LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Selektvracht maakt de dienst uit!

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
sonjatreft
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jun 2006 22:34

Re: Selektvracht maakt de dienst uit!

Ongelezen bericht door sonjatreft »

Ik heb vanaf dat ik verhuisde problemen gehad met select vracht. Het is volgens mij regio gebonden. Mijn pakjes worden vanuit Vught "verzorgd". Ik bestel niets meer bij post order bedrijven omdat ik stapelgek werd van de bezorging. Afspraak gemaakt, komen ze niet. Pakjes zouden 's avonds bezorgd worden (ik werk overdag) en vind ik een briefje dat ik weer eens niet thuis was (overdag, gek hè?!) en dat ze het drie huizen verder bij mensen die ik helemaal niet ken, hebben afgegeven. Als je ze er dan op aanspreekt krijg je een hele onbeschofte reactie of ze zeggen gewoon, u denkt toch niet dat wij speciaal voor u 's avonds nog gaan rijden???? Belachelijk. Ik doe geen bestellingen meer bij bedrijven die via select vracht leveren. Dat is voor mij de enige manier.

djeez
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 sep 2005 16:11

Re: Selektvracht maakt de dienst uit!

Ongelezen bericht door djeez »

Woensdag is er al iets verzonden via Selektvracht. Het gaat om een pakketje van LArge Popmerchandising in Rotterdam. Het is nu zaterdagmiddag en ik heb nog steeds niets ontvangen. Ik heb ook zeer slechte ervaringen met Selektvracht, er werken allemaal jongeren in die net hun rijbewijs hebben, velen ook met een crimineel verleden, want ze worden toch niet gescreend. Ik ben nu bang dat ze het pakketje van ruim 150 euro zelf hebben gehouden. :x

Mepmiep
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 jun 2007 10:26

Re: Selektvracht maakt de dienst uit!

Ongelezen bericht door Mepmiep »

djeez, volgens mij valt het wel mee hoor. ik heb meerdere keren bij large besteld en dus ook via selectvracht en altijd komt het aan. soms duurt het wat langer dan de andere keer, maar ik vind het niet kloppen dat jij nu al denkt dat ze het gehouden hebben ofzo.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Selektvracht maakt de dienst uit!

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

En de aanname dat het allemaal jongeren zijn met veelal een crimineel verleden: oooh, er zal er best weleens een tussen zitten, maar de bezorgers van selectvracht die ik aan de deur heb gehad, waren allemaal van middelbare leeftijd, en bijzonder stipt.

Toch wel grappig overigens dat er soms een jaar tussen twee racties in zit......

Umut
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 jan 2009 14:16

Re: Selektvracht maakt de dienst uit!

Ongelezen bericht door Umut »

Amsterdam-West

Op 22 december had ik een bestelling geplaatst via drogistij.net.
23 december zou ik het pakket binnen moeten krijgen, maar zij hadden hem nog niet gesorteerd. Dus ik wachten op de volgende dag.
Wij zijn op 24 december de hele dag thuis, maar wat gebeurt er aan het einde van de dag? Geadresseerde was niet thuis op moment van bezorging, pakje wordt eerstvolgende bezorgdag gebracht!!!!!!!!!
Eerstvolgende dag is kerstdag 1 en 2. Dan is het weekend. Op zaterdagen bezorgen zij ook, maar na kerst niet.
Op maandagen bezorgen ze vreemd genoeg ook niet.
Dus wordt het dinsdag 30 december. Weer de hele dag thuis en weer hetzelfde verhaal:
Geadresseerde was niet thuis op moment van bezorging, pakje wordt eerstvolgende bezorgdag gebracht!!!!!!!!!
31 december woensdag ook niemand langs geweest en dan komt nog 1 en 2 januari er tussen omdat ze blijkbaar de dag na nieuwjaar ook niet werken.
3 januari zaterdag 2009: weer de hele dag thuis en weer tussen 12:00 en 18:00. Weer geen pakket binnen. Maar dit keer gaan ze echt te ver want, dit staat er dan op hun site:
Geadresseerde was niet thuis op moment van bezorging.
03-01 2009
Pakje wordt op eerstvolgende bezorgdag gebracht.
03-01 2009
Pakje is bezorgd
03-01 2009

Dus drie valse pogingen en geen enkel keer een kennsigeving/brief achtergelaten.

Dit is echt diep triest, wanneer ik ze mail geven ze geen antwoord meer. Met de klantenservice van 40 cent per minuut kom ik ook niet ver, want ze kunnen mij niets vertellen. Ze kunnen en/of mogen niet contact opnemen met de desbetreffende chauffeur en kunnen ook niet in hun routeplanning kijken.
Enige wat ze hebben geleerd is: "we hebben het heel erg druk op dit moment"- smoesje en "het is uw woord tegenover die van de bezorger".
Dus zij hebben zogenaamd mijn pakket bij mij bezorgd.

Nu heeft drogisterij.net een onderzoek gestart en het zal nog een paar dagen duren. Het enige wat ze moeten achterhalen is: op exact welke locatie heeft de zogenaamde chauffeur mijn pakket bezorgd?
Namelijk niet bij mij thuis en al helemaal niet bij de buren die ik jarenlang heel goed ken.

Ik denk dat ze mijn pakket kwijt zijn geraakt en daarom de boel proberen te belazeren door telkens te liegen dat er niemand thuis was op moment van bezorging.

De klant hoort koning te zijn, maar bij selectvracht ben je een slaaf.

Wat kunnen wij doen tegen deze corrupte bedrijf genaamd selectvracht?

Ik ga in ieder geval niet meer bij drogisterij.net bestellen zolang zij selectvracht gebruiken.

Iluminator
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mei 2013 22:53

Re: Selektvracht maakt de dienst uit!

Ongelezen bericht door Iluminator »

Dus als ik het bovenstaande goed begrijp, rijdt de koerier naar uw huis, schijft een briefje en loopt weer weg. Apart zeker gezien de koerier wordt betaald per afgeleverde order.

Dirkie
Berichten: 2932
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Selektvracht maakt de dienst uit!

Ongelezen bericht door Dirkie »

Iluminator schreef:Dus als ik het bovenstaande goed begrijp, rijdt de koerier naar uw huis, schijft een briefje en loopt weer weg. Apart zeker gezien de koerier wordt betaald per afgeleverde order.
Nu misschien, maar was dit ruim 4 jaar geleden ook zo? :mrgreen: :mrgreen:

Annikaatje
Berichten: 517
Lid geworden op: 27 feb 2013 20:21

Re: Selektvracht maakt de dienst uit!

Ongelezen bericht door Annikaatje »

.

Gesloten