Pagina 1 van 2

Slechte service afhandeling boschbedding

Geplaatst: 01 mei 2018 20:14
door Ronaldvantslot
19 februari hebben we een servicegarantieverzoek gedaan bij boschbedding. Dit naar aanleiding van een topper op onze boxspring welke compleet doorgelegen was. Afgesproken is dat dit een maandje zou duren. Reden was een brand bij de leverancier waarbij het even zou duren voordat het opgelost zou worden. Na zes weken hebben we maar eens gebeld. Er werd om uitstel gevraagd. We zijn nooit beroerd om geduld te hebben echter een week later werd weer om uitstel gevraagd. We roken intussen nattigheid. (het was inmiddels 22 april) we gaven ze tot 26 april de tijd. Die dag werd gezegd dat begin volgende week de spullen er zijn. Vandaag 1 mei maar weer gebeld. Antwoord einde vd week of begin volgende week. Ik voel me behoorlijk aan het lijntje gehouden. Navraag leerde dat dit bedrijf een zgn snelle jongen is. Ik ben benieuwd naar herkenbare verhalen over dit soort bedriegers.

Re: Slechte service afhandeling boschbedding

Geplaatst: 01 mei 2018 20:26
door Lady1234
Nou zo snel is hij niet. Is het bedrijf nergens bij aangesloten?

Re: Slechte service afhandeling boschbedding

Geplaatst: 01 mei 2018 20:35
door crazyme
Een topper is niet bedoeld om ondersteuning te geven. Daar is de matras voor. Een topper kan daarom niet doorliggen.

Re: Slechte service afhandeling boschbedding

Geplaatst: 01 mei 2018 20:37
door Moneyman
Ronaldvantslot schreef:19 februari hebben we een servicegarantieverzoek gedaan bij boschbedding. Dit naar aanleiding van een topper op onze boxspring welke compleet doorgelegen was. Afgesproken is dat dit een maandje zou duren. Reden was een brand bij de leverancier waarbij het even zou duren voordat het opgelost zou worden. Na zes weken hebben we maar eens gebeld. Er werd om uitstel gevraagd. We zijn nooit beroerd om geduld te hebben echter een week later werd weer om uitstel gevraagd. We roken intussen nattigheid. (het was inmiddels 22 april) we gaven ze tot 26 april de tijd. Die dag werd gezegd dat begin volgende week de spullen er zijn. Vandaag 1 mei maar weer gebeld. Antwoord einde vd week of begin volgende week. Ik voel me behoorlijk aan het lijntje gehouden. Navraag leerde dat dit bedrijf een zgn snelle jongen is. Ik ben benieuwd naar herkenbare verhalen over dit soort bedriegers.
Wat is het nut van "herkenbare verhalen van soortgelijke bedriegers" te weten?

Re: Slechte service afhandeling boschbedding

Geplaatst: 01 mei 2018 22:12
door NeoDutchio
Gelukkig niet hetzelfde voor gehad. Na een enorme hoeveelheid spam die ik van dit bedrijf kreeg ben ik in dit bedrijf gedoken, maar er klopt niets van. Bedrijf bestaat uit meerdere bedrijfjes met 06-nummers. Ik heb geprobeerd te achterhalen hoe ze aan mijn mailadres zijn gekomen, maar communicatie met hun is niet mogelijk.
Als ze al zo schimmig zijn zou ik er met een boog omheen lopen.

En voor de wakkere onder ons, ik geef nooit ergens mijn mailadres af en de enige spammail die ik vorig jaar heb ontvangen was van Bosch bedding.

Re: Slechte service afhandeling boschbedding

Geplaatst: 15 aug 2019 15:45
door Misschientje
Hoi,

Ik heb een matras besteld en voel me nu al opgelicht. Levering word steeds uitgesteld. Hoe kun je jezelf beschermen tegen dit bedrijf?
Ze zijn schaamteloos asociaal.

Re: Slechte service afhandeling boschbedding

Geplaatst: 15 aug 2019 15:55
door Moneyman
Iets meer informatie helpt wel om te kunnen adviseren. Waarom voel je je opgelicht? Welke redenen geeft het bedrijf? Wat is er schaamteloos en asociaal?

