LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kattenwegjaagspray

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Ichikoh
Berichten: 142
Lid geworden op: 23 aug 2004 13:04

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door Ichikoh »

Beste PJ66,

Ik geef je helemaal gelijk. Ik gaf alléén maar aan Dierenbelasting aangezien honden en kattenbelasting zo selectief is en van een goudvis of kanarie heb je geen last, die schijt niet in je tuin of vernield je tuin niet!

Dierenbelasting in het algemeen voor Honden en Katten, of voor diegene die zich aangesproken voelt, Honden- en Kattenbelasting! Mogen ze zelf invullen, weten we gelijk of ze een hond of kat hebben.
Aanslag even hoog, geen onderscheid, ze schijten toch ook de boel onder! :x

Ook de reportage bij Man Bijt Hond en de Milieuridders van de dame die ruim 50 tot 80 honden in huis had, ze wist het zelf niet, vond ik ronduit stuitend. Ranzig tot en met, het stonk er verschrikkelijk, als je de verslaggevers mag geloven en het was er een uitgesproken vieze bende. Ik vraag me af wat die aan hondenbelasting betalen, de buren en buurt klaagden van overlast, maar er werd niets aan gedaan. :x :shock:

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Zoals zo vaak, de naleving op de vele wetten deugd hier in Nederland niet. En Pietje Hein Donner gewoon doodleuk op 1 zetten door de pers hier. Gelukkig heeft Nederland een andere mening en staat hij te boek als slechtste minister van Nederland. Geef mij Van Leeuwen maar weer terug maar goed lopen meer slechte ministers rond......zoals Napoleon.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door Laurent »

D66 mevrouw,

Verliest U de lijn niet uit het oog, het ging over katten.

Dhr Donner is een uitstekende rapper en minister.D66 parij is niet veel soeps.

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Een uitstekende rapper? Was Weisglas niet zo gelukkig mee. Donner een uitstekende minister laat je nakijken. Ik walg van dit mannetje. Hij verschuilt zich steeds achter anderen zonder zelf de verantwoordelijkheid te nemen. TBC patienten lopen vrolijk rond en vermoorden en/of gaan weer op het zelfde pad door. Tbc patienten zijn ziek mevrouw die houd je binnen net als UW kat.

Strafmaat is veel te laag in Nederland. Volwassenrecht is hier pas bij 18 jaar terwijl kleine ettertjes vanaf 12 14 jaar de boel hier aan het verzieken zijn. Donner is een zak mevrouw. Als ie een kerel is dan ben je volwassen op je 15e en zijn kinderen van 12 t/m 14 jaar toegewezen tot de tuchtschool. En zijn ouders 100% verantwoordelijk voor hun daden van hun o zo lieve kindertjes! De wet is krom mevrouw. Stel u zoontje lief van 13 vernield 13 auto's krassen, ruiten in slaan etc. De schade is 50.000. Wat zegt de wet dan nu? De dader betaald slechts een gedeelte en de rest de staat of wie dan ook verzekeringen etc. Nee mevrouw U alleen U betaald dat bedrag van 50.000 euro. Neem maar ene hypotheek op. De vernieler betaalt punt! Inclusief de ouders tot de laatste cent. Goed nieuws het laatste gaat eindelijk van kracht!

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door Laurent »

???????

D66. goh, wat een stortvloed aan zinnigheid.

Inderdaad moet U geen huisdieren nemen en geen huisgenoten, iedereen loopt naar de buren

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Ik bezorg anderen geen overlast u waarschijnlijk wel D66!

Marianna
Berichten: 410
Lid geworden op: 24 mei 2005 18:19

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door Marianna »

Waar ging dit topic over???


kattenwegjaagspray


Dat zijn dus niet de katten en ook de eigenaren niet. Het is niet de jeugd en hun opvoeders en ook niet de regering.

Het gaat over producten die niet werken en waarmee de fabrikant de consument dus geld uit de zak klopt!

kattenwegjaagspray

Amy2006
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 apr 2006 12:12

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door Amy2006 »

Marianna, je was me net voor ! :D Ik vroeg me ook af waar men was afgedwaald van het onderwerp! :?:

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Die middeltjes helpen toch niet dus moet je andere maatregelen treffen.

Marianna
Berichten: 410
Lid geworden op: 24 mei 2005 18:19

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door Marianna »

:D Amy :wink:
Die middeltjes helpen toch niet dus moet je andere maatregelen treffen.
Ja de fabrikant en verkooppunten aan de schandpaal nagelen, want zij kloppen geld uit de zak voor producten die niet waarmaken wat beloofd wordt :!: :twisted:

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door Laurent »

Ja de fabrikant en verkooppunten aan de schandpaal nagelen, want zij kloppen geld uit de zak voor producten die niet waarmaken wat beloofd wordt === WAAROM ====

Je bent er toch zelf bij als je die spullen koopt =.

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Hmm ligt een beetje anders Laurent. Het probleem is dat je de kat niet mag doden dus het is aan strikte regels verbonden anders krijgt de fabrikant de schuld toebedeeld bij een dode kat of wat anders.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door JH »

Zeg pj 66 of d 66, zou je niet eens een jurist gaan zoeken om een proefproces te starten om zo van je kattenfrustratie af te komen :lol:

Gun ons deze humor in plaats van avond na avond en in de weekends dit topic te blijven vervuilen met je gezwam. :lol: :lol:

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Heet PJ66 weet ook niet waarom die mevrouw begint met D66 al is het mijn jaar.

