LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postorderbedrijf Bon Prix

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
WillekeJ
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2005 22:57

Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door WillekeJ »

Goedenavond

Heeft iemand dezelfde ervaring met BonPrix als ik??

Goederen onder rembours ontvangen, teruggestuurd en geen geld terugontvangen?? Het pakje is zgn kwijt!!!

Het gaat om een retour van EUR 107,-- van 20 mei. j.l. Het is om moedeloos van te worden. Ik ben er inmiddels achter dat het hier een dochter van Otto Postorder betreft. :x :evil:

Wie o wie heeft hier ervaring mee??


Alvast bedankt
Willeke

FritzTheCat
Berichten: 236
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Niet met retouren maar de telefonische bereikbaarheid is gelijk aan de kwaliteit van de kleding



RUK


maar ja, het kost weinig. dus wil je een goedkoop shirtje die je 1 of 2 keer aan kan................bonprix.

calastra
Berichten: 33
Lid geworden op: 22 dec 2003 21:32

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door calastra »

hoe heb j ehet retour gestuurd?
je moet daarvan toch een bewijsje hebben gekregen lijkt me?
anders het bewijs van terugsturen naar ze faxen en hunzelf een onderzoek laten in stellen.

succes!

Yfje
Berichten: 51
Lid geworden op: 03 okt 2005 20:50

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door Yfje »

Momenteel zit ik te wachten op de deurwaarder. Heb een pakje teruggestuurd en heb hiervan het bewijs. Telefonisch hang je min. 10 minuten aan de telefoon en op mailtjes reageren ze niet. De levertijden zijn overigens ook abnormaal lang.

Ze hebben me in een brief verteld dat het teruggestuurde pakje niet is aangekomen en ik heb op hun verzoek een formulier ingevuld en een kopie van het ontvangstbewijs ingesloten. Reactie: de zoveelste aanmaning. Het is nu in handen gegven van een incassobureau. Nou, ze komen maar. Ik kan aantonen dat ik het teruggestuurd heb en heb natuurlijk nog de emailtjes waar niet op gereageerd is. Mogen ze straks zelf voor de incassokosten opdraaien.

antonia77
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jun 2005 08:22

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door antonia77 »

Ik bestel er niets meer bij! Lange levertijden,slechte kwaliteit,en ze versturen te pas en te onpas aanmaningen.Zelfs al heb je betaald,krijg je toch een aanmaning.Of op de acceptgiro staat een heel ander bedrag.En als je dan wilt vragen hoe het zit,krijg je ze niet te pakken.Nee,geen Bon Prix meer voor mij.

M@rleen
Berichten: 36
Lid geworden op: 02 jan 2006 17:19

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door M@rleen »

Nou dit is lekker om te horen :(
heb er van de week voor het eerst iets besteld,heb het overigens ook nog niet binnen,maar als ik dit zo lees, kunnen we er nog problemen mee krijgen dus ook.....

Ilja Ekkels
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jan 2006 19:33

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door Ilja Ekkels »

Hallo, heb alleen maar goede ervaringen met Bon Prix.
In het begin waren er lange lever tijden, maar dat valt tegenwoordig wel mee. Heb ook wel eens wat teruggestuurd, maar heb altijd mijn geld terug gekregen. :P

an'tjeee
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 jan 2006 21:17

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door an'tjeee »

Hey allemaal,

het spijt me van al jullie nare berichten, maar ik heb geen problemen!
Ik ben direct lid geworden (als je het zo kan noemen) En ik heb altijd het pakketje binnen 3 dagen in huis!

Bij Otto waar ik ook veel bestel, moet ik soms wel 2 a 3 weken wachten, en over wehkamp wil ik het helemaal niet hebben, want daar heb ik een keer 3 maanden moeten wachten!

Ook het terugsturen gaat zonder problemen, alles word direct afgehandeld. Als ik bel (heel soms) ben ik na 2 minuten aan de beurt....

En over de kleding, wat verwacht je als je voor weinig geld kleding koopt?

