ons worden opgehaald.
Ik vind het echt de omgekeerde wereld dat je eerst een afspraak maakt en dat daarna nog moet blijken of de te leveren artikelen wel aanwezig zijn. Overigens heb ik op internet bij klachten.nl een hele reeks vergelijkbare klachten langs zien komen.
Ik zou het op prijs stellen als u aan deze niet op zichzelf staande zaak in een van uw uitzendingen aandacht wilt besteden.
Vervelend, maar is het echt dit gezeur waard? Zoals inderdaad gezegd werd: je kunt toch slapen?

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Bed niet geleverd

Ongelezen bericht door Brahms »

Nooit problemen gehad met Beter Bed. Een wi kel waar we zonder gezeur het "onmogrlijke" onder de noemer service gewoon geregeld kregen.
Nog een paar weekje slapen en je besloten zijn er, precies half januari 2018, zoals Beter Bed eerst al had aangegeven.....

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Bed niet geleverd

Ongelezen bericht door sylvesterb »

LivenzaBeterBed schreef:Op 13 oktober 2017 hebben mijn vriend en ik online een bed besteld bij Beter Bed. Het bed zou op 27 november 2017 worden geleverd. Daar een vrije dag voor genomen. Op de dag van levering vroeg in de ochtend werden wij gebeld dat het bed niet compleet was. De poten ontbraken. Als tijdelijke oplossing werden er andere poten onder geplaatst. Wat bleek, de ombouw kon helemaal niet in elkaar worden gezet. Er werden poten onder de lattenbodems geplaatst en dat was dat.
Nadat ik Beter Bed had gebeld over de levering van de poten werd mij gezegd dat die op 19 januari 2018 geleverd zouden worden. Dat zou dus betekenen dat de levering van de poten vanaf de datum bestelling bed op 13 oktober drie maanden in beslag zou nemen. Ik ging daar niet mee akkoord. Ik heb behoorlijk opgespeeld met als resultaat dat de poten en de opbouw van het bed vandaag 14 december 2017 zou plaatsvinden.
Gisterochtend (13 december) kreeg mijn vriend een sms van Beter Bed met daarin de melding dat ze vandaag tussen 8 uur en 11 uur zouden komen. Ik had hiervoor verlof opgenomen. Gistermiddag om half vijf was er echter een voicemail ingesproken bij mijn vriend. De poten waren niet geleverd door de fabrikant dus ze kwamen niet.
Ik heb vervolgens weer de klantenservice van Beter Bed gebeld. De dame die ik aan de lijn kreeg deed nogal laconiek over mijn klacht. Ze zei op een gegeven moment "U kunt toch slapen?". Ik wist niet wat ik hoorde. Zij vertelde mij ook dat pas bij het inladen van de vracht voor de volgende dag duidelijk wordt of alle te leveren producten wel aanwezig zijn. Dus eerst sturen ze een sms dat ze komen en wanneer. Vervolgens word je gebeld dat het artikel er toch niet blijkt te zijn.
Inmiddels heb ik de klantenservice gebeld en gezegd dat wij de koop willen annuleren. Omdat de chauffeurs de onderdelen van het bed die ze wel bij zich hadden bij ons in de berging hebben geplaatst, moeten deze nog bij ons worden opgehaald.
Ik vind het echt de omgekeerde wereld dat je eerst een afspraak maakt en dat daarna nog moet blijken of de te leveren artikelen wel aanwezig zijn. .
Ze zeggen dat het 19 januari 2018 maar je blijft daarna door zeuren, tja dan gaan ze gokken dat het misschien wel eerder wordt om jouw tevreden te maken, niet echt netjes want het blijft toch wel 19 januari.
LivenzaBeterBed schreef:Overigens heb ik op internet bij klachten.nl een hele reeks vergelijkbare klachten langs zien komen.
Ik zou het op prijs stellen als u aan deze niet op zichzelf staande zaak in een van uw uitzendingen aandacht wilt besteden
Een hele reeks klachten? Het zijn er om precies te zijn 49 sinds 2009, persoonlijk vind dat ik dat erg weinig.
Bron: https://www.klacht.nl/beter-bed/?pg=19

P.S. klachten.nl is wel een website maar daar gebeurd compleet niets, dus vermoed dat je www.klacht.nl bedoelde.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Bed niet geleverd

Ongelezen bericht door renewouters »

breien schreef:Komen er in de uitzending dan ook tevreden klanten van Beter Bed. Ik heb daar ook een bed gekocht en ik heb er nooit problemen mee gehad.
Is niet goed voor de kijkcijfers als er ook tevreden klanten van een bedrijf komen....

16again
Berichten: 16035
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Bed niet geleverd

Ongelezen bericht door 16again »

renewouters schreef:Is niet goed voor de kijkcijfers als er ook tevreden klanten van een bedrijf komen....
Er worden toch vaak genoeg warme douches uitgedeeld. Al hebben die vaak meer op met sinterklaas spelen dan met service verlenen.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Bed niet geleverd

Ongelezen bericht door crazyme »

Dat zou dus betekenen dat de levering van de poten vanaf de datum bestelling bed op 13 oktober drie maanden in beslag zou nemen
Die poten bleken er niet te zijn. Je hebt er tijdelijk een paar andere poten onder staan.
Kan gebeuren. Waar mensen werken kan altijd wat misgaan.

Door direct te willen annuleren reageer je wel overtrokken hoor. Je kunt toch ook slapen ? Dat is toch geen belachelijke opmerking ? En die poten worden snel nageleverd. Dat zou misschien iets sneller kunnen, maar kom op, wat een drama zeg.

Gesloten