LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Selektvracht

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Amber87
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 feb 2008 13:44

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Amber87 »

Ik heb vorige week ook voor het eerst meegemaakt dat ik een pakketje voor de deur vond. Heeft heel de nacht buiten gestaan en mocht blij zijn dat ie er uberhaupt nog stond!
GEEN briefje in de bus en vandaag is er weer 2 keer aangebeld, de ene keer kwam ik net uit de douche en de 2e keer was ik boven en als je beneden komt is er al niemand meer (hoezo, haast) maar goed...
Er zat dus niks in de brievenbus, en ben gewoon weer zo bang dat t weer selektvracht was. Je weet niet eens meer dat ze geweest zijn, dus hoe kun je er dan de volgende dag rekening mee houden als je weet dat ze dan terugkomen? Kan toch moeilijk een hele week beneden op de bank gaan zitten, zelfs maar te bang om naar de wc te gaan? :x
Verder heb ik nog nooit problemen gehad, bestel ook al jaren bij Yves Rocher en dit was echt de eerste keer. Ben bang dat we een vervelend persoon hebben in de regio op t moment :cry: Maar wat doe je eraan...

rotterdammerzonderpakje
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 feb 2008 16:04

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door rotterdammerzonderpakje »

Hallo,

Ik heb ongeveer een gelijkaardig verhaal als zovelen anderen hier : een hemd besteld bij MEXX, zou moeten geleverd worden door Selektvracht, maar nooit bij mij geleverd op de afgesproken datum. Ik heb telefonisch Selektvracht die dag gecontacteerd en ze vertelden me dat de koerier het had afgegeven aan een dame die zich in de inkomhal van mijn appartementsgebouw bevond (!) zonder te weten wie dat was. De man gaf me het advies de zending opnieuw te laten opsturen door MEXX. Ik mail MEXX met het hele verhaal, zij contacteren Selectvracht en deze laatste laat weten aan MEXX dat ze het goed afgeleverd hebben. Resultaat : ik ben mijn geld kwijt, Selektvracht gaat (ondanks in gebreke blijven met de levering) vrijuit en MEXX weigert mijn bestelling opnieuw te versturen.
Ik zoek iemand die mij kan helpen hiermee, want ik sta in deze volledig tegen de muur. Ondanks dat ik zeker ben dat Selektvracht geen enkel bewijs van levering kan voorleggen.

mzzl
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 apr 2008 00:35

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door mzzl »

In de afgelopen paar jaar heeft SELEKTVRACHT vrijwel een monopoliepositie op weten te bouwen op het gebied van pakket bezorging. Ze hebben exclusieve contracten met de meeste postorder bedrijven en een aantal buitenlandse postbedrijven zoals british mail. Het is dus vrijwel niet meer mogelijk om iets via het internet te bestellen zonder dat het door SELEKTVRACHT bezorgd wordt.

Omdat wij allebei full time werken is het niet meer mogelijk om een pakje te ontvangen als het niet door de brievenbus past,
aangezien SELEKTVRACHT dus alleen maar van dinsdag t/m vrijdag van 10.00 tot 16.00 bezorgt. In hun voorwaarden staat welliswaar dat ze ook 's avonds of op zaterdag ochtend bezorgen, maar in de praktijk blijkt het dat ze dan nooit komen opdagen.

Het is nu 5 April. Ik wacht nog steeds op mijn Kerstpakket.

Dit werd voor het eerst in februari verzonden (ook veel te laat, maar dat is een ander bedrijf en een ander verhaal), en is sindsdien aan het ping-pongen tussen afzender en het selekt vracht depot.

Vrijdag vorige week trof ik weer eens zo'n afschuwelijk geel briefje in de bus, maar deze keer met een telefoonnummer erop, dat ik zou kunnen bellen voor een afspraak. Vrijdag, zaterdag en zondag werd er natuurlijk niet opgenomen, maar gelukkig op maandag wel, door een bezorger die vertelde dat ze op maandag niet werken, maar dat hij het pakje op zaterdag tussen 11.00 en 14.00 zou komen bezorgen. Ik ben de hele zaterdag thuis gebleven, en heb 's middags gebeld om te vragen waarom hij niet was komen opdagen. Het pakje bleek alweer retour gezonden te zijn naar de afzender. Maar, dit was geen ramp zei de goede man, want over 10 dagen zou... Wat het over 10 dagen zou weet ik niet, ik kon het niet opbrengen er naar te luisteren.

