Beschuitje.nl - Beroerd ontbijt en beroerde service

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
helex
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 dec 2017 13:37

Beschuitje.nl - Beroerd ontbijt en beroerde service

Ongelezen bericht door helex »

Vanmorgen vroeg (07.15 uur) werden wij verrast met een kerstontbijt van uw firma aangeboden door onze kinderen.
Aangenaam verrast en nieuwsgierig maken we de doos open.
Nu mag je een gegeven paard niet in de bek kijken, maar de inhoud viel ons op het eerste gezicht toch wat tegen.
Maar lief bedoeld van ze, zeg ik tegen mijn man.
We maken een foto van het cadeau en sturen ( ook lekker vroeg) de foto naar de kinderen, met en bedankje voor deze attentie.

Laten we nu maar genieten van deze verwennerij.
2 croissantjes - Keihard in elkaar gedeukt
2 kerstbomenbroodjes wit en half gebakken niet gaar
Mini afbakbroodjes nog wit hard en stokoud
2 plakjes zweetkaas
2 plakjes natte kipfilet
2 plakjes cervelaatworst (wel met een groen randje). Kon niet herkennen of dat kerstgroen of ouderdom was neem aan het laatste.
2 plakjes bloedworst
2 hele kleine pakjes gelei nader onderzoek bleek jam te zijn.
De beschuitjes, crackers, snelle jelle en de 2 yoghurt waren prima.
De jus de Orange goed.
De bubbels hebben we nog niet geproefd, zitten leuke glitters in of is het behanglijm. Dat proberen we in de loop van de dag.
U begrijpt het nu wel, al met al is dit ontbijt een grote aanfluiting.
Wij begrijpen dat er soms wat verkeerd kan gaan, maar hier is werkelijk alles fout gegaan wat maar fout kon gaan.

Ze hadden twee ontbijtjes besteld namelijk een Kerst champagne ontbijt a €37.50 en een vis ontbijt a €40.- verpakt in rieten mand van €12.50.
Al met al een lieve maar kostbare geste.
Naast dat het voor ons jammer is , is het voor de kinderen een teleurstelling dat hun cadeau zo heeft uitgepakt.
Een restitutie van het betaalde bedrag aan de opdrachtgever lijkt ons niet meer dan logisch.
Met vriendelijke groet,
Heleen & Lex Faber



Op 27 dec. 2017, om 11:31, [email protected] schreef:
Beste Heleen,
Na het ontvangen van de klacht van de besteller via onze klantenservice hebben wij direct aan de welbekende “bel getrokken” bij onze vestiging. De ontbijtjes welke gelijktijdig bereid waren met uw ontbijt zijn allen gecontroleerd. Op dat moment constateerde wij een aantal zaken zoals perfect gekookte eieren, goed afgebakken broodjes e.d. Tevens hebben wij enkele ontvangers gebeld om te vragen of alles naar wens was, en ook daar kregen wij prima reacties op.
Het vroege tijdstip was bekend bij de besteller, er was immers gekozen voor het tijdsstip 07.30 en 08.30 met daarbij de extra melding dat vanwege de drukte wij het tijdvak mochten verlengen met 30 minuten. De gemiste mand is in samenspraak met uw dochter afgestemd voor levering; toen ze met onze klantenservice belde om enkele fouten van haar kant recht te trekken.
Mijn collega zag toen de reacties op social media van uw dochter, waarbij wij de conclusie trokken als organisatie dat het niet passend was als wij zoals beloofd achter de schermen het een en ander aan het nakijken zijn, en nog terug moeten komen met een passende oplossing wij al zoveel schade via social media moeten ontvangen.

Gelet op dit feit en het feit dat de andere klanten meer dan een prima ontbijt hebben ontvangen hebben wij de klacht dan ook afgesloten en dit dezelfde middag nog aan u en uw dochter laten weten.

Ontbijtservice Beschuitje

Bedankt voor de snelle reactie.
Naast het feit dat we een totaal verkeerd ontbijt hebben ontvangen, kun je niet zomaar stellen ”bij de rest was goed dus moet de levering bij u ook in orde zijn geweest".
Dat geeft mij het gevoel dat;
A: u mijn klacht niet gegrond vindt
B: u mij niet geloofd , c.q. leugenaar vindt
C: er een slaatje uit wilt slaan
Nogmaals ik geloof dat andere leveringen in orde waren, maar waar mensen werken kunnen fouten gemaakt worden, geen punt.
Het gaat om het herstellen van een fout.
Laatst gewijzigd door Radar op 01 jan 2018 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: naam medewerker verwijderd

sylvesterb
Berichten: 4223
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Beschuitje.nl - Beroerd ontbijt en beroerde service

Ongelezen bericht door sylvesterb »

helex schreef:Vanmorgen vroeg (07.15 uur) werden wij verrast met een kerstontbijt van uw firma aangeboden door onze kinderen.
Aangenaam verrast en nieuwsgierig maken we de doos open.
Nu mag je een gegeven paard niet in de bek kijken, maar de inhoud viel ons op het eerste gezicht toch wat tegen.
Maar lief bedoeld van ze, zeg ik tegen mijn man.
We maken een foto van het cadeau en sturen ( ook lekker vroeg) de foto naar de kinderen, met en bedankje voor deze attentie.