De kleding heeft toch nog een aardig goede kwaliteit, maar natuurlijk minder als andere zaken! Er hangt toch echt veel dingen van bron prix in de kast......

joukje
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 dec 2005 16:54

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door joukje »

vreselijk bedrijf maar rekeningen krijgen van iets wat ik niet heb.
ook pakje zoek.
en reageren niet op mail. :twisted:

mylo1
Berichten: 313
Lid geworden op: 08 feb 2006 20:50

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door mylo1 »

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met bon prix

En mijn kast hangt er ook vol mee,zowel van mij als mijn man

wolferl
Berichten: 157
Lid geworden op: 29 jul 2005 11:51

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door wolferl »

Weet wel dat hun onderbroeken en t-shirts troep is.
Er vallen na aantal keer wassen zomaar gaten in, en de draadjes van de onderbroeken laten zomaar los op het laatst loop je enkel in die elastiek rond.

mylo1
Berichten: 313
Lid geworden op: 08 feb 2006 20:50

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door mylo1 »

daar heb ik geen last van
heb nu kleren hangen van 3 jaar oud,en zijn nog perfect

rebbel
Berichten: 103
Lid geworden op: 23 aug 2005 11:23

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door rebbel »

Dat wil ook wel als de kleren al 3 jaar hangen en je ze nooit draagt.

mylo1
Berichten: 313
Lid geworden op: 08 feb 2006 20:50

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door mylo1 »

grapjas....een dag te laat gepost...

blabla1972
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 apr 2006 15:00

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door blabla1972 »

Ik bestel ook wel eens bij Bon Prix en vind de kleding helemaal niet zo slecht; ik heb nog nooit een rekening gehad die niet klopt en ook geen aanmaningen gehad. Het terugsturen van pakketjes heeft bij mij tot op heden geen problemen opgeverd. Het enige waar ik het mee eens ben is dat de levertijden lang zijn, maar daar valt op zich best mee te leven.

elliopgelicht
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 mar 2006 14:21

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door elliopgelicht »

lees mijn relaas, wat ten onrechte bij het forum telefonie is geplaatst en ik weet nog nioet hoe ik het er weg moet krijgen. sterkte allemaal.

taurusje
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jun 2007 08:26

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door taurusje »

hoi, ik bestel regelmatig bij bon prix en heb nog nooit problemen gehad met retourneren , wat ik echter wel doe :idea: , is niet het complete bedrag betalen van de hele bestelling , incl, retour produkten maar bereken wat de prijs is van de gehouden artikelen, en de verzendkosten en acceptgiro kosten en dat bedrag maak ik over ,. op de bon zet ik die berekening er ook bij en heb daar nog geen problemen mee ondervonden, maar ik ga niet voor dingen betalen die ik niet ga houden. :? ...dus misschien een tip voor de mensen die nog gaan bestellen ....en het retourneren doe ik altijd via de telefoon , dan kun je de dag en tijd om je pakket op te laten halen zelf bepalen, en bij ons wordt het opgehaald door selekt vracht en dat is nog niet eerder fout gegaan,. ik hoop dat ik iemand heb kunnen helpen met mijn tip... :?:

moniekkie
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jun 2007 15:13

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door moniekkie »

Ik heb nu 2maal iets bij bonprix besteld.
Dat was van de winter en nu enkele weken terug.

Mijn winterkleren die ik daar besteld heb zien er nog perfect uit. Vind hun kwaliteit beduidend beter dan de wehkamp!

Ik laat niks onder rembours zenden. Krijg er een acceptgiro bij en betaal alleen dat gene wat ik daadwerkelijk hou.

Ik zorg ook altijd dat het pakketje opgehaald wordt voor ik betaald heb. Zodat hun al weten wat terug komt.

Gaat perfect. De bereikbaarheid van bon prix vind ik ook goed. Hoef nooit langer dan 5 min te wachten.

Ikga er zeer zeker weer besellen

Chanel78
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jul 2007 10:10

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door Chanel78 »

Ik koop regelmatig online bij bonprix, wat mij erg goed bevalt! Je kunt heel overzichtelijk online shoppen en de betaling online is makkelijk en veilig. De service vind ik goed en ik heb tot nu toe nooit problemen gehad met betalingen. Ook de kwaliteit van de kleding is zeker niet slecht. Zo heb ik vorig jaar zomer een superleuk truitje gekocht die ik behoorlijk vaak heb gedragen en gewassen en die ziet er nog steeds prima uit. Zoals Moniekkie ook al zei ... veel beter dan wehkamp!

pukes
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2007 16:59

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door pukes »

ik koop ook met zeer grote regelmaat bij BON PRIX

als ik reourneer ( wat weleens voorkomt) maak ook ik alleen het bedrag over van dat wat ik hou.
Heb tot nu toe nog nooit geen problemen gekend.
Doe alles via het internet, betalingen zijn altijd goed gegaan.

Ik doe mijn kleding altijd retour via het postkantoor, ook hier nog nooit iets van problemen mee gemaakt

Gesloten