De situatie is een exacte kopie van de bezorging van mijn kerstpakket vorig jaar.

Vroeger, met de PTT, toen TPG, toen TNT, kon je je pakjes nog gewoon ophalen op het postkantoor als de postbode niemand thuis aantrof. Het is nog maar een paar jaar geleden dat ik regelmatig dingen via het internet bestelde. Bol.com, Wehkamp, Amazon, reuze handig was dat. Je kon op hun websites makkelijk naar producten zoeken, prijzen vergelijken, recensites bekijken enzovoort.

Tegenwoordig bestel ik dus nooit meer iets via het internet als het waarschijnlijk niet door de brievenbus gaat passen, omdat bij selektvracht men het zich gewoon niet kan voorstellen dat vandaag de dag nog mensen gewoon 5 dagen per week werken. Het pakje verdwijnt meestal gewoon, zonder enig spoor achter te laten, behalve het ellendige gele papiertje. Vaak reageert de afzender dat het pakje volgens Selektvracht gewoon bezorgd is, of dat ze het x maal hebben aangeboden en niemand thuis troffen. Het komt er iedere keer weer op neer dat het pakket vele weken te laat eindelijk arriveert nadat de afzender het via de TPG post besluit te proberen.

Het bellen met hun klantenservice is de afgelopen jaren altijd zinloos gebleken. "Nee dat kan niet, mijnheer." "Nee, daar ga ik niet over mijnheer" "Ik heb de regels niet bedacht mijnheer". De enige afspraak die SelektVracht ooit is nagekomen is die keer dat ik mijn post op mocht gaan halen op hun depot in Diemen, wat met het openbaar vervoer een reisje van anderhalf uur betekent. Wat heeft een postorder nog voor zin als je langer onderweg bent om je post op te halen dan dat het zou kosten om naar een winkel in de stad te gaan?

Hoe kan het dat een bedrijf dat zulke slechte service levert in zo'n korte tijd een vrijwel compleet monopolie heeft weten op te bouwen?

rotterdammerzonderpakje
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 feb 2008 16:04

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door rotterdammerzonderpakje »

tja, herkenbaar verhaal, ik bestel ook nooit meer met internet omdat ik de leveringen niet meer vertrouw.
Maar om een lang verhaal kort te maken : drie maanden verder : pakje nooit toegekomen, geld kwijt en niemand die kennelijk een idee heeft hoe ik een van beide kan recupereren. De grote bedrijven naaien je en je kan er niets tegen beginnen. Bestaat er een ombudsman of zo? Ik denk dat ze erop rekenen dat je geen rechtzaak aanspant want dat kost een fortuin. Nou, daar sta je dan.

mzzl
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 apr 2008 00:35

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door mzzl »

De ombudsman is er voor klachten over overheidsinstanties, niet voor klachten over particuliere organisaties.

Bij klachten over particuliere organisaties is het enige dat je kunt doen de publiciteit opzoeken, of in het geval van een strafbaar feit de politie.

Misschien kun je de selektvracht bezorger aangeven bij de politie wegens het verduisteren van post?

Nanada
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mei 2008 18:11

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Nanada »

Ik was op zoek naar het telefoon nummer van Selektvracht om mijn beklag te doen. Krijg ik in Google allemaal site waar wordt geklaagd over Selektvracht.
Ik heb al meerdere onbevredigende ervaringen met Selektvracht, maar deze is wel heel bijzonder. Het pakje paste niet door de brievenbus. Dus toen heeft de bezorger het maar uitgepakt en één voor één de voorwerpen door de bus gepropt.

tamba
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 jun 2008 10:00

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door tamba »