Laten we nu maar genieten van deze verwennerij.
2 croissantjes - Keihard in elkaar gedeukt
2 kerstbomenbroodjes wit en half gebakken niet gaar
Mini afbakbroodjes nog wit hard en stokoud
2 plakjes zweetkaas
2 plakjes natte kipfilet
2 plakjes cervelaatworst (wel met een groen randje). Kon niet herkennen of dat kerstgroen of ouderdom was neem aan het laatste.
2 plakjes bloedworst
2 hele kleine pakjes gelei nader onderzoek bleek jam te zijn.
De beschuitjes, crackers, snelle jelle en de 2 yoghurt waren prima.
De jus de Orange goed.
De bubbels hebben we nog niet geproefd, zitten leuke glitters in of is het behanglijm. Dat proberen we in de loop van de dag.
U begrijpt het nu wel, al met al is dit ontbijt een grote aanfluiting.
Wij begrijpen dat er soms wat verkeerd kan gaan, maar hier is werkelijk alles fout gegaan wat maar fout kon gaan.

Ze hadden twee ontbijtjes besteld namelijk een Kerst champagne ontbijt a €37.50 en een vis ontbijt a €40.- verpakt in rieten mand van €12.50.
Al met al een lieve maar kostbare geste.
Naast dat het voor ons jammer is , is het voor de kinderen een teleurstelling dat hun cadeau zo heeft uitgepakt.
Een restitutie van het betaalde bedrag aan de opdrachtgever lijkt ons niet meer dan logisch.
Met vriendelijke groet,
Heleen & Lex Faber



Op 27 dec. 2017, om 11:31, [email protected] schreef:
Beste Heleen,
Na het ontvangen van de klacht van de besteller via onze klantenservice hebben wij direct aan de welbekende “bel getrokken” bij onze vestiging. De ontbijtjes welke gelijktijdig bereid waren met uw ontbijt zijn allen gecontroleerd. Op dat moment constateerde wij een aantal zaken zoals perfect gekookte eieren, goed afgebakken broodjes e.d. Tevens hebben wij enkele ontvangers gebeld om te vragen of alles naar wens was, en ook daar kregen wij prima reacties op.
Het vroege tijdstip was bekend bij de besteller, er was immers gekozen voor het tijdsstip 07.30 en 08.30 met daarbij de extra melding dat vanwege de drukte wij het tijdvak mochten verlengen met 30 minuten. De gemiste mand is in samenspraak met uw dochter afgestemd voor levering; toen ze met onze klantenservice belde om enkele fouten van haar kant recht te trekken.
Mijn collega zag toen de reacties op social media van uw dochter, waarbij wij de conclusie trokken als organisatie dat het niet passend was als wij zoals beloofd achter de schermen het een en ander aan het nakijken zijn, en nog terug moeten komen met een passende oplossing wij al zoveel schade via social media moeten ontvangen.

Gelet op dit feit en het feit dat de andere klanten meer dan een prima ontbijt hebben ontvangen hebben wij de klacht dan ook afgesloten en dit dezelfde middag nog aan u en uw dochter laten weten.

Ontbijtservice Beschuitje

Bedankt voor de snelle reactie.
Naast het feit dat we een totaal verkeerd ontbijt hebben ontvangen, kun je niet zomaar stellen ”bij de rest was goed dus moet de levering bij u ook in orde zijn geweest".
Dat geeft mij het gevoel dat;
A: u mijn klacht niet gegrond vindt
B: u mij niet geloofd , c.q. leugenaar vindt
C: er een slaatje uit wilt slaan
Nogmaals ik geloof dat andere leveringen in orde waren, maar waar mensen werken kunnen fouten gemaakt worden, geen punt.
Het gaat om het herstellen van een fout.
En ondanks dat het vandaag is gebeurd en ze snel reageren (op een feestdag) op de klacht van uw dochter besluit u maar om het bedrijf zwart te maken op het internet?

Emcede
Berichten: 273
Lid geworden op: 18 dec 2010 23:45

Re: Beschuitje.nl - Beroerd ontbijt en beroerde service

Ongelezen bericht door Emcede »

“En ondanks dat het vandaag is gebeurd en ze snel reageren (op een feestdag) op de klacht van uw dochter besluit u maar om het bedrijf zwart te maken op het internet?”

