Pagina 1 van 1

Beschuitje.nl - Beroerd ontbijt en beroerde service

Geplaatst: 01 jan 2018 13:34
door helex
Vanmorgen vroeg (07.15 uur) werden wij verrast met een kerstontbijt van uw firma aangeboden door onze kinderen.
Aangenaam verrast en nieuwsgierig maken we de doos open.
Nu mag je een gegeven paard niet in de bek kijken, maar de inhoud viel ons op het eerste gezicht toch wat tegen.
Maar lief bedoeld van ze, zeg ik tegen mijn man.
We maken een foto van het cadeau en sturen ( ook lekker vroeg) de foto naar de kinderen, met en bedankje voor deze attentie.

Laten we nu maar genieten van deze verwennerij.
2 croissantjes - Keihard in elkaar gedeukt
2 kerstbomenbroodjes wit en half gebakken niet gaar
Mini afbakbroodjes nog wit hard en stokoud
2 plakjes zweetkaas
2 plakjes natte kipfilet
2 plakjes cervelaatworst (wel met een groen randje). Kon niet herkennen of dat kerstgroen of ouderdom was neem aan het laatste.
2 plakjes bloedworst
2 hele kleine pakjes gelei nader onderzoek bleek jam te zijn.
De beschuitjes, crackers, snelle jelle en de 2 yoghurt waren prima.
De jus de Orange goed.
De bubbels hebben we nog niet geproefd, zitten leuke glitters in of is het behanglijm. Dat proberen we in de loop van de dag.
U begrijpt het nu wel, al met al is dit ontbijt een grote aanfluiting.
Wij begrijpen dat er soms wat verkeerd kan gaan, maar hier is werkelijk alles fout gegaan wat maar fout kon gaan.

Ze hadden twee ontbijtjes besteld namelijk een Kerst champagne ontbijt a €37.50 en een vis ontbijt a €40.- verpakt in rieten mand van €12.50.
Al met al een lieve maar kostbare geste.
Naast dat het voor ons jammer is , is het voor de kinderen een teleurstelling dat hun cadeau zo heeft uitgepakt.
Een restitutie van het betaalde bedrag aan de opdrachtgever lijkt ons niet meer dan logisch.
Met vriendelijke groet,
Heleen & Lex Faber



Op 27 dec. 2017, om 11:31, [email protected] schreef:
Beste Heleen,
Na het ontvangen van de klacht van de besteller via onze klantenservice hebben wij direct aan de welbekende “bel getrokken” bij onze vestiging. De ontbijtjes welke gelijktijdig bereid waren met uw ontbijt zijn allen gecontroleerd. Op dat moment constateerde wij een aantal zaken zoals perfect gekookte eieren, goed afgebakken broodjes e.d. Tevens hebben wij enkele ontvangers gebeld om te vragen of alles naar wens was, en ook daar kregen wij prima reacties op.
Het vroege tijdstip was bekend bij de besteller, er was immers gekozen voor het tijdsstip 07.30 en 08.30 met daarbij de extra melding dat vanwege de drukte wij het tijdvak mochten verlengen met 30 minuten. De gemiste mand is in samenspraak met uw dochter afgestemd voor levering; toen ze met onze klantenservice belde om enkele fouten van haar kant recht te trekken.
Mijn collega zag toen de reacties op social media van uw dochter, waarbij wij de conclusie trokken als organisatie dat het niet passend was als wij zoals beloofd achter de schermen het een en ander aan het nakijken zijn, en nog terug moeten komen met een passende oplossing wij al zoveel schade via social media moeten ontvangen.

Gelet op dit feit en het feit dat de andere klanten meer dan een prima ontbijt hebben ontvangen hebben wij de klacht dan ook afgesloten en dit dezelfde middag nog aan u en uw dochter laten weten.

Ontbijtservice Beschuitje

Bedankt voor de snelle reactie.
Naast het feit dat we een totaal verkeerd ontbijt hebben ontvangen, kun je niet zomaar stellen ”bij de rest was goed dus moet de levering bij u ook in orde zijn geweest".
Dat geeft mij het gevoel dat;
A: u mijn klacht niet gegrond vindt
B: u mij niet geloofd , c.q. leugenaar vindt
C: er een slaatje uit wilt slaan
Nogmaals ik geloof dat andere leveringen in orde waren, maar waar mensen werken kunnen fouten gemaakt worden, geen punt.
Het gaat om het herstellen van een fout.