Ik ben selektvracht helemaal zat.
Ik heb wel vaker vreemde dingen met ze meegemaakt maar dit is toch wel de druppel.
Zoals wel vaker gebeurd wordt het pakket (Wehkamp) niet op de afgesproken tijd geleverd. De dagen daarna ben ik toevallig vrij en dus veel thuis, maar geen pakket en ook geen briefje. Ik stuur een mailtje naar de Wehkamp. Zij nemen contact op met Selektvracht en die vertellen de Wehkamp doodleuk dat ik mijn pakket heb geweigerd en dat het dus retour is. Er is hier nooit iemand geweest! Wehkamp klacht indienen bij Selektvracht, Ik klacht indienen bij Selektvracht. Wordt besproken met de betreffende bezorger. Wehkamp verstuurd het pakket opnieuw. Ik weer op de afgesproken tijd thuis en weer tevergeefs gewacht. Volgende dag vind ik een briefje met de volgende tekst. Ik citeer:' Ben gister ook geweest dan gaat uw zending automatisch retour!! Niet geweigerd dus!!"
Nee gister was je niet geweest want er was iemand thuis en er is toch echt niemand van Selektvracht geweest. Wehkamp stuurt het pakket nu naar het DHL servicepunt en ik heb weer een klacht ingediend bij Selektvracht.

Stevenedel
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 jul 2008 11:09

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Stevenedel »

Ook hier (Nijmegen) herhaaldelijk heel slechte ervaringen met Selektvracht, inclusief pakketten die gewoon naast de voordeur worden achtergelaten, zodat je als je thuiskomt blij mag zijn dat ze niet gestolen of natgeregend zijn.

Gisteren was het weer raak. De bezorger had een pakket dat net niet door de brievenbus paste. Dat heeft ie maar opgelost door het pakket open te maken, de inhoud eruit te halen, en vervolgens de inhoud en de verpakking apart door de brievenbus te proppen! Ik begrijp uit het bericht van Nanada hierboven dat dat bij Selektvracht kennelijk een standaard procedure is... Volstrekt onprofessioneel. Het levert niet alleen gevaar op voor beschadiging van de zending (in dit geval een duur boek), maar is bovendien een strafbaar feit, namelijk schending van het briefgeheim. Een mail aan Selektvracht heeft nog geen reactie opgeleverd, en een klachtafdeling hebben ze niet. Ze verwijzen je door naar de leverancier, maar aangezien die in het buitenland zit heeft dat weinig zin.

Een ronduit schandalige gang van zaken, en je staat als consument tamelijk machteloos.

Pimstu
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jul 2008 21:32

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Pimstu »

Al een paar keer problemen gehad met selektvracht begin dit jaar pakje van Conrad, : nooit bezorgd. Probleem bij Conrad aangemeld maar na 2 maanden hadden die ook nog niets gehoord . Ik ben toen heel erg boos geworden . Ook Conrad is hier veel te verwijten geen actie te ondernemen als er klachten zijn, slechte klantenservice dus.

2e keer Wehkamp. via website kun je netjes de bezorgdatum aangegeven voor mij dus de vrijdag aangegeven, dan ben ik tenslotte thuis. Maar nee hoor geen Selektvracht ook zaterdag niet. Maandag gebeld naar Wehkamp , Er zou gepoogd zijn het pakje 2 maal te bezorgen, maar er zou niemand thuis zijn geweest, echte onzin ben allebei de dagen thuis geweest, pakje zou retour afzender zijn. Dinsdag gaat de bel. Selektvracht aan de deur : pakje past niet in de auto of ik het maar even in Diemen op wilde halen. (zo groot was het nu ook weer niet) . En daar in Diemen kom je in een opslagloods waar geen enkele beveiliging is en er wat mensen druk heen en weer lopen , geen goed gevoel over dus.