Katten zijn huisdieren dus moeten ze binnen blijven of aan een lijntje, duidelijk zo?

Marianna
Berichten: 410
Lid geworden op: 24 mei 2005 18:19

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door Marianna »

Ja de fabrikant en verkooppunten aan de schandpaal nagelen, want zij kloppen geld uit de zak voor producten die niet waarmaken wat beloofd wordt === WAAROM ====

Je bent er toch zelf bij als je die spullen koopt =.


Het product wordt gekocht omdat het BELOOFD katten weg te houden! Het product doet niet waar het voor gekocht is. Dus leveren fabrikant en verkoper een WANPRESTATIE. In Burgelijk Wetboek 7 staat onder andere dat een product moet voldoen aan dat wat er redelijkerwijs van verwacht mag worden, net als dat er geen valse beloften betreffende een product mogen worden gedaan. En dat is waar de uitzending over ging en waar deze discussie over gaat!

Zelf heb ik dat spul nooit gekocht, ik heb zelf 13 katten en mijn tuin is zo afgezet dat mijn katten er niet uit kunnen en vreemde katten er niet in. Aan de voorkant van mijn huis zijn vreemde katten welkom, maar ik kan wel begrijpen dat er mensen zijn die er niet blij mee zijn als vreemde katten hun voortuin omspitten en als kattenbak gebruiken.

Ichikoh
Berichten: 142
Lid geworden op: 23 aug 2004 13:04

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door Ichikoh »

ik heb zelf 13 katten
(Quote van Marianna)

Ik kan me voorstellen dat je een poes of kat neemt of twee omdat ze dan misschien iemand hebben om mee te spelen, maar waarom 13! :?

Als katten (dierenbelasting) inderdaad zou worden ingevoerd naar ratio, zou er wel eens een ander beeld kunnen ontstaan, houdt je dan nog zoveel katten? :roll:

Heb je daarom zo'n stellage/hekwerk om je tuin gemaakt omdat je weet dat ze uit je tuin willen vluchten als ik de foto nog en keer terugzie. :shock:

Wat kost het allemaal niet om zoveel dieren te onderhouden, en zeg nou niet omdat je zoveel om dieren geeft en dat je er alles voor over hebt. Als je het aan een psycholoog of psychiater zou voorleggen zou hij/zij er een andere uitleg aan geven! Ik denk dat er wel een ander verklaring voor is, een vorm van substitutie?

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door PJ 66 »

13 katten is ook absurd niet normaal om zoveel beesten te hebben ben blij dat je mijn buurvrouw niet bent. Bij kattenbelasting zal dat afgelopen zijn, maar dan wel gelijk met het invullen van de papieren bij aankoop anders is het einde zoek.

Ichikoh
Berichten: 142
Lid geworden op: 23 aug 2004 13:04

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door Ichikoh »

Bij de aanschaf de verplichting om je huisdier, hand of kat te chippen en het aangeven van de fokker of dierenwinkel waar je je huisdier aanschaft ivm de dierenbelasting. Probleem opgelost. :)

Scheelt ook weer in de ellende en overlast van de opvang in de asielen. :cry:

Het nodeloos doorfokken en aanschaf van huisdieren zorgt voor een overschot op dit gebied. Helaas zullen er dan ook diverse dieren moeten worden afgemaakt, beleid in de asielen, omdat het weer eens zo schattig is om voor de kinderen een huisdier aan te schaffen. Helaas komen ze na niet al te lange tijd achter dat het toch wel wat anders inhoud dan een leuk hondje of poesje. Getuige de dieren die weer masaal worden achtergelaten als het vakantie wordt. :cry:

Ook de kinderboerderijen zijn niet zo blij als er weer cavia's en konijnen over het hek worden gezet vlak voor of tijdens de vakantietijd, triest als je zo met dieren omgaat.:cry:

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door Laurent »

D66,

Vindt jij wel iemand leuk ???

Jakkes jij bent tegen honden, katten, cavia,s , vogels , mannen etc. ???

Marianna
Berichten: 410
Lid geworden op: 24 mei 2005 18:19

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door Marianna »

Heb je daarom zo'n stellage/hekwerk om je tuin gemaakt omdat je weet dat ze uit je tuin willen vluchten als ik de foto nog en keer terugzie.

Mijn tuin is afgezet om te voorkomen dat mijn katten aan de wandel gaan EN om te voorkomen dat de buurt last van MIJN dieren ondervindt!

Er zijn erg veel gevaren die katten vrij op straat belagen.

Verkeer
kattenhaters
vergif
vallen waar de dieren inlopen en niet meer uit kunnen
Ziekten als *kattenaids, leucose, oormijt, vlooien* Daar komen nog wonden door gevechten met andere katten bij en honden die katten aanvallen.

Vinden jullie dertien katten al veel :lol: :lol: :lol: verschillende vrienden uit de katfancy hebben er wel meer :lol: :lol: :lol: Ook die vrienden hebben allemaal een ren en/of afgezette tuin en hun dieren veroorzaken dus ook geen enkele overlast voor anderen.

Kattenbelasting kan ik achterstaan wanneer de kat vrij buiten komt en dus gebruik maakt van gemeentegronden en de grond die in bezit is van andere mensen.

Zullen we nu weer ontopic gaan en praten over de spray en andere weghoud middelen die geen moer helpen?

:mrgreen:

Gesloten