Re: Beschuitje.nl - Beroerd ontbijt en beroerde service

Geplaatst: 01 jan 2018 23:48
door sylvesterb
helex schreef:Vanmorgen vroeg (07.15 uur) werden wij verrast met een kerstontbijt van uw firma aangeboden door onze kinderen.
Aangenaam verrast en nieuwsgierig maken we de doos open.
Nu mag je een gegeven paard niet in de bek kijken, maar de inhoud viel ons op het eerste gezicht toch wat tegen.
Maar lief bedoeld van ze, zeg ik tegen mijn man.
We maken een foto van het cadeau en sturen ( ook lekker vroeg) de foto naar de kinderen, met en bedankje voor deze attentie.

Laten we nu maar genieten van deze verwennerij.
2 croissantjes - Keihard in elkaar gedeukt
2 kerstbomenbroodjes wit en half gebakken niet gaar
Mini afbakbroodjes nog wit hard en stokoud
2 plakjes zweetkaas
2 plakjes natte kipfilet
2 plakjes cervelaatworst (wel met een groen randje). Kon niet herkennen of dat kerstgroen of ouderdom was neem aan het laatste.
2 plakjes bloedworst
2 hele kleine pakjes gelei nader onderzoek bleek jam te zijn.
De beschuitjes, crackers, snelle jelle en de 2 yoghurt waren prima.
De jus de Orange goed.
De bubbels hebben we nog niet geproefd, zitten leuke glitters in of is het behanglijm. Dat proberen we in de loop van de dag.
U begrijpt het nu wel, al met al is dit ontbijt een grote aanfluiting.
Wij begrijpen dat er soms wat verkeerd kan gaan, maar hier is werkelijk alles fout gegaan wat maar fout kon gaan.

Ze hadden twee ontbijtjes besteld namelijk een Kerst champagne ontbijt a €37.50 en een vis ontbijt a €40.- verpakt in rieten mand van €12.50.
Al met al een lieve maar kostbare geste.
Naast dat het voor ons jammer is , is het voor de kinderen een teleurstelling dat hun cadeau zo heeft uitgepakt.
Een restitutie van het betaalde bedrag aan de opdrachtgever lijkt ons niet meer dan logisch.
Met vriendelijke groet,
Heleen & Lex Faber



Op 27 dec. 2017, om 11:31, [email protected] schreef:
Beste Heleen,
Na het ontvangen van de klacht van de besteller via onze klantenservice hebben wij direct aan de welbekende “bel getrokken” bij onze vestiging. De ontbijtjes welke gelijktijdig bereid waren met uw ontbijt zijn allen gecontroleerd. Op dat moment constateerde wij een aantal zaken zoals perfect gekookte eieren, goed afgebakken broodjes e.d. Tevens hebben wij enkele ontvangers gebeld om te vragen of alles naar wens was, en ook daar kregen wij prima reacties op.
Het vroege tijdstip was bekend bij de besteller, er was immers gekozen voor het tijdsstip 07.30 en 08.30 met daarbij de extra melding dat vanwege de drukte wij het tijdvak mochten verlengen met 30 minuten. De gemiste mand is in samenspraak met uw dochter afgestemd voor levering; toen ze met onze klantenservice belde om enkele fouten van haar kant recht te trekken.
Mijn collega zag toen de reacties op social media van uw dochter, waarbij wij de conclusie trokken als organisatie dat het niet passend was als wij zoals beloofd achter de schermen het een en ander aan het nakijken zijn, en nog terug moeten komen met een passende oplossing wij al zoveel schade via social media moeten ontvangen.

Gelet op dit feit en het feit dat de andere klanten meer dan een prima ontbijt hebben ontvangen hebben wij de klacht dan ook afgesloten en dit dezelfde middag nog aan u en uw dochter laten weten.

