Gaudinhorloge"s
Geplaatst: 18 sep 2018 18:37
Heb een Gratis horloge besteld bij Gaudinhorloges op internet en al verschillende e-mails gestuurd en maar op een e-mail antwoord gekregen.Hieronder de reactie van hun .op 14 augustus.
Beste J.H.Th. van den Eijnden,
We willen je even laten weten dat we je email over:
horloge factuur 2GAU30891
in goede orde hebben ontvangen!
Iemand van ons klanten service team zal
je email zo snel als mogelijk beantwoorden.
Houdt er rekening mee dat wij geen mails
beantwoorden in het weekend.
Wij streven ernaar jouw email te beantwoorden
binnen 2 werkdagen.
Met vriendelijke groet,
Het Klanten Service Team
Nou dit heeft toch nog lang geduurd .
Hierna mijn reactie.
Op Vr, 17 Aug at 3:24 PM , J.H.Th. van den Eijnden schreef:
Geachte mevr of heer,
Het is nu vrijdag en er is nog niet gereageerd op mijn e-mail dit vind ik niet zo gepast als jullie met je klanten zo omgaan ik zal nu maar verdere stappen moeten ondernemen als ik mijn product niet krijg.
Hopende op een snelle reactie uwerzijds.
Met vriendelijke groet ,
J van den Eijnden.
maar daarna kreeg ik dan toch een reactie.
Verzonden: dinsdag 21 augustus 2018 10:47
Aan:
Onderwerp: Re: horloge factuur 2GAU30891
Beste,
Bedankt voor je mail.
Wat vervelend om te horen dat jou bestelling nog niet ontvangen is.
Wij gaan dit voor jou uitzoeken en komen hier zo snel mogelijk op terug.
Wacht dit even af.
Met vriendelijke groet,
Linda
hierna heb ik weer gereageerd namelijk 7 sept.
Verzonden: vrijdag 7 september 2018 19:31
Aan:
Onderwerp: RE: horloge factuur 2GAU30891
Geachte Linda,
Ik vind dat dit wel erg lang duurt en het is vandaag al de 7september en tot op heden nog geen reactie van jullie kant, wat is eigenlijk het probleem als jullie deze gratis weggeven en de verzendkosten e.a door de consument worden betaald dan sturen jullie toch gewoon een nieuwe.
Maar deze keer betalen jullie de kosten voor deze verzending .
Ik hoop nu dat ik heel snel een reactie van jullie krijg .
Met vriendelijke Groet.
J.v.d.Eijnden.
Ik heb tot op heden nog niks ontvangen en het is weer 10 dagen geleden.
heb een nieuwe e-mail verstuurd. Ben benieuwd naar hun reactie maar ik geloof er niet meer in.
Geachte Linda ? ,
Ik vind het nu wel welletjes jullie houden mij aan het lijntje en dat vind ik geen goede zaak ik zal dit doorsturen naar radar en kassa en ik wil mijn geld terug want ik heb mijn zogenaamde gratis horloge nog niet ontvangen.
Ik hoop op een snelle reactie uwerzijds.
Met vriendelijk Groet.
J.v.d.Eijnden.
Ik hoop dat er nog meer mensen zulke slechte ervaringen hebben gehad met deze website Gaudinhorloge's.
ben benieuwd naar de reactie's/
Met vriendelijk groet,
J.v.d.Eijnden
Beste J.H.Th. van den Eijnden,
We willen je even laten weten dat we je email over:
horloge factuur 2GAU30891
in goede orde hebben ontvangen!
Iemand van ons klanten service team zal
je email zo snel als mogelijk beantwoorden.
Houdt er rekening mee dat wij geen mails
beantwoorden in het weekend.
Wij streven ernaar jouw email te beantwoorden
binnen 2 werkdagen.
Met vriendelijke groet,
Het Klanten Service Team
Nou dit heeft toch nog lang geduurd .
Hierna mijn reactie.
Op Vr, 17 Aug at 3:24 PM , J.H.Th. van den Eijnden schreef:
Geachte mevr of heer,
Het is nu vrijdag en er is nog niet gereageerd op mijn e-mail dit vind ik niet zo gepast als jullie met je klanten zo omgaan ik zal nu maar verdere stappen moeten ondernemen als ik mijn product niet krijg.
Hopende op een snelle reactie uwerzijds.
Met vriendelijke groet ,
J van den Eijnden.
maar daarna kreeg ik dan toch een reactie.
Verzonden: dinsdag 21 augustus 2018 10:47
Aan:
Onderwerp: Re: horloge factuur 2GAU30891
Beste,
Bedankt voor je mail.
Wat vervelend om te horen dat jou bestelling nog niet ontvangen is.
Wij gaan dit voor jou uitzoeken en komen hier zo snel mogelijk op terug.
Wacht dit even af.
Met vriendelijke groet,
Linda
hierna heb ik weer gereageerd namelijk 7 sept.
Verzonden: vrijdag 7 september 2018 19:31
Aan:
Onderwerp: RE: horloge factuur 2GAU30891
Geachte Linda,
Ik vind dat dit wel erg lang duurt en het is vandaag al de 7september en tot op heden nog geen reactie van jullie kant, wat is eigenlijk het probleem als jullie deze gratis weggeven en de verzendkosten e.a door de consument worden betaald dan sturen jullie toch gewoon een nieuwe.
Maar deze keer betalen jullie de kosten voor deze verzending .
Ik hoop nu dat ik heel snel een reactie van jullie krijg .
Met vriendelijke Groet.
J.v.d.Eijnden.
Ik heb tot op heden nog niks ontvangen en het is weer 10 dagen geleden.
heb een nieuwe e-mail verstuurd. Ben benieuwd naar hun reactie maar ik geloof er niet meer in.
Geachte Linda ? ,
Ik vind het nu wel welletjes jullie houden mij aan het lijntje en dat vind ik geen goede zaak ik zal dit doorsturen naar radar en kassa en ik wil mijn geld terug want ik heb mijn zogenaamde gratis horloge nog niet ontvangen.
Ik hoop op een snelle reactie uwerzijds.
Met vriendelijk Groet.
J.v.d.Eijnden.
Ik hoop dat er nog meer mensen zulke slechte ervaringen hebben gehad met deze website Gaudinhorloge's.
ben benieuwd naar de reactie's/
Met vriendelijk groet,
J.v.d.Eijnden