LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bezorgklacht PostNL Weesp

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Roger66
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mar 2018 21:56

Bezorgklacht PostNL Weesp

Ongelezen bericht door Roger66 »

Wat een ontzettende waardeloze service van PostNL in Weesp. Woensdag zou ik een pakket ontvangen, terwijl ik de hele dag thuis was krijg ik een bericht dat ik niet thuis was. Heel verwonderlijk en niet de eerste keer dat PostNL dit flikt. Donderdag zou het opnieuw worden aangeboden, maar ze hadden het blijkbaar te druk in de regio...... vrijdag (vandaag) zou men weer komen, zelfde verhaal, het was te druk (al dit staat dan op hun app)......drukte? Is het Kerst ???? Ze hebben geen, hele domme of hele luie bezorgers. Rond 5 uur gebeld met de zgn ‘Klantenservice’ en die kunnen niks en doen niks. Ik zou gegarandeerd het pakket vandaag krijgen!Ook heb ik de klacht bij de leverancier neergelegd en ook zij belden met PostNL. Dat was 17.10 uur en de leverancier deelde mede dat de bezorger binnen een kwartier bij me zou zijn. Niks dus! Rond 19.00 uur kreeg ik weer via de app de melding dat ik niet thuis was, weer gelogen dus want ik was thuis. Dus wat flikken die *****’s: ik kan het pakket zelf ophalen bij een ophaallocatie. Lekker dus, PostNL maakt hun incompetentie nu mijn probleem. Ik revalideer momenteel en kan het pakket niet ophalen. Ik heb op twitter ook al mijn gal gespuid naar hun, maar ik moet het maar zelf ophalen of iemand sturen. Echt niet, gaat niet gebeuren. Hun probleem is niet mijn probleem: een tekort aan bezorgers en/of domme of luie gasten.
Ik zal zoveel mogelijk stampij op social media maken. Bij deze klaag ik PostNL aan voor wanprestatie. Zo meteen ga ik mijn advocaat aan het werk zetten, om dit af te handelen. Dit is de zoveelste keer dat ik met het gepruts van PostNL wordt geconfronteerd en ze hebben nu de verkeerde persoon te pakken. Ik ga hiermee door tot ik tevreden ben. Nogmaals, alle kosten zijn voor rekening PostNL. Ten slotte, de zgn ‘klantenservice’ kan ook niks, kunnen dit niet. En terugkoppeling krijg je niet, belachelijk en lekker transparant en klantvriendelijk. PostNL leert niet en het wordt tijd de postmatkt open te gooien. Worden ze eens goed aangepakt. Graag hoor ik van jullie hoe dit is aan te pakken. Het wordt tijd om dit eens publiek te maken?
Laatst gewijzigd door Radar op 10 mar 2018 09:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ivm duidelijkheid

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Bezorgklacht PostNL Weesp

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Succes in uw aanpak naar PostNL, maar het gaat u alleen maar geld kosten. U bent geen klant van PostNL, alleen ontvanger. Klanten kunnen een zaak starten, u dus niet. Het enige dat u kunt doen is klagen bij de verzendende partij. Zij zijn immers verantwoordelijk voor het juist afleveren van de bestelling, met hun hebt u een overeenkomst.

Holy53
Berichten: 222
Lid geworden op: 28 feb 2010 13:15

Re: Bezorgklacht PostNL Weesp

Ongelezen bericht door Holy53 »

Waarom zouden ze het niet druk kunnen hebben? In Nijmegen is bij CWZ ziekenhuis wachttijd bij spoedeisende hulp acht uur! Oorzaak griepgolf.
Om dan personeel als lui en dom te bestempelen???

stofzuigertje

Re: Bezorgklacht PostNL Weesp

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als er maar 1 pakje in de wijk is of regelmatig vele niet thuis zijn is het verleidelijk om niets te bezorgen en laten afhalen.....

Bij bestellen word een firma op gegeven en P0st NL gewoon niets meer kopen en melden bij deze verkoper!
Dat kan vele klanten kosten en als zij bellen.....

Gezien de verdienste van de bezorger kan het bij grote wijk rendabel zijn delen niet op tijd te bezorgen en als niet thuis te melden.
Dat is het systeem van bepaald niet lage tarieven en matige lonen, dan krijg je bijpassende bezorgers die Prestatie naar Beloning gaan leveren!
Dus ook Politiek heeft hier een verantwoordelijkheid voor!

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Bezorgklacht PostNL Weesp

Ongelezen bericht door sylvesterb »

stofzuigertje schreef:Als er maar 1 pakje in de wijk is of regelmatig vele niet thuis zijn is het verleidelijk om niets te bezorgen en laten afhalen.....

Bij bestellen word een firma op gegeven en P0st NL gewoon niets meer kopen en melden bij deze verkoper!
Dat kan vele klanten kosten en als zij bellen.....

Gezien de verdienste van de bezorger kan het bij grote wijk rendabel zijn delen niet op tijd te bezorgen en als niet thuis te melden.
Dat is het systeem van bepaald niet lage tarieven en matige lonen, dan krijg je bijpassende bezorgers die Prestatie naar Beloning gaan leveren!
Dus ook Politiek heeft hier een verantwoordelijkheid voor!
Heb je enig bewijs hiervoor? Of verzin je dit weer zoals gewoonlijk? Nooit van GPS in de busje gehoord.

Holy53
Berichten: 222
Lid geworden op: 28 feb 2010 13:15

Re: Bezorgklacht PostNL Weesp

Ongelezen bericht door Holy53 »

breien schreef:Roger66. Wat wilt u met al die stampij bereiken?
Simpel gezegd. De afzender is klant van Post.nl en u als ontvanger niet. Post.nl kan dus niets voor u doen.
Jawel. https://www.postnl.nl/klantenservice/vragen/klacht/
Dit betreft toch echt de ontvanger.

Erthanax
Berichten: 9681
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Bezorgklacht PostNL Weesp

Ongelezen bericht door Erthanax »

Er werd onlangs ook al geklaagd over de bezorging in Weesp, zie dit topic.

stofzuigertje

Re: Bezorgklacht PostNL Weesp

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

In de supermarkt een briefje met oproep plaatsen of er meerdere zijn?

Gesloten