Ontbijtservice Beschuitje

Bedankt voor de snelle reactie.
Naast het feit dat we een totaal verkeerd ontbijt hebben ontvangen, kun je niet zomaar stellen ”bij de rest was goed dus moet de levering bij u ook in orde zijn geweest".
Dat geeft mij het gevoel dat;
A: u mijn klacht niet gegrond vindt
B: u mij niet geloofd , c.q. leugenaar vindt
C: er een slaatje uit wilt slaan
Nogmaals ik geloof dat andere leveringen in orde waren, maar waar mensen werken kunnen fouten gemaakt worden, geen punt.
Het gaat om het herstellen van een fout.
En ondanks dat het vandaag is gebeurd en ze snel reageren (op een feestdag) op de klacht van uw dochter besluit u maar om het bedrijf zwart te maken op het internet?

Re: Beschuitje.nl - Beroerd ontbijt en beroerde service

Geplaatst: 02 jan 2018 00:09
door Emcede
“En ondanks dat het vandaag is gebeurd en ze snel reageren (op een feestdag) op de klacht van uw dochter besluit u maar om het bedrijf zwart te maken op het internet?”

Dit is dus niet vandaag gebeurd. Het bedrijf heeft op 27 december op de klacht gereageerd. Blijkbaar. Niet naar de zin van TS dus die dumpt hier de hele e-mail zonder toelichting of vraag.

Re: Beschuitje.nl - Beroerd ontbijt en beroerde service

Geplaatst: 02 jan 2018 00:49
door mahadma
Wat ik mij afvraag (nee, ik was er niet bij), ik ga ervan uit dat alle broodjes tegelijk (af)gebakken worden. Ik kan me dan toch wat moeilijk voorstellen dat er enkele niet correct (af)gebakken broodjes bij zitten. Uit navraag bij de anderen blijkt (kennelijk) dat daar geen klachten waren. Er worden 7 artikelen afgekat, die in één bestelling fout gaan. ik kan dat eigenlijk niet geloven Derhalve sluit ik niet uit dat het verhaal 'ietwat' aangedikt zou kunnen zijn en er geen antwoord is gekomen wat hij/zij wilde.

Re: Beschuitje.nl - Beroerd ontbijt en beroerde service

Geplaatst: 02 jan 2018 00:51
door newmikey
Emcede schreef: Dit is dus niet vandaag gebeurd. Het bedrijf heeft op 27 december op de klacht gereageerd. Blijkbaar. Niet naar de zin van TS dus die dumpt hier de hele e-mail zonder toelichting of vraag.
En dus kunnen we het bericht op dit forum dan ook maar beter negeren.

Re: Beschuitje.nl - Beroerd ontbijt en beroerde service

Geplaatst: 02 jan 2018 09:13
door NeoDutchio
Wat is uw doel van het online gooien van het mailverkeer? U geeft er geen informatie bij, u stelt geen vraag, u (sorry dat ik het zeg) pleurt gewoon wat mailtjes hier neer. Wat hoopt u daarmee te bereiken?

Re: Beschuitje.nl - Beroerd ontbijt en beroerde service

Geplaatst: 02 jan 2018 10:11
door Brahms
.....De bubbels hebben we nog niet geproefd, zitten leuke glitters in of is het behanglijm. Dat proberen we in de loop van de dag........
Duidelijk een topic om het bedrijf maximaal te beschadigen.
Zeer ongeloofwaardig allemaal. Zelfs de bubbels worden al afgekraakt nog voordat er ook maar één slok gedronken is !

Re: Beschuitje.nl - Beroerd ontbijt en beroerde service

Geplaatst: 08 jan 2018 14:33
door huzky
Zowel voor jullie als de kinderen natuurlijk een domper, dat is begrijpelijk. Maar ... om dit inderdaad al via sociale media (dochter) wereldkundig te maken terwijl het bedrijf nog geen kans heeft gekregen om te reageren, vind ik wel wat voorbarig. Ik kan me voorstellen dat dit bij het bedrijf in het verkeerde keelgat is geschoten en ze daarom de zaak als afgedaan beschouwen. Het gedeelte over de bubbels die met behangerslijm worden vergeleken, negeer ik maar even...

Tip voor de volgende keer: als uw kinderen voor een échte verrassing willen zorgen: laten ze zelf een dag van tevoren allerlei lekkers inslaan waarvan ze weten dat het uw smaak is, en op de dag van de beoogde verrassing vroeg opstaan, naar uw huis gaan, laten weten dat ze voor een verrassing zorgen en dat u wel wordt geroepen als het zover is; tafel dekken, sinaasappeltjes uitpersen, eitje koken of wat dan ook, en u beiden laten genieten als alles gereed is, inclusief warme broodjes, vers sap, vers gezette koffie/thee, en noem maar op. Op die manier zijn de kinderen veel minder geld kwijt en tonen ze dat ze ook persoonlijk iets voor u over hebben door zich zo voor u in te zetten. Toch altijd leuker dan kant-en-klaar bestellen en laten bezorgen? Maar ja, het kost wat moeite... En als er dan iets niet bevalt, kunt u ze dat meteen zelf even laten proeven.

