LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Groupon levert bed zonder matras

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Chantal198417
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2018 19:09

Groupon levert bed zonder matras

Ongelezen bericht door Chantal198417 »

Help! Vandaag ons nieuwe bed binnen gekregen... besteld bij groupon oke de levering gaf al problemen maar ach kan gebeuren.... maar in de beschrijving van de advertentie zit er een middelhard matras bij!
Maar tot onze verbazing dus niet... nu hebben we een bed maar geen matras... groupon dit laten weten en dan krijg je als antwoord helaas een foutje in de deal wil je nu 50 groupon credits... maar wat heb ik daaraan ik wil dat matras wat erbij hoort..... hebben meer mensen deze ervaring?
Laatst gewijzigd door Radar op 09 jun 2018 09:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ivm duidelijkheid

NeoDutchio
Berichten: 12317
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Groupon levert bed zonder matras

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Chantal198417 schreef:Help! Vandaag ons nieuwe bed binnen gekregen... besteld bij groupon oke de levering gaf al problemen maar ach kan gebeuren.... maar in de beschrijving van de advertentie zit er een middelhard matras bij!
Maar tot onze verbazing dus niet... nu hebben we een bed maar geen matras... groupon dit laten weten en dan krijg je als antwoord helaas een foutje in de deal wil je nu 50 groupon credits... maar wat heb ik daaraan ik wil dat matras wat erbij hoort..... hebben meer mensen deze ervaring?
Zoek op Groupon en er gaan een wereld voor u open. Natuurlijk hoort u te krijgen wat er overeengekomen is. Dus afschepen met het was een foutje is dus niet netjes.
Gelukkig heeft u een herroepingsrecht. Natuurlijk kunt u het matras eisen, of akkoord gaan met 50 credits terug, maar persoonlijk zou ik dat niet verstandig vinden.
Een matras is een persoonlijke keuze. Eigenlijk zelfs maatwerk. Wat voor de een heerlijk ligt, kan voor de ander slapeloze nachten geven. Een matras probeer je ook eerst uit. En het liefst bij een verkoper die daarna nog aanpassingen kan doen.
Als tip zou ik meegeven om de bestelling te herroepen en bij normale beddenwinkels te kijken naar een bed en matras.

BL2
Berichten: 4833
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Groupon levert bed zonder matras

Ongelezen bericht door BL2 »

+1
Sluit me geheel aan bij NeoDutchio.
Veel mensen hebben al de grootste moeite om een goed matras te kopen in een echte beddenwinkel, waar proefgelegen kan worden, en geruild kan worden.
Eenderde van je leven lig je op dat matras, dat lukt vaak niet goed op dit soort bijgeleverde "50 euro" matrasjes...........


Gesloten