Ik snap niet waarom bedrijven als Conrad en Wehkamp hiervan gebruik maken..wat mij betreft bestel ik daar dus niet meer.

armiva
Berichten: 124
Lid geworden op: 20 sep 2006 16:36

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door armiva »

Ook ik heb klachten over Select Vracht.
Mijn moeder besteld wel eens iest bij een postorder bedrijf. Maar vaak krijgt ze na een paar weken een brief waarin staat dat zij het jammer vinden dat het pakket niet naar tevredenheid is. Het pakket is dus terug gestuurd. Maar niet door mijn moeder. Zij weer bellen naar het postorder bedrijf en zegt dat zij het pakket niet heeft teruggstuurd, maar nooit heeft gekregen. Wel moet ze dan de verzendkosten betalen.
Dit is al zeker 5x gebeurd.
Selekt vracht heeft het geoon terug gestuurd. Ze zijn niet eens aan de deur geweest, want als je niet thuis bent doen ze een briefje in de bus.
Nu is er een persoon bij Select Vracht die een keer heel vreemd reageerde op een te bezorgen pakket van het postorder bedrijf. Ze gaf het pakket aan mijn moeder en zei:"als u het niet heeft besteld, neem ik het gelijk weer mee hoor. het is allemaal rommel"
Zei bepaald toch niet wat mijn moeder besteld??
Nu worden de pakketten met tnt bezorgd. En deze komen wel aan.

Pakjesverdriet
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jul 2008 17:19

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Pakjesverdriet »

Dag lezers,

Ook ik heb een geschiedenis van buitennissige problemen met Selektvracht. Hieronder plak ik mijn brief van vandaag aan dat bedrijf. Het is erg snel en met enige irritatie opgeschreven, dus stijlmatig wat minder. De boodschap liegt er echter niet om. Namen heb ik weggelaten natuurlijk. Leest en huivert.

Geachte mevrouw/heer,

Wederom is een pakketje geadresseerd aan mij retour afzender gegaan, zonder dat ik kans heb gekregen het zelf op te halen in Diemen. Ik heb al jaren (na vele nare ervaringen met natgeregende, over mijn schutting gegooide pakketjes!) een bordje op mijn schutting, waarop ik aangeef dat ik bij onbestelbaarheid volkomen bereid ben zelf een pakket op depot op te halen.

Ik werk zes dagen in de week en ben dus gewoon niet thuis overdag. Dat is bepaald niet iets om me voor te schamen. Er zijn twee manieren waarop het steeds misgaat. 1: ik krijg na enige pogingen tot bezorging een briefje in de bus dat het pakketje onbestelbaar blijkt (omdat ik niet thuis ben; lees: op mijn werk) met de mededeling ‘het pakje is terug naar de afzender’. Einde verhaal dus voor mij. 2: ik krijg wel een briefje dat ik het kan ophalen in Diemen, maar die vestiging (of Selektvracht) eist dat je van tevoren een afspraak maakt, omdat anders het pakket nog bij een bezorger kan liggen en je voor niets komt. MAAR Diemen neemt de telefoon haast nooit (!!!) op. Probeert u het vooral anoniem zelf eens. De dame die daar werkt heeft dat beaamd: ze heeft het te druk om de telefoon op te nemen. Toch heb ik gezien toen ik daar was hoe ze de telefoon laat overgaan terwijl ze met vriendinnen zit te beppen. Enfin, ik kan hen niet bereiken, dus geen afspraak maken. En wederom als ik langs ga is het pakket al retour afzender. Einde verhaal dus voor mij als klant van Selektvracht.

