LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beliani buraustoel

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Ruana
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 feb 2018 21:44

Beliani buraustoel

Ongelezen bericht door Ruana »

Onlangs bij Beliani een Bureaustoel Emperor4760339 besteld. Volgens de gebruiksaanwijzing eenvoudig door 1 persoon in elkaar te zetten binnen 30 minuten. Nou... dat was even anders. Met 3 man met geen mogelijkheid in elkaar te zetten. Waarom niet? Omdat in de stoel zelf de bussen verkeerd geboord zijn, waardoor de leuningen er met geen mogelijkheid aan vast gemaakt kunnen worden. Direct contact opgenomen met Beliani:
Mail 1: Gisteren heb ik de bestelde stoel Emperor ontvangen. In de handleiding staat, dat de stoel door 1 persoon eenvoudig in elkaar te zetten is. Nou… allesbehalve. Met 2 man (en later met 3) zijn we er aan bezig geweest, maar de leuningen zijn er met geen mogelijkheid op te krijgen. 1 zit er nu redelijk vast, de andere totaal niet. Het lijkt erop dat het schroefdraad scheef zit.
Graag dus of een andere stoel, of hulp bij het in elkaar zetten, of mijn geld terug. Met vriendelijke groet, E. de Lang

Antwoord: Beste mevrouw de Jong, (mijn naam is toch echt de Lang!)

Naar aanleiding van de mail die u heeft gestuurd over de burostoel hebben wij u al verzocht om foto’s te sturen. Tot op heden hebben wij deze nog niet ontvangen.

Foto's opgestuurd en nogmaals uitgelegd: Op de foto’s is te zien dat de bus scheef in de rugleuning zit (schroef wijst naar achteren i.p.v. recht) waardoor het 2e gat van de leuning nooit recht voor het gat van de stoel komt.

E. de LANG (niet de Jong)

Reactie Beliani: Beste Mevrouw de Lang,


Hartelijk dank voor uw mail en de foto’s.
Mijn vraag aan u is of het over 1 leuning gaat of over beide leuningen, wij hebben anders wel de mogelijkheid om een leuning te sturen naar u toe.


Met vriendelijke groet,

[naam verwijderd door moderator]
Klantenservice Beliani Nederland

Ah... de naam is nu goed, maar van de klacht hebben ze niets begrepen. Het ligt niet aan de leuning: de boring IN DE STOEL ZELF is niet goed!

Beste Esther,


Dankjewel voor de toelichting, ik heb de klacht gelijk doorgezet naar mijn collega’s.
Zodra ik meer weet zal ik u op de hoogte houden.


Met vriendelijke groet,

[naam verwijderd door de moderator]
Klantenservice Beliani Nederland

Dat was op 18 januari 2018... het is nu 11 februari.. en nog steeds geen bericht en dus geen oplossing. Geweldige service... NOT!
Laatst gewijzigd door Radar op 11 feb 2018 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Naam medewerker verwijderd

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Beliani buraustoel

Ongelezen bericht door crazyme »

Bel ze eens op. Of stuur nog een mailtje ter herinnering.

Dat heeft waarschijnlijk meer resultaat dan uw mailverkeer hier te dumpen.

En wilt u werkelijk speciaal benoemen dat uw naam verkeerd in een mail staat ?
Wat kinderachtig.

Criticus-Geert
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 jan 2019 16:42

Re: Beliani buraustoel

Ongelezen bericht door Criticus-Geert »

Bel ze maar niet, dat scheelt belkosten. Wij hebben op dit moment een heftig geschil met Beliani of ookwel VidaXL genoemd. Wij kochten een eettafel massief hout, bleek verlijmd hout, met twee verlengstukken. eettafel-hout-lichtbruin-150-x-85-cm-met-2-verlengstukken-maxima. De reactie van het bedrijf was dat de website onmiddellijk werd herzien. Ik kreeg nadien de volgende E-mail.
Beste heer Leusman,


Inzake uw mail kunnen wij u mededelen dat de tafel MAXIMA, die u via de website van VidaXL heeft aangeschaft, er niet vermeld wordt dat deze met verlengstukken wordt aangeboden. De rails die er zit is optioneel voor de verlengstukken die apart bijbesteld konden worden.
In het geval van uw tafel, hebben wij deze verlengstukken niet meer op voorraad en worden ook niet meer geproduceerd.
Wij zouden u tegemoet kunnen komen met een korting van 10% op de aanschafprijs.

In afwachting van uw reactie,


Met vriendelijke groet,

Klantenservice Beliani Nederland

Gesloten