Klacht TACX Smart Trainers: Tacx trainer I-flow met applicatie TTS4 werkt ineens niet meer

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Marc_Brouwer

Klacht TACX Smart Trainers: Tacx trainer I-flow met applicatie TTS4 werkt ineens niet meer

Ongelezen bericht door Marc_Brouwer » 01 feb 2020 13:25

Enkele jaren geleden een Tacx I-Flow T2270 aangeschaft. Nu werkt de bijbehorende software niet meer en kan ik de trainer niet meer gebruiken. De software wordt niet meer ondersteund en de server is offline. Standalone werkt de software ook niet bij mij. Hiervoor wordt geen oplossing geboden. Alleen eventueel een kortingsbon voor een nieuw product. Zoveel geld heb ik ook niet liggen om weer een nieuwe trainer aan te schaffen. Ik hoor en lees dat meer gebruikers problemen hebben. Overigens is Tacx overgenomen door Garmin. Ik hoop dat ze toch met een oplossing gaan komen anders, anders kan de trainer de container in.
tacx1.png
tacx1.png (96.92 KiB) 3793 keer bekeken
tacx2.png
tacx2.png (88.42 KiB) 3793 keer bekeken

Jan Rad

Re: Klacht TACX Smart Trainers: Tacx trainer I-flow met applicatie TTS4 werkt ineens niet meer

Ongelezen bericht door Jan Rad » 19 feb 2020 18:42

Jammer genoeg geldt voor mij precies hetzelfde.
Ik heb ook een i-Flow van Tacx, die met de melding "Kan geen verbinding maken met de webserver; probeer het later nog eens" komt.
Ik heb begrepen dat Tacx vorig jaar is overgenomen door Garmin. Daar zal wel een ander beleid gevoerd worden. Dat dat dan moet resulteren in een onbruikbaar product is ronduit onacceptabel.
Ik denk vermoed Garmin naar Trump 's pijpen danst: America first.

Ik ben werkelijk zeer verbaasd dat een bedrijf dit zomaar kan doorvoeren. Je koopt een product van 400 € en na enkele jaren kun je het niet meer gebruiken. Mij is ook een korting van 20% aangeboden op een nieuwe trainer, maar ik heb geen vertrouwen in zo'n bedrijf.
Als je in de loop van de tijd ook nog extra Dvd's gekocht hebt, dan kunnen deze ook gevoeglijk de vuilnisbak in. Ik verwacht dat iedereen met een Tacx trainer dit probleem tegen is gekomen.

Onbegrijpelijk dat dit zo maar kan. De vraag is hoe je dit moet aanpakken.

Plaats reactie