Dit is dus niet vandaag gebeurd. Het bedrijf heeft op 27 december op de klacht gereageerd. Blijkbaar. Niet naar de zin van TS dus die dumpt hier de hele e-mail zonder toelichting of vraag.

mahadma
Berichten: 2310
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Beschuitje.nl - Beroerd ontbijt en beroerde service

Ongelezen bericht door mahadma »

Wat ik mij afvraag (nee, ik was er niet bij), ik ga ervan uit dat alle broodjes tegelijk (af)gebakken worden. Ik kan me dan toch wat moeilijk voorstellen dat er enkele niet correct (af)gebakken broodjes bij zitten. Uit navraag bij de anderen blijkt (kennelijk) dat daar geen klachten waren. Er worden 7 artikelen afgekat, die in één bestelling fout gaan. ik kan dat eigenlijk niet geloven Derhalve sluit ik niet uit dat het verhaal 'ietwat' aangedikt zou kunnen zijn en er geen antwoord is gekomen wat hij/zij wilde.

newmikey
Berichten: 4423
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Beschuitje.nl - Beroerd ontbijt en beroerde service

Ongelezen bericht door newmikey »

Emcede schreef: Dit is dus niet vandaag gebeurd. Het bedrijf heeft op 27 december op de klacht gereageerd. Blijkbaar. Niet naar de zin van TS dus die dumpt hier de hele e-mail zonder toelichting of vraag.
En dus kunnen we het bericht op dit forum dan ook maar beter negeren.

breien
Berichten: 4073
Lid geworden op: 01 nov 2014 12:51

Re: Beschuitje.nl - Beroerd ontbijt en beroerde service

Ongelezen bericht door breien »

Is het ontbijt wel opgegeten?

NeoDutchio
Berichten: 7908
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Beschuitje.nl - Beroerd ontbijt en beroerde service

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wat is uw doel van het online gooien van het mailverkeer? U geeft er geen informatie bij, u stelt geen vraag, u (sorry dat ik het zeg) pleurt gewoon wat mailtjes hier neer. Wat hoopt u daarmee te bereiken?

Brahms
Berichten: 2952
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Beschuitje.nl - Beroerd ontbijt en beroerde service

Ongelezen bericht door Brahms »

.....De bubbels hebben we nog niet geproefd, zitten leuke glitters in of is het behanglijm. Dat proberen we in de loop van de dag........
Duidelijk een topic om het bedrijf maximaal te beschadigen.
Zeer ongeloofwaardig allemaal. Zelfs de bubbels worden al afgekraakt nog voordat er ook maar één slok gedronken is !

huzky
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 jun 2008 21:19

Re: Beschuitje.nl - Beroerd ontbijt en beroerde service

Ongelezen bericht door huzky »

Zowel voor jullie als de kinderen natuurlijk een domper, dat is begrijpelijk. Maar ... om dit inderdaad al via sociale media (dochter) wereldkundig te maken terwijl het bedrijf nog geen kans heeft gekregen om te reageren, vind ik wel wat voorbarig. Ik kan me voorstellen dat dit bij het bedrijf in het verkeerde keelgat is geschoten en ze daarom de zaak als afgedaan beschouwen. Het gedeelte over de bubbels die met behangerslijm worden vergeleken, negeer ik maar even...

Tip voor de volgende keer: als uw kinderen voor een échte verrassing willen zorgen: laten ze zelf een dag van tevoren allerlei lekkers inslaan waarvan ze weten dat het uw smaak is, en op de dag van de beoogde verrassing vroeg opstaan, naar uw huis gaan, laten weten dat ze voor een verrassing zorgen en dat u wel wordt geroepen als het zover is; tafel dekken, sinaasappeltjes uitpersen, eitje koken of wat dan ook, en u beiden laten genieten als alles gereed is, inclusief warme broodjes, vers sap, vers gezette koffie/thee, en noem maar op. Op die manier zijn de kinderen veel minder geld kwijt en tonen ze dat ze ook persoonlijk iets voor u over hebben door zich zo voor u in te zetten. Toch altijd leuker dan kant-en-klaar bestellen en laten bezorgen? Maar ja, het kost wat moeite... En als er dan iets niet bevalt, kunt u ze dat meteen zelf even laten proeven.

En wonen ze te ver weg? Misschien kunnen ze dan eens een weekendje ergens bij u in de buurt gaan overnachten, zodat ze toch de verrassing compleet in eigen hand kunnen houden, daar is altijd wel een mouw aan te breien.