En wonen ze te ver weg? Misschien kunnen ze dan eens een weekendje ergens bij u in de buurt gaan overnachten, zodat ze toch de verrassing compleet in eigen hand kunnen houden, daar is altijd wel een mouw aan te breien.

Re: Beschuitje.nl - Beroerd ontbijt en beroerde service

Geplaatst: 25 jun 2018 14:56
door Evelinebos87
Ik vind Beschuitje.nl inderdaad ook geen fijne club om zaken mee te doen. Voor vaderdag 2018 had ik een ontbijtje voor paps op de camping besteld. Een week van tevoten besteld. Bevestiging van de bestelling bleef uit. Vervolgens ingelogd en de status van de bestelling bleek 'geannuleerd', zonder opgaaf van reden of bericht. Telefonische helpdesk niet kunnen bereiken, na uren nog geen antwoord op mijn mail. Vertrouwen in dit bedrijf keldert naar nul, dus heb ik niet langer afgewacht en elders een ontbijt besteld. Vervolgens: wordt de status van de bestelling gewijzigd in 'nieuw'. Omdat ik zoals ik al zei geen vertrouwen meer had in een correcte afhandeling vanwege slechte communicatie wilde ik alsnog de bestelling annuleren. Inmiddels was het woensdag dus nog ruim op tijd voor vaderdag. Krijg ik te horen dat ik slechts 50% van de creditcardbetaling terug kan krijgen (30 euro). Ik heb mijn verlies genomen om er maar van af te zijn. Goddank wel die 50% retour ontvangen. Ver weg blijven van die club. Geen aanrader.

Re: Beschuitje.nl - Beroerd ontbijt en beroerde service

Geplaatst: 13 nov 2018 14:53
door stfwlk
Dit bedrijf kwam net langs bij Kassa https://www.youtube.com/watch?v=Q_tXwXReM0g

Re: Beschuitje.nl - Beroerd ontbijt en beroerde service

Geplaatst: 13 nov 2018 15:20
door gosewijn
En weer een Ts die niet meer terug komt.

Re: Beschuitje.nl - Beroerd ontbijt en beroerde service

Geplaatst: 13 nov 2018 15:52
door Erthanax
Die is verhongerd natuurlijk, zonder ontbijt. Uit het Kassa-item wordt wel duidelijk dat je van niet-geleverde ontbijtjes aardig kunt wonen. Wat een oplichter is die vent.

Re: Beschuitje.nl - Beroerd ontbijt en beroerde service

Geplaatst: 17 apr 2020 15:32
door Harm15
Hier ook een teleurstellende ervaring:
Een leuk cadeau van de familie voor mijn 50e verjaardag, daar ging het al mis, de bestelde brunch kwam niet. Na veel gedoe kwam mijn zus met ze in contact en kwamen we tot de ontdekking dat ze de volgende dag zouden leveren, ondanks de duidelijke bestelling voor de verjaardag datum zelf. Jammer. Dan maar zelf pannenkoeken bakken, achteraf gelukkig maar.
Maar goed, ook als je 50 + 1 dag wordt kan je nog leuk ontbijten toch?
Die volgende dag stond er op tijd een bezorger voor de deur met een doos en een prachtige ballon, dat wel.
Het Abraham ontbijt bestond in dit geval uit een klein flesje jus d orange wat er vers uit moest zien maar duidelijk van het lang houdbare soort en na proeven ondertussen ook bedorven. Een kleine fles bubbels heb ik nog niet durven proberen. Verder een papieren cafetaria zakje met een verfrommeld croissantje en een kaiserbroodje er in, beiden uitgedroogd. Een ander papieren zakje met een plakje droge ontbijtkoek afkomstig uit een grootverpakking van de supermarkt. Idem voor 2 losse crackers en een beschuit in een ander zakje. Er was nog een gekookt ei, 2 plakjes vleeswaren en een plakje kaas, 2 pakjes goedkope margarine en 1 jam en 2 chocopasta en een zakje hagelslag (allemaal van het kleine soort, maar waar je het vervolgens op moet smeren ….) oh, niet te vergeten, een los theezakje, zo uit de doos, geen individuele verpakking, net als bij de andere zaken.
Er zat nog wel een kaart in de doos met een leuke boodschap van de familie, wel een beetje makkelijk en slordig op de kaart geplakt.
Kortom, een leuk ontbijt als je erg hongerig bent en teveel geld hebt, maar als je iemand op een feestelijke manier wilt verassen, vooral niet doen. klop dan aan bij een plaatselijke goede bakker.