Re: Slechte service afhandeling boschbedding

Geplaatst: 15 aug 2019 16:16
door berndv
Misschientje schreef:
15 aug 2019 15:45
Hoe kun je jezelf beschermen tegen dit bedrijf?
Misschien door eerst te kijken naar reviews over een bedrijf alvorens ze geld te doneren?

Maar goed, onderstaand begrijp ik niet echt.
Misschientje schreef:
15 aug 2019 15:45
Ik heb een matras besteld en voel me nu al opgelicht.
hoezo dit gevoel? Wanneer heeft u besteld? Wat was de levertijd op het moment van bestellen? Wanneer hebben ze aangegeven dat het uitgesteld is? Is het al vaker uitgesteld? Hoe vaak?

Ik lees de term "opgelicht voelen" en "schaamteloos asociaal", maar een onderbouwing kan ik niet terug vinden.

Re: Slechte service afhandeling boschbedding

Geplaatst: 15 aug 2019 16:25
door gosewijn
Misschientje schreef: ↑
15 aug 2019 15:45
Ik heb een matras besteld en voel me nu al opgelicht


Een matras die je laat zweven lijkt mij wel wat.

Re: Slechte service afhandeling boschbedding

Geplaatst: 15 aug 2019 16:36
door Misschientje
Nou de levering is al 3 keer uitgesteld, reviews had ik idd beter eerst kunnen lezen dan had ik daar nooit wat besteld.
Dat is idd erg naïef van mij.

Dat ze schaamteloos en asociaal zijn maak ik op uit de reviews dus (nog) niet uit eigen ervaring dat neem ik dus terug. Wel heb ik dus ervaring met het negeren en zelf naar aflever data vragen en dus tot 3 maal toe al uitgesteld.
Het lijkt me verschrikkelijk om hetzelfde mee te maken als de reviewers op trustpilot tussen alle winactie reviews door die niet zijn gebaseerd op een echte aankoop. Via Facebook hebben zij namelijk een link naar trustpilot waardoor je je niet hoeft te verifiëren als klant. Maargoed de meeste klachten gaan over verkeerde levering, geen oplossingen daarvoor, beschadigde bedden matrassen afgeven, geen contact kunnen leggen en bijzonder lange levertijden.
Wachten vind ik niet erg maar geef dan meteen aan dat het enkele weken kan duren, wees hierin transparant dat schept vertrouwen.
Zij kiezen duidelijk voor een ander beleid.

Re: Slechte service afhandeling boschbedding

Geplaatst: 05 apr 2020 12:02
door Christian51
Bosch Bedding in 1 woord: Waardeloos
Bed besteld op 3 januari 2020, na veel moeite uiteindelijk pas bezorgd op 27 maart 2020, na 12 weken pas
In de tussenliggende periode verschillende keren contact proberen te zoeken met Bosch Bedding, via sms, WhatsApp en telefonisch, is haast onmogelijk en als je al contact hebt dan verzinnen ze smoes na smoes over de levertijd
Enige compliment gaat uit naar de 2 mannen die het bed hebben bezorgd en gemonteerd!
Alleen ontbraken bij de levering de beloofde 2 kussens en het dekbed, benieuwd wanneer die gaan komen....zal vast een week of 12 duren. Nooit meer Bosch Bedding!!!
Zojuist gebeld door een medewerker van Bosch Bedding, deze 'heer' was erg grof naar mij toe en nam niet de moeite om mijn verhaal aan te horen, Erg triest

Re: Slechte service afhandeling boschbedding

Geplaatst: 06 apr 2020 00:40
door Lady1234
Waarom niet van tevoren naar de reviews kijken? Dan had u daar niets gekocht.

Re: Slechte service afhandeling boschbedding

Geplaatst: 07 apr 2020 12:33
door Christian51
Dat hadden we, achteraf gezien, beter kunnen doen inderdaad, maar helaas kijk je achteraf een koe in haar kont