Evelinebos87
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jun 2018 13:58

Re: Beschuitje.nl - Beroerd ontbijt en beroerde service

Ongelezen bericht door Evelinebos87 »

Ik vind Beschuitje.nl inderdaad ook geen fijne club om zaken mee te doen. Voor vaderdag 2018 had ik een ontbijtje voor paps op de camping besteld. Een week van tevoten besteld. Bevestiging van de bestelling bleef uit. Vervolgens ingelogd en de status van de bestelling bleek 'geannuleerd', zonder opgaaf van reden of bericht. Telefonische helpdesk niet kunnen bereiken, na uren nog geen antwoord op mijn mail. Vertrouwen in dit bedrijf keldert naar nul, dus heb ik niet langer afgewacht en elders een ontbijt besteld. Vervolgens: wordt de status van de bestelling gewijzigd in 'nieuw'. Omdat ik zoals ik al zei geen vertrouwen meer had in een correcte afhandeling vanwege slechte communicatie wilde ik alsnog de bestelling annuleren. Inmiddels was het woensdag dus nog ruim op tijd voor vaderdag. Krijg ik te horen dat ik slechts 50% van de creditcardbetaling terug kan krijgen (30 euro). Ik heb mijn verlies genomen om er maar van af te zijn. Goddank wel die 50% retour ontvangen. Ver weg blijven van die club. Geen aanrader.

stfwlk
Berichten: 180
Lid geworden op: 06 mei 2012 14:01

Re: Beschuitje.nl - Beroerd ontbijt en beroerde service

Ongelezen bericht door stfwlk »

Dit bedrijf kwam net langs bij Kassa https://www.youtube.com/watch?v=Q_tXwXReM0g

gosewijn
Berichten: 2318
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Beschuitje.nl - Beroerd ontbijt en beroerde service

Ongelezen bericht door gosewijn »

En weer een Ts die niet meer terug komt.

Erthanax
Berichten: 5608
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Beschuitje.nl - Beroerd ontbijt en beroerde service

Ongelezen bericht door Erthanax »

Die is verhongerd natuurlijk, zonder ontbijt. Uit het Kassa-item wordt wel duidelijk dat je van niet-geleverde ontbijtjes aardig kunt wonen. Wat een oplichter is die vent.

Harm15
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 apr 2020 15:00

Re: Beschuitje.nl - Beroerd ontbijt en beroerde service

Ongelezen bericht door Harm15 »

Hier ook een teleurstellende ervaring:
Een leuk cadeau van de familie voor mijn 50e verjaardag, daar ging het al mis, de bestelde brunch kwam niet. Na veel gedoe kwam mijn zus met ze in contact en kwamen we tot de ontdekking dat ze de volgende dag zouden leveren, ondanks de duidelijke bestelling voor de verjaardag datum zelf. Jammer. Dan maar zelf pannenkoeken bakken, achteraf gelukkig maar.
Maar goed, ook als je 50 + 1 dag wordt kan je nog leuk ontbijten toch?
Die volgende dag stond er op tijd een bezorger voor de deur met een doos en een prachtige ballon, dat wel.
Het Abraham ontbijt bestond in dit geval uit een klein flesje jus d orange wat er vers uit moest zien maar duidelijk van het lang houdbare soort en na proeven ondertussen ook bedorven. Een kleine fles bubbels heb ik nog niet durven proberen. Verder een papieren cafetaria zakje met een verfrommeld croissantje en een kaiserbroodje er in, beiden uitgedroogd. Een ander papieren zakje met een plakje droge ontbijtkoek afkomstig uit een grootverpakking van de supermarkt. Idem voor 2 losse crackers en een beschuit in een ander zakje. Er was nog een gekookt ei, 2 plakjes vleeswaren en een plakje kaas, 2 pakjes goedkope margarine en 1 jam en 2 chocopasta en een zakje hagelslag (allemaal van het kleine soort, maar waar je het vervolgens op moet smeren ….) oh, niet te vergeten, een los theezakje, zo uit de doos, geen individuele verpakking, net als bij de andere zaken.
Er zat nog wel een kaart in de doos met een leuke boodschap van de familie, wel een beetje makkelijk en slordig op de kaart geplakt.
Kortom, een leuk ontbijt als je erg hongerig bent en teveel geld hebt, maar als je iemand op een feestelijke manier wilt verassen, vooral niet doen. klop dan aan bij een plaatselijke goede bakker.

Overigens weigert het bedrijf nu elke communicatie na het plaatsen van een negatieve reactie op internet nadat we niet met ze in contact konden komen.

breien
Berichten: 4073
Lid geworden op: 01 nov 2014 12:51

Re: Beschuitje.nl - Beroerd ontbijt en beroerde service

Ongelezen bericht door breien »

Gefeliciteerd Harm15.
U heeft toch een behoorlijk ontbijt gekregen. Een gekregen paard mag je niet in de bek kijken. Geen idee wat de gever heeft betaald, dus dan valt er ook weinig op aan te merken.

Plaats reactie