LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Werkt ontharen met epil smooth van tel sell?

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
susan7
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jul 2006 09:26

Werkt ontharen met epil smooth van tel sell?

Ongelezen bericht door susan7 »

Hallo,
Heeft iemand al de epil smooth van tellsell gebruikt om te ontharen? Het lijkt te mooi om waar te zijn. Alleen denk ik aan die 'kristallen' waarmee je je kunt ontharen. Hebben die invloed op je lichaam? Ik weet namelijk dat er in ontharingscreme ook een haar groei middel zit (dan heb je het weer sneller nodig en voilá, extra geld in het laadje van de fabrikant)

Ik hoor het,
Groet Susan

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Werkt ontharen met epil smooth van tel sell?

Ongelezen bericht door eeliane »

heb dat net op de tv gezien en je wrijft even en de haren vallen er af, ze laten trouwens niet zien waar ze blijven maar dat terzijde. Ik geloof er nog niks van, ben ook benieuwd naar reactie van iemand die t gebruikt.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Werkt ontharen met epil smooth van tel sell?

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Alleen denk ik aan die 'kristallen' waarmee je je kunt ontharen.
Kristallen om te ontharen? Misschien werkt een Bio Stabil ook....

ilseb
Berichten: 40
Lid geworden op: 07 okt 2004 14:26

Re: Werkt ontharen met epil smooth van tel sell?

Ongelezen bericht door ilseb »

probeer eerst eens velvet touch heet het geloof ik, verkrijgbaar bij de meeste drogisterijen. Het is niet nieuw, bestaat al jaren en volgens mij werkt het hetzelfde, ook een soort scrubpadje, maar de haren zijn na twee dagen weer stoppels hoor. Enne logisch dat het haar op de grond valt he :?

Mariska86
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 jul 2005 11:42

Re: Werkt ontharen met epil smooth van tel sell?

Ongelezen bericht door Mariska86 »

lijkt me niet verstandig...
ik heb het gisteren samen met mijn moeder geprobeerd,
hield er ontzettend brandende rode benen aan over
en bij mijn moeder ontstonden naast de brandende rode opgezwollen plekken ook spontaan bloedinkjes!!!
als je foto's wilt zien, wil ik die best laten zien...

(dit gaat btw over velvet touch)

Prikker
Berichten: 142
Lid geworden op: 14 jul 2005 17:19

Re: Werkt ontharen met epil smooth van tel sell?

Ongelezen bericht door Prikker »

Het klinkt een beetje als elke gemiddelde ontharingscreme die je voor een paar euro in elke drogisterij kunt kopen.
Die breng je ook aan om even in te laten trekken en vervolgens na een minuut of 5 te verwijderen met een nat doekje omdat je anders brandplekken op die plekken krijgt ALS je het niet verwijdert.

Voor hoeveel € word je in die tell sell reclame opgelicht ?

Maar eigenlijk bedoel ik te vragen, hoe komt het dat er toch nog schapen zijn die hun geld verkwanselen door op Tell Sell te kopen ?

Mariska86
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 jul 2005 11:42

Re: Werkt ontharen met epil smooth van tel sell?

Ongelezen bericht door Mariska86 »

via tel sell kost het 30 a 40 euro dacht ik?

Ik ging er met velvet touch (5 euro) vanuit dat het een goed middel was,
waarom zouden anders erkende drogisterijen als Etos het verkopen?
Zijn nog teruggeweest naar de winkel en de filiaalchef vond het niet kunnen dat er zo'n reactie ontstond naar het gebruiken van zo'n middel.
Inmiddels is er dus een klacht incl foto's naar de leverancier,
na eerst een telefoongesprek ermee gehad te hebben

ilseb
Berichten: 40
Lid geworden op: 07 okt 2004 14:26

Re: Werkt ontharen met epil smooth van tel sell?

Ongelezen bericht door ilseb »

wauw, ik wist niet dat daar zulke reacties op mogelijk waren, die velvet touch, je zou toch denken dat het niet gevaarlijk is als het bij bekende drogisterijen verkocht wordt. Ik denk dat die epil smooth dan het zelfde resultaat zal hebben.... Maar het is echt geen ontharingscreme, het is een soort schuurspons.

Prikker
Berichten: 142
Lid geworden op: 14 jul 2005 17:19

Re: Werkt ontharen met epil smooth van tel sell?

Ongelezen bericht door Prikker »

Wel eens gehoord van zogenaamde hydraterende (vochtinbrengende) creme's ? De reclameblokken op tv en magazines staan er vol mee. De drogistrijen liggen er vol mee, van de duurste A-merk fabrikanten zelfs. En toch is het allemaal één groot fabeltje, allemaal illusie.
Er bestaan eenvoudigweg geen hydraterende cremes.

Waarom veronderstel je dat de verkoop in een drogisterij of het A-Merk label van een product garant sttat voor een werking/kwaliteit ? Dat is helemaal niet zo...

Het is een markt van vraag en aanbod. En zolang jij vraagt/koopt...

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: Werkt ontharen met epil smooth van tel sell?

Ongelezen bericht door inxsnl »

De best way om te ontharen is de vlam erin.
Gewoon een simpele aansteker is voldoende :lol:

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Werkt ontharen met epil smooth van tel sell?

Ongelezen bericht door eeliane »

was weer een verhaal te mooi om waar te zijn. Wist eigenlijk al dat het weer een oplichtprodukt was maar was benieuwd of er al mensen ingetrapt waren. Dus wel.
Waar halen ze toch steeds dat soort domme produkten vandaan en wie maakt er toch zo'n achterlijk filmpje van met van de glimlachende tuthola's...

gigi
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 aug 2006 11:51

Re: Werkt ontharen met epil smooth van tel sell?

Ongelezen bericht door gigi »

Maar werkt die epilsmooth nou eigenlijk? Want het gaat alleen maar over Velvet Touch en het is wel duidelijk dat dat niet werkt. Maar ