LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] koffiepads

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
diana roor

koffiepads

Ongelezen bericht door diana roor »

Hallo

Sinds ik koffiepads gebruik heb ik last van mijn maag,
daar baal ik van omdat ik het heerlijke koffie vind.
Zijn er meer mensen die koffiepads gebruiken en daar dezelfde klachten van krijgen ik heb namelijk al van alles geprobeerd caffeine vrij zelfs en toch nog last van mijn maag terwijl als ik gewone koffie drink ik geen last van mijn mag krijg.

Hoe kan dit??
Ik sta voor een raadsel tips zijn van harte welkom

Koffiefilter

Re: koffiepads

Ongelezen bericht door Koffiefilter »

Je kan tegenwoordig gewoon losse (herbruikbare) filters kopen voor in de senseo... Daar kan je gewone koffie indoen...
Voor jou waarschijnlijk een goede oplossing...

Gast

Re: koffiepads

Ongelezen bericht door Gast »

Bovenstaande tip zou ik niet opvolgend i.v.m. het vacuum zuigen van de senseo.
Daar is een radar uitzending over geweest en als je senseo intypt bij 'zoeken' krijg je ook allemaal verhalen van 'gedupeerden' te lezen...
Ik zou het er dus niet op gokken.

Diana Roor, helaas kan ik je niet verder helpen met je maagproblemen. Succes ermee.

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: koffiepads

Ongelezen bericht door eeliane »

Misschien is de koffie veel te sterk, zo'n espresso kopje krijg ik al niet weg, misschien is dit toch te sterk geconcentreerd voor jouw maag. Ik kan er ook niet tegen...

kees nota

Re: koffiepads

Ongelezen bericht door kees nota »

de koffiesoorten die in pads worden gebruikt bevatten waarschijnlijkkoffie uit guatemala of costa rica.
Goede koffie, zeer goed zelfs, maar aan de zure kant.
zet de koffie volgens gebruiksaanwijzing en doe wat meer melk in het kopje. Hopelijk gaat het dan beter, want het is het zuur, dat je de das omdoet. 8) [quote][/quote]

zettentje
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 jun 2005 22:31

Re: koffiepads

Ongelezen bericht door zettentje »

ik gebruik de pads van de c1000 merk en dan de aroma (de rode) en die bevalt prima niet zo duur. niet sterk. En net zo lekker.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: koffiepads

Ongelezen bericht door Ulbe »

Van die hervulbare pads gebruiken!,

Hier kan gewone snelfiltermaling in gebruikt worden, als je de pads goed vult, en schoonhoudt, kun je járenlang van een lekker kopje koffie genieten!,

Ik heb zelf de Ecopads, die voldoen mij best, maar....,

houdt die pads schoon!, anders is een "vastloper" het resultaat!,

Het is een makkelijke manier van koffiezetten, maar wél even het koppie erbij!...

Gesloten