Re: Slechte service afhandeling boschbedding

Geplaatst: 18 jun 2020 17:15
door Essie3110
Een teview eerst lezen heeft geen nut want ze staan op bijna 5 sterren omdat ze via facebook mensen lokken met een bed te laten winnen als je eerst een review invult maak je kan om te winnen dus iedereen zou wel een gratis brd willen hebben dus vult iedereen een 5 sterren review in voor hun.
Hopelijk is dat snel voorbij want ik heb daar melding van gemaakt bij trustpilot en die zijn nu een onderzoek gestart daarnaar omdat het tegen de regels is.
Verder is het een bagger slecht bedrijf je kan 3 weken wachten om je geld terug te krijgen , komen continu met smoesjes , bellen niet terug , reageten niet of dagen later pas op app, chat of messenger , zijn telefonisch zeer slecht bereikbaar ( smoesje er is een leiding voor de deur geraakt ) , zijn onbeschoft , luisteten niet naar de klant en laten de klant niet uitpraten en tetteren er steeds tussendoor , klacht indienen heeft geen nut want ze zitten naast elkaar nadat ik een klacht in wilde dienen en een andere medewerker had dan Suzanne en een klacht in wilde dienen tegen die Suzanne kwam die Suzanne er ineens weer tussen en tetterde weer continu door mij heen en verbrak plots weer voor de 3e keer de verbinding. Super slechte winkel koop er nooit iets op facebook staan ook verschikkelijk veel klachten dat mensen hun geld niet terug krijgen , schade hebben , oncomplete spullen ontvangen of ze moeten er zeer lang op wachten. Heb je zelf ook het probleem dat je jouw geld niet terug krijgt ? Schakel een advocaat in maak er een civiele zaak van dat is het advies wat im kreeg van de politie en van het juridisch loket.

Re: Slechte service afhandeling boschbedding

Geplaatst: 18 jun 2020 17:25
door Essie3110
Lady1234 schreef:
06 apr 2020 00:40
Waarom niet van tevoren naar de reviews kijken? Dan had u daar niets gekocht.
Revirws lezen heeft weinig nut als ze op 5 sterren staan dan denk je dat het een goed bedrijf is maar na veel pluizen ben ik erachtet gekomen dat bosch bedding via facebook mensen lokt om een review te laten schrijven om een bed te winnen en als er bijna 250.000 mensen hun volgen dan valt die paar negative review in het duister. Na melding gemaakt te hebben over hun fraude praktijken bij trustpilot is er sinds gister een onderzoek ingesteld door trustpilot naar dat bedrijf omdat het tegen de regels is om dat te doen.

Re: Slechte service afhandeling boschbedding

Geplaatst: 18 jun 2020 17:31
door Essie3110
Christian51 schreef:
07 apr 2020 12:33
Dat hadden we, achteraf gezien, beter kunnen doen inderdaad, maar helaas kijk je achteraf een koe in haar kont
Had niks uitgemaakt ze hebben een score van bijna 5 sterren tot op heden. Na melding gemaakt te hebben bij trustpilot is er sinds gister een onderzoek ingesteld naar de score van bosch bedding omdat ze via facebook mensen lokken voor een 5 sterren review zonder enige aankoop om een bed te winnen en dat is bij trustpilot tegen de regels dus heb ik er melding van gemaakt en een screenshot van facebook erbij gedaan waaruit blijkt dat ze tegen de regels in te werk gaan en de echte klanten dus in de problemen komen.

Re: Slechte service afhandeling boschbedding

Geplaatst: 18 jun 2020 17:42
door Essie3110
berndv schreef:
15 aug 2019 16:16
Misschientje schreef:
15 aug 2019 15:45
Hoe kun je jezelf beschermen tegen dit bedrijf?
Misschien door eerst te kijken naar reviews over een bedrijf alvorens ze geld te doneren?

Maar goed, onderstaand begrijp ik niet echt.
Misschientje schreef:
15 aug 2019 15:45
Ik heb een matras besteld en voel me nu al opgelicht.
hoezo dit gevoel? Wanneer heeft u besteld? Wat was de levertijd op het moment van bestellen? Wanneer hebben ze aangegeven dat het uitgesteld is? Is het al vaker uitgesteld? Hoe vaak?

Ik lees de term "opgelicht voelen" en "schaamteloos asociaal", maar een onderbouwing kan ik niet terug vinden.
Reviews lezen had geen nut met bijna 5 sterren score , omdat bosch bedfing tegen de regels in van trustpilot mensen lokt via facebook om een goede review te schrijven als je kans wil maken om een complete boxspringbed te winnen.

