AnnóAnno kledingstylist
Geplaatst: 24 sep 2020 11:46
In augustus een kleding box besteld,leek mij leuk om eens te proberen.
Na 3 weken box ontvangen, aantal kledingstukken gehouden de rest retour gedaan. Op 11 september eerste sms gehad met de rekening,binnen 5 dagen betalen. Mooi dacht ik gaat lukken, maandag ga ik betalen. Op zondag 13 krijg ik allemaal berichten dat ik nog moet betalen en dat er 15€ boven op de prijs komt. Dus ik ga naar de link om te betalen staat die 15€ er al bij. Nou dacht ik mooi niet dat ik dat betaal. Ik het geld handmatig overgemaakt naar het bedrijf. Niks meer gehoord. Tot 18 september, toen kreeg ik weer een sms dat ik nog niet had betaald en dat er nou 30€ op de prijs komt. Toen heb ik gebeld en de dame aan de lijn was erg vriendelijk ik uitgelegd dat ik betaald heb en een bewijs ervan heb doorgemaild naar hun. Ze zei dat ik de aankomende berichten maar even moest negeren, want ze had gezien dat ik betaald had. Woensdag 23 september weer een berichtje dat ik nog niet betaald heb en dat ze een incassobureau gaan inschakelen. Nou probeer ik ze te benaderen maar krijg op geen enkele manier contact. Ik voel mij zwaar opgelicht door deze mensen.
Na 3 weken box ontvangen, aantal kledingstukken gehouden de rest retour gedaan. Op 11 september eerste sms gehad met de rekening,binnen 5 dagen betalen. Mooi dacht ik gaat lukken, maandag ga ik betalen. Op zondag 13 krijg ik allemaal berichten dat ik nog moet betalen en dat er 15€ boven op de prijs komt. Dus ik ga naar de link om te betalen staat die 15€ er al bij. Nou dacht ik mooi niet dat ik dat betaal. Ik het geld handmatig overgemaakt naar het bedrijf. Niks meer gehoord. Tot 18 september, toen kreeg ik weer een sms dat ik nog niet had betaald en dat er nou 30€ op de prijs komt. Toen heb ik gebeld en de dame aan de lijn was erg vriendelijk ik uitgelegd dat ik betaald heb en een bewijs ervan heb doorgemaild naar hun. Ze zei dat ik de aankomende berichten maar even moest negeren, want ze had gezien dat ik betaald had. Woensdag 23 september weer een berichtje dat ik nog niet betaald heb en dat ze een incassobureau gaan inschakelen. Nou probeer ik ze te benaderen maar krijg op geen enkele manier contact. Ik voel mij zwaar opgelicht door deze mensen.