LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MacRelife: Ter reparatie aangeboden laptop gestolen, en nu?

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: MacRelife: Ter reparatie aangeboden laptop gestolen, en nu?

Ongelezen bericht door vroem »

Inderdaad: de klant heeft geen biet te maken met verzekeraar bedrijf. Het bedrijf is versntwoordelijk voor schadevergoeding op welke manier dan ook. Dat ie daar (een deel) gecompenseerd kan krijgen van een verzekering is mooi.

savanmourik
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 mei 2018 10:47

Re: MacRelife: Ter reparatie aangeboden laptop gestolen, en nu?

Ongelezen bericht door savanmourik »

Als respons op MacRelife:

Het hele probleem ligt hem in de communicatie en valse beloftes. Daar hoeft u mij niet 'deels' gelijk in te geven. Het is uitermate slecht. Er wordt vanuit MacRelife keer op keer zelf geen contact gezocht met de klant terwijl het wel elke keer beloofd wordt.
Die mooie belofte dat er op 2e Pinksterdag contact zou worden opgenomen (of op zijn minst de dag erop) is weer niet nagekomen.

Nu heb ik wederom zelf op woensdag 30 mei contact opgenomen om te vragen hoe het er nu voor staat.
Uw collega kon mij niet direct te woord staan, zou mij terug bellen. Gelukkig heeft deze dat ook na 30 minuten gedaan, want ik zag de spreekwoordelijke bui natuurlijk weer hangen.
Het gesprek was vrij kort. Het enige wat werd medegedeeld is dat men ons rekeningnummer nodig had.
Maar op de vraag wat de vergoeding nu uiteindelijk zou worden kon men geen antwoord geven.

We wachten uiteraard weer geduldig af, kwestie is helaas nog niet afgerond.

savanmourik
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 mei 2018 10:47

Re: MacRelife: Ter reparatie aangeboden laptop gestolen, en nu?

Ongelezen bericht door savanmourik »

We zijn inmiddels weer 2 weken verder en er is nog steeds niets opgelost.

Ik heb getracht nog meerdere malen contact te krijgen met onze contactpersoon bij MacRelife, helaas was deze niet telefonisch bereikbaar.
Bij navraag of hij deze week nog werkzaam zou zijn (wellicht vakantie) kreeg ik als antwoord dat meneer niet bij de klantenservice werkte. Op de vraag of er wellicht een andere persoon aanspreekbaar was moest ik maar het algemene nummer bellen.

We gaan de zaak nu overhandigen aan een advocaat daar het nu veels te lang voortsleept en ik niet het idee krijg dat MacRelife zijn klantenservice überhaupt serieus neemt.

BL2
Berichten: 4831
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: MacRelife: Ter reparatie aangeboden laptop gestolen, en nu?

Ongelezen bericht door BL2 »

Eindelijk een goede actie, dit duurt echt veels te lang.
Dat je zo veel geduld überhaupt kon opbrengen.

Macrelife
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 mei 2018 14:38
Locatie: Bergen op zoom
Contacteer:

Re: MacRelife: Ter reparatie aangeboden laptop gestolen, en nu?

Ongelezen bericht door Macrelife »

Beste heer Remeijsen,

Naar aanleiding van ons telefonisch contact, hebben wij dit probleem samen afgehandeld. Daarbij is de schade uitkering door ons verhoogd om u tegemoet te komen. Excuses voor de situatie en hopen het hiermee naar tevredenheid te hebben opgelost.

Met vriendelijke groet,
MacRelife Webcare

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: MacRelife: Ter reparatie aangeboden laptop gestolen, en nu?

Ongelezen bericht door Theotrucker »

En tot tevredenheid?

savanmourik
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 mei 2018 10:47

Re: MacRelife: Ter reparatie aangeboden laptop gestolen, en nu?

Ongelezen bericht door savanmourik »

Wij hebben inderdaad gisterenavond telefonisch contact gehad met de directie van MacRelife. Hij heeft zijn excuses aangeboden, was erg aangedaan over de gang van zaken en heeft ook gelijk geld over gemaakt. Ook heeft hij gevraagd of hij ons nu of in de toekomst nog iets anders kon aanbieden.
We hebben het geld inmiddels ontvangen en alles in nu naar tevredenheid.

Zoals telefonisch ook besproken vonden wij het jammer dat het zo allemaal gelopen is, maar ik ben blij dat we er nog een positief einde aan hebben kunnen brengen.

Gesloten