Recent heb ik bij Selektvracht geklaagd dat wederom een pakketje over de schutting was gezet en natgeregend. Selektvracht heeft inderdaad de bezorger daar op aangesproken. Het resultaat? Een zeer onvriendelijk briefje in de bus. De tekst geciteerd: ‘Geachte heer ___________. Als ik drie keer voor niets kom terwijl u kaartjes heeft gekregen en het zelf niet komt halen leg ik hem netjes achter de schutting. U bent diegene met bordjes ophangen maar zelf ophalen doet u niet. En zeker niet bellen om u beklag te doen!! Kost mij ook me geld die u door me neus boort door dat u net doet alsof u nergens van weet. Erg onbeschoft. MvG, ___________’. Ten eerste doe ik niet alsof. Waarom zou ik? Ten tweede heb ik bovenstaand geschetst dat ik geen gelegenheid KRIJG mijn pakje op te halen. Ten derde neigt dit briefje naar een bedreiging en dat neem ik zeer serieus!!!! Ik heb met meerdere telefoonnummers van personen met de naam van de bezorger(ster) in Amsterdam gebeld of geprobeerd te bellen om tot een dialoog te komen met de bewuste bezorger(ster), zonder resultaat. Vervolgens is op 19/6 een geel briefje bezorgd voor een ander pakketje van ‘Indicator’ met de boodschap ‘wij komen weer langs op 20/6 tussen 10 en 17’. Bij ‘konden wij voor de x’e keer niet bezorgen…’ stond geen getal ingevuld. Op 20/6 een soortgelijk briefje met de boodschap ‘3e keer onbezorgbaar’, komen weer langs op 21/6 tussen 10 en 15. Op 24/06 staat op het briefje ‘4e keer onbezorgbaar’ en ‘terug naar afzender’. Nogmaals: ik werk zes dagen en ben vaak pas laat thuis van mijn werk.

Wat ik wil is het volgende: ik wil Dhr. of mevrouw _________ spreken, want ik geloof stellig dat iemand die een dergelijk briefje in mijn bus doet in staat is om na dit huidige klachtbericht het niet bij een briefje te laten. Die persoon lijkt verbolgen over het feit dat ik niet iedere dag tussen 10 en 17 uur thuis braaf zit te wachten op de postbezorger. Ook lijkt de persoon geïrriteerd over de bordjes op mijn schutting die verwijzen naar de vele keren dat ik natgeregende, over mijn schutting gegooide pakjes (vaak met glazen inhoud) aan heb getroffen. Met blijkbaar als onvoorstelbaar gevolg dat de bewuste bezorger(ster) dat feit dan maar nog eens dunnetjes overdoet.

Wat ik verder wil is dat ik een eerlijke kans krijg zelf mijn pakketjes (mijn eigendom, NB!) af te halen op het depot en dat ik daarvoor niet, zoals nu voor het pakketje van Indicator, bot vang omdat er op depot geen telefoon wordt opgenomen.

Ter suggestie: laat uw directie eens heel goed kijken naar de volgende weblink (TROS Radar): http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... 9f1e5c1769 . Ik vermoed dat het schaamrood ze op de wangen zal staan.

Met vriendelijke groet,

_______________

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Pakjesverdriet - als je zoveel werkt, zou het niet handiger zijn om e.e.a op het werk te laten bezorgen?

Bij mijn werkgever is dat geen probleem.
Zou een hoop ellende schelen, en zakelijke bezorgingen worden meestal iets beter afgehandeld. Dit ivm imago schade als bedrijven onderling contact hebben, en massaal afhaken.

Pakjesverdriet
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jul 2008 17:19

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Pakjesverdriet »

Dag Guardian72,

Een goede suggestie, maar die optie heb ik al overwogen en naar geinformeerd, maar (begrijpelijk) hebben mijn twee werkgevers daar geen oren naar. Prive en werk moeten gescheiden blijven, vind ik zelf ook.

Een andere optie: een postbus. Dan komt standaard ieder pakje op het postkantoor te liggen en ben je van het gezeur af. Alleen is een postbus nog best prijzig. Bovendien zou het gewoon niet nodig moeten zijn. Ten slotte betaal je al voor een dienst (nette bezorging) en mag je daar best wat van verwachten. De bezorgkosten zijn niet lager voor versturing naar een postbus.

Een nette behandeling is de meest eenvoudige oplossing. Gewoon klantvriendelijk en bereikbaar zijn en geen pakjes buiten laten staan.

tamba
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 jun 2008 10:00

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door tamba »

En dan dan denk je ook nog als je overdag werkt dat je het sávonds kan laten bezorgen. En zit je de hele tijd te wachten en dan komt er niemand, en dan nog beweren dat je het pakket geweigerd heb. Ik ben zo klaar met Selektvracht. Snap niet dat dit bedrijf nog niet over de kop is.