Verder staat er bij het bestellen van een matras geen levertijd bij en melden ze dat ook niet in een mail.
Als je ze probeert te bereiken moet je er 2 dagen voor uit trekken , staan ze je onbeschoft te woord , komen ze met verschillende smoesjes , en weten niet precies de levertijd te noemen maar u wordt dan geinformeerd als het bekend is.

Als je je bestelling anuleerd ga dan uit van 3 a 4 weken voordat je je geld terug heb ( als je het terug hebt ) , heb je na die tijd niet je geld terug komen ze wel weer met een smoesje en zeggen dat ze het in orde gaan maken.

Hoe kun je je beschermen is er een civiele zaak van te maken met een advocaat en jouw advocaat erop af sturen. ( bewaar alle bewijzen , mailtjes , brieven , telefoongesprekken enz enz )

Re: Slechte service afhandeling boschbedding

Geplaatst: 14 jul 2020 16:53
door nwerner
Ik had het bed al besteld voordat ik deze reviews las. Ik schrok daar nogal van en had spijt van mijn bestelling. Ik was dus op het ergste voorbereid, maar dat bleek niet terecht. Ik heb de tweepersoons boxspring incl topper en gratis dekbedovertrek binnen een week na de bestelling geleverd gekregen. Ik weet niet of ik mazzel heb gehad, maar ik kan er geen negatief woord over kwijt.

Re: Slechte service afhandeling boschbedding

Geplaatst: 25 apr 2022 14:41
door Setje1971
Na eerst uitgebreid gezocht te hebben voor een goed bed met matras kwam ik op de site van Boschbedding , deed de bestelling online maar al bij de betaling ging het mis , de mogelijk was om contant af te rekenen bij levering , dus uiteindelijk Dirkje persoonlijk gesproken en de bestelling gemaakt ( Dirkje top medewerkster is niet meer werkzaam bij dit bedrijf ) levering ( stond op de site ( nog steeds) zeer snelle levering (bestelling 27-9-2021) ze hadden t druk dus uiteindelijk 28-12-2021 bed geleverd ik blij!! ( korte duur want elektrische gedeelte brak bij montage door de medewerker , zou besteld worden en dan gemaakt worden .. inmiddels is de maand april al weer voorbij en mijn bed nog steeds niet gemaakt 😢 ik heb ze wel 100 keer gemaild , gebeld order nummer contact formulier ingevuld enz enz …

Ook de topper die op het bed zat had gebreken slecht gemaakt (scheef) melding gemaakt eerst mocht ik t oplossen met antislip matjes maar uit eindelijk kreeg ik toch een nieuwe topper top ik blij.. dus nu dacht ik ik wacht rustig van wanneer de planning me belt voor de reparatie … maar mijn geduld is nu wel een keer op!!! Ik ben eigenlijk gewoon klaar met dit bedrijf en zou het liefste mijn geld terug willen en mijn bed retour doen en bij een beddenzaak een nieuw goed bed kopen 😢 heeft iemand enig idee of je dit kunt eisen??

Re: Slechte service afhandeling boschbedding

Geplaatst: 04 mei 2022 14:38
door Setje1971
Even een aanvulling op het vorige bericht , vorige week belde ik nog maar een keer met Bosch bedding , om te vragen of het defecte onderdeel inmiddels wel al binnen was , heel toevallig was het er werd er mij verteld enige dagen later kreeg ik het telefoontje van de planning voor het repareren van het bed kon gelukkig heel snel vandaag 4-5-2022 de monteurs heel vriendelijk rolde al met de ogen .. sorry mevrouw maar ze hebben totaal iets verkeerds besteld … zucht !! Nu bellen en filmpjes maken zou het weer 6 weken duren om het bed te herstellen .. ik zei daar ga ik niet akkoord mee mijn geduld is op het zeuren en leuren er om gaat gewoon in mijn systeem zitten en dat wil ik niet!! Ik heb ze een laatste ultimatum gegeven binnen 24 uur komen met een oplossing , binnen 1 week een nieuw bed elektrisch desnoods duurder andere kleur prima .. zo niet geld terug … dit kost me zoveel energie en zou graag willen weten hoe ik dit verder aanpak, de monteurs vertelde mij dat ik vandaag hun 3e klant was waar het allemaal mis is, ze gaven mij groot gelijk Dat mijn geduld op is …😤