Texaco Raalte, ongedaan maken aankoop via Marktplaats

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Moneyman

Re: Texaco Raalte, ongedaan maken aankoop via Marktplaats

Ongelezen bericht door Moneyman » 13 sep 2019 16:15

Kijk, een fatsoenlijke bronvermelding, daar hebben we wat aan. Het lijkt tegenwoordig wel alsof je een complete internetsearch moet gaan doen om een topic te volgen...

Grappig ook dat de TS het gelijk weer over oplichting heeft... terwijl er niets is wat daarop wijst.

Hypo63

Ongelezen bericht door Hypo63 » 14 sep 2019 07:55

Ik vraag mij af of een tankstation voor € 65 zoveel negatieve reclame over heeft. Maar er staan nog een paar vragen open waarop TS nog niet heeft gereageerd. Dat maakt het trekken van een conclusie lastig.

Frantic2

Ongelezen bericht door Frantic2 » 14 sep 2019 09:28

Toch krijg ik ook kriebels. Zo maar direct een bedrijf zwart maken, 2 identieke knip en plak topics...

Expliciet zou er gevraagd zijn of het scherm het wel deed??? Rare vraag om per mail te stellen , ik zou niet verder gekomen zijn dan: is hij helemaal in orde?

Afijn, omdat TS geen vragen beantwoord laat ik mijn theorie er maar op los...

TS is in het bezit van een soortgelijke GPS, die is stuk want het scherm doet het niet meer. Hij besteld een andere bij een kleine partij of particulier... Wil daarna zijn kapotte GPS terugsturen en de andere partij trapt daar niet in!

Klinkt eigenlijk veel logischer....

moutje1919

Ongelezen bericht door moutje1919 » 16 sep 2019 14:52

Ga met Franco mee, gps systemen kosten zo `n auto 150 euro alles erop en eraan, motor 400/600 euro.... caravan vrachtwagen en boot weet ik zo niet, boerenhulp/landbouw boven de 1000... komt ie met tweedehandsje 65 euro bij een benzine pomp ??, was ws een medewerker/ster van Texaco,
Zou de red verzoeken dit topic te verwijderen, hier probeert iemand gewoon een bedrijf zwart te maken, gezien deze niet verder reageert als 65 ? zeker geschrokken van de benzine prijs, en nu boos. :!: :?:

Plaats reactie