Shinzon
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jul 2008 13:21

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Shinzon »

Ik kan het wellicht nog mooier maken. Ik heb bij een internetwinkel een dure digitale camera gekocht. Blijkt 25-07-08 verstuurd te zijn. Had dus inprinciepe 26-07-08 binnen moeten zijn. Inmiddels zijn we 4 leverdagen verder en nog steeds niets. Ik gebeld met Selektvracht:

Ja meneer, het pakket is afgelopen zaterdag (26-07-08) door u in ontvangst genomen en u heeft ervoor getekend. Ik zeg das mooi, laat die handtekening dan maar zien want ik was de hele dag thuis. Evenals maandag en dinsdag. Ze kunnen mij dus geen handtekening overleggen, dit moet de opdrachtgever (webwinkel) doen. Ik weer terug naar de webwinkel. Die hebben een fraudeklacht en een klacht bij Selektvracht ingediend. Ik kan in het meest gunstige geval weken op mijn spullen zitten wachten....En ik had bij de bestelling aangegeven om het niet bij de buren af te geven. Dit hadden ze dan ook niet gedaan.

Lekker geregeld bij die selektvracht. En het depot in mijn woonplaats neemt de telefoon niet op maar is wel van tijd tot tijd in gesprek!!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@Shinzon - mischien (samen met webwinkel) een aangifte doen bij de politie?

Want dit is toch duidelijk een geval van verduistering danwel diefstal.

Toch is het gek dat men dit zowiezo durft te stellen.. gezien de mogelijkheden van onderzoek die de standaard PC gebruiker al heeft.

Straks krijg je bij webwinkels nog als verkoopargument "Wij verzenden NIET per selektvracht"...

ZL
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jul 2008 20:43

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door ZL »

Ook ik was eigenlijk gewoon op zoek naar contactgegevens van Selektvracht om te klagen over een niet-aangekomen zending. Ik had via ebay iets besteld in Duitsland.
Het pakket is verstuurd naar Nederland. Hier in Nederland zou Selektvracht het pakket aan me moeten afleveren. Mooi niet dus. Het trackingnummer van DHL Duitsland meldt dat het pakket is afgeleverd. Ze hebben echter geen naam van de ontvanger. Ook de buren hebben niets aangenomen. Morgen maar eens proberen te bellen met Selektvracht. De reacties hier voorspellen weinig goeds.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door gravedigger »

Select Mail
Positronweg 12
3542 AZ Utrecht

Tel 030 2149500

Shinzon
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jul 2008 13:21

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Shinzon »

Nou het pakket is terecht.

Ik zal het verhaal even samenvatten.

Ik heb zeker 30 keer gebeld naar het depot in mijn woonplaats, zowel met herkenning aan als uit. Geen resultaat. Toen ik het adres achterhaalde bleek dus dat het depot 1 straat van mijn werk te zitten. Ik in de pauze even langs, zitten er gewoon telefonistes, magazijnpersoneel, de hele reutemeteut. Ik mijn verhaal gedaan. Tja ja, we hebben vandaag invalkrachten en die kunnen niets opzoeken, we bellen wel als we wat hebben. Daar nam ik dus geen genoegen mee. Ik vertelde de beste man dat ik in het magazijn wilde kijken of er wellicht nog een pakket van mij lag. Na enige discussie mocht ik dus mee. En na 10 minuten zoeken had ik zelf het pakket gevonden. Ik zo, leg dat maar eens uit. Tja foutje. Nou neem maar mee en tot ziens. Het is dat ik zelf nog zei " moet ik geen handtekening zetten?" anders had ik zo kunnen weglopen. Nou ben ik zo niet dus heb ik maar even netjes alles achter gelaten. Selectvracht getuigt van zeer weinig proffesionaliteit in mijn ogen. Meedenken of nadenken schijnt erg moeilijk te zijn.

Mijn tip na deze ervaring; gewoon bij het depot langsgaan en zelf je pakket zoeken. Lastig maar wel effectief. Ik denk dat het anders weken had geduurd eer ik het had mogen ontvangen.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Guardian72 »

En als je zo weg was gelopen zonder handtekening?

Dan is het pakket zoek - en kan de rekening naar de verzekering..

Wat een amateurs.

Maar, gelukkig is het terecht :)

Gesloten