Overigens weigert het bedrijf nu elke communicatie na het plaatsen van een negatieve reactie op internet nadat we niet met ze in contact konden komen.

Re: Beschuitje.nl - Beroerd ontbijt en beroerde service

Geplaatst: 22 dec 2020 14:59
door DvanDiermen
Met ons waterschap (Vallei en Veluwe, Apeldoorn) hebben we een kerstontbijt besteld voor 49 collega's.
Van de 49 zijn er 2 ontbijtjes niet geleverd. Dit wordt hard ontkend en ze zeggen dat er geen problemen op de rit zijn gevonden, en ze daarom volgens hun wel bezorgd zijn. Een nieuw ontbijt leveren doen ze niet, dus krijg je een cadeaubon van 25 euro. Hierbij wordt niet duidelijk vermeld en ook niet als je het nogmaals vraagt, hoe dit in z'n werk gaat. Bij het invoeren van de bon lijken namelijk nog verzendkosten bij te komen... wat natuurlijk niet de bedoeling is als je ook nog voor je ''niet bezorgde ontbijtjes'' dient te betalen. Volgens Beschuitje.nl lost dit op als je dit uitlegt bij je lokale leverancier. Welke dit is is ook al niet helemaal duidelijk. Maar dat ter zijde.

Dan hebben we dus 49 ontbijtjes, die bijna allemaal verschillen. We hebben gekozen voor het 'luxe ontbijt'', maar de een krijgt wel een croissant, de ander niet. In de ene doos zitten chocolaatjes, en mini kerststolletjes, in de andere niet.
Het lijkt met regio te verschillen wat voor luxe ontbijt je krijgt. Wat er op de site staat onder luxe ontbijt, is dus niet gezegd dat je dat ook daadwerkelijk krijgt. Dit lijkt een punt van aandacht te zijn voor beschuitje.nl en goed om dit op te nemen met hun leveranciers.

De toon in de mail was erg bot, niet meewerkend en onprofessioneel.
Aandringen dat ze z.s.m. de betaling willen ontvangen en waar dit blijft. Maar als we nog geen factuur hebben ontvangen, kunnen we moeilijk de rekening afhandelen. Beschuitje.nl houdt vol dat de factuur ontvangen is door ons als besteller en vindt het aandringen op betaling maar normaal.

Ook hadden we een bezorgtijd afgesproken, die niet werd nagekomen en vele ontbijtjes werden ipv einde middag al die ochtend geleverd voor de andere dag.

Wij bestellen hier nooit weer...
Slechte service en bot contact.

Re: Beschuitje.nl - Beroerd ontbijt en beroerde service

Geplaatst: 22 dec 2020 19:08
door J. Deltoer
Laten we nu maar eens met zijn alles toegeven dat de misprijzende reacties van een aantal reaguurders eerder hier gezien de hoeveelheid klanten met klachten op beschuitje.nl dus onterecht waren. Wat een baggerbedrijf. Ik adviseer iedereen die overweegt om hier een ontbijtje te bestellen eerst dit topic goed te lezen.

Re: Beschuitje.nl - Beroerd ontbijt en beroerde service

Geplaatst: 04 jan 2022 14:41
door Jeff2
Normaal plaats ik niet dit soort negatieve reacties, maar nu was het toch echt nodig om anderen te waarschuwen voor de slechte service van Beschuitje.nl (Beschuitje Ontbijtservice). Een bestelling die per ongeluk niet goed wordt ingevoerd en betaald, wordt zwaar afgestraft met het inhouden van een gedeelte van het betaalde bedrag zonder dat er enige dienst is geleverd. Blijf weg van dit bedrijf!