Terugbetaling kapot artikel Bol.com
Geplaatst: 22 feb 2018 13:52
La Herradura, 13 Februari 2018.
Betreft: Terugbetaling van mijn kapotte horloge. Herinneringsnummer 3900459488779. Bestelnummer: 4444278910.
Mijne Heren,
Op 4 december 2017 heb ik bij Bol.com en horloge besteld, bedoeld als kerstcadeau voor mijn vrouw. Betaald heb ik via de creditcard. Telefonisch hebben jullie te kennen gegeven dat het horloge uiterlijk binnen 7 werkdagen geleverd zou zijn, in Spanje, dat was geen probleem. Dit was niet zo. Na 10 dagen vermoedden jullie dat het horloge zoek was. Jullie konden het niet meer traceren. Jullie besloten om het geld, 539 € plus 18.90 verzendkosten terug te storten op de creditcard. Na enkele dagen kregen we alsnog bericht dat het horloge in een depot elders lag en dat we het konden ophalen. Via mail heb ik gevraagd of ik ( dus de tweede maal ) handmatig via Ideal kon betalen. Dit was geen probleem ( zie bijlage). Aldus heb ik gedaan. Op 18 december heb ik alsnog via Ideal betaald. Overigens hebben jullie bij de eerste betaling via de creditcard tweemaal de reiskosten afgeboekt, en maar een keer teruggestort.
Het horloge was echter stuk, dit was de volgende teleurstelling. Na telefonisch en email overleg hebben we het horloge teruggestuurd naar het adres in Waalwijk. Jullie hadden geen tweede artikel, jullie konden en wilden het niet repareren. Op jullie verzoek hebben we het teruggestuurd en jullie zouden per omgaande het geld terugstorten ( aub op onze bankrekening!, bij jullie bekend). Het horloge is bij jullie gearriveerd, dat hebben we kunnen checken via T&T. Maar het geld werd niet teruggestort. Ik had het idee dat jullie medewerkers niet serieus met ons probleem bezig waren. Ik heb vele malen gebeld en vele malen gemailed. Steeds weer kreeg ik als antwoord dat het bedrag binnen 5 dagen teruggestort zou worden. Een keer kreeg ik als antwoord dat het geld teruggestort was op de creditcard. Dat betrof dus de eerste betaling! Er zijn al vele malen 5 dagen voorbij, het is onderhand 20 februari! Maar ik heb nog steeds geen geld.
Graag uw reactie,
Mathieu Smeets
[Adres verwijderd door Moderator]
Betreft: Terugbetaling van mijn kapotte horloge. Herinneringsnummer 3900459488779. Bestelnummer: 4444278910.
Mijne Heren,
Op 4 december 2017 heb ik bij Bol.com en horloge besteld, bedoeld als kerstcadeau voor mijn vrouw. Betaald heb ik via de creditcard. Telefonisch hebben jullie te kennen gegeven dat het horloge uiterlijk binnen 7 werkdagen geleverd zou zijn, in Spanje, dat was geen probleem. Dit was niet zo. Na 10 dagen vermoedden jullie dat het horloge zoek was. Jullie konden het niet meer traceren. Jullie besloten om het geld, 539 € plus 18.90 verzendkosten terug te storten op de creditcard. Na enkele dagen kregen we alsnog bericht dat het horloge in een depot elders lag en dat we het konden ophalen. Via mail heb ik gevraagd of ik ( dus de tweede maal ) handmatig via Ideal kon betalen. Dit was geen probleem ( zie bijlage). Aldus heb ik gedaan. Op 18 december heb ik alsnog via Ideal betaald. Overigens hebben jullie bij de eerste betaling via de creditcard tweemaal de reiskosten afgeboekt, en maar een keer teruggestort.
Het horloge was echter stuk, dit was de volgende teleurstelling. Na telefonisch en email overleg hebben we het horloge teruggestuurd naar het adres in Waalwijk. Jullie hadden geen tweede artikel, jullie konden en wilden het niet repareren. Op jullie verzoek hebben we het teruggestuurd en jullie zouden per omgaande het geld terugstorten ( aub op onze bankrekening!, bij jullie bekend). Het horloge is bij jullie gearriveerd, dat hebben we kunnen checken via T&T. Maar het geld werd niet teruggestort. Ik had het idee dat jullie medewerkers niet serieus met ons probleem bezig waren. Ik heb vele malen gebeld en vele malen gemailed. Steeds weer kreeg ik als antwoord dat het bedrag binnen 5 dagen teruggestort zou worden. Een keer kreeg ik als antwoord dat het geld teruggestort was op de creditcard. Dat betrof dus de eerste betaling! Er zijn al vele malen 5 dagen voorbij, het is onderhand 20 februari! Maar ik heb nog steeds geen geld.
Graag uw reactie,
Mathieu Smeets
[Adres verwijderd door Moderator]