Pagina 2 van 2

Re: Oplichting bij Coolblue!

Geplaatst: 10 mei 2018 22:34
door witte angora
Het probleem is opgelost. Prima, ik heb zelf geen ervaring met Coolblue, maar het is een groot bedrijf en op het forum hier worden er eigenlijk zeer weinig klachten over het bedrijf geplaatst. Dat zegt toch wel iets.

Maar ik wil je toch vragen om onderstaande zin nog eens te lezen, te herlezen, en nog eens te herlezen. Valt jou ook iets op?
midiman schreef: Deze keer zal ik waarschijnlijk weer gaan dreigen, "schelden" en hopen op de redelijkheid van Coolblue.

Re: Oplichting bij Coolblue!

Geplaatst: 10 mei 2018 22:39
door tttlocke
Lady1234 schreef:Quote.
Voor degene die overwegend negatief reageren, die zijn geen enkele reactie waardig, en verwens ik. Quote.

Dit is ook een fraaie reactie van u.
Voor de zekerheid nog even opgezocht: verwensen = verdoemen, vervloeken.
Dat lees je hier inderdaad niet vaak.

En 'negatief reageren' betekent kennelijk 'positieve ervaringen met Coolblue hebben'.

Re: Oplichting bij Coolblue!

Geplaatst: 11 mei 2018 10:09
door renewouters
Ik zou het toch zo gaaf vinden als de juristen van bedrijven die onterecht van oplichting e.d. worden beschuldigd gewoon eens flink aan de bak gaan tegen mensen die dit soort uitingen doen. Prima om misstanden aan de kaak te stellen, maar consumenten moeten maar eens stoppen met te denken dat ze onschendbaar zijn. Vroeger kon dat misschien nog wel aan de borreltafel, maar tegenwoordig blijft alles wat op fora zoals deze wordt neergezet jaren vindbaar via internet zoekmachines.

Re: Oplichting bij Coolblue!

Geplaatst: 11 mei 2018 10:40
door grun
renewouters schreef:tegenwoordig blijft alles wat op fora zoals deze wordt neergezet jaren vindbaar via internet zoekmachines.
Inderdaad. Negen jaar geleden schreef TS nog dit in een ander topic;
"Ik denk dat het mensen-werk is en blijft, behandel de klant netjes, dan zal de klant je ook netjes behandelen."

Wat kan een mens veranderen in de loop der tijd, niet?
viewtopic.php?f=76&t=71556&start=20#p914275

Re: Oplichting bij Coolblue!

Geplaatst: 25 jul 2019 00:27
door hverschooten
Grote problemen met Coolblue! Een wasmachine van een jaar en een maand oud stopte met werken voor reparatie aangemeld en drie dagen later komt monteur. Monteur vervangt motor en een elektonica-module. Maar hij krijgt de machine niet aan de praat. Deze keer werkt ook de display niet meer. Een week later vervangt hij de display en opnieuw de module. Is er een uur mee bezig. Krijgt de machine niet aan de praat. Hij belooft opnieuw terug te komen volgende week (dan zit ik al meer dan 2wwken zonder wasmachine) en zal 3 modules meebrengen. Maar hij zegt bij Coolblue een nieuwe machine te regelen. Daar heb ik immers recht op. Maar Coolblue vindt van niet. Een machine van een jaar oud die na twee reparatiepogingen niet werkt, is volgens hen wel een deugdelijk product en ze weigeren pertinent. Ik heb er zo'n spijt van bij hen ook mijn vaatwasser, droger en koelkast gekocht te hebben...

Re: Oplichting bij Coolblue!

Geplaatst: 25 jul 2019 07:18
door taxikemperman
Het is niet netjes om een topic van een ander te kapen voor eigen problemen

Re: Oplichting bij Coolblue!

Geplaatst: 25 jul 2019 08:32
door grun
hverschooten schreef:
25 jul 2019 00:27
Grote problemen met Coolblue! [...] Ik heb er zo'n spijt van bij hen ook mijn vaatwasser, droger en koelkast gekocht te hebben...
Waarom, zijn die laatste drie ook kapot dan? Coolblue scoort hoog in onderzoeken op het gebied van klantvriendelijkheid, service en garantie. Dat is ook mijn ervaring. Ik vermoed dat er meer aan de hand is.

Re: Oplichting bij Coolblue!

Geplaatst: 25 jul 2019 10:17
door BL2
hverschooten schreef:
25 jul 2019 00:27
Grote problemen met Coolblue! Een wasmachine van een jaar en een maand oud stopte met werken
En wat is in jou geval de vorm van oplichting, de topictitel waaronder je verder schrijft.
Een bedrijf van oplichting beschuldigen kan zeer onprettige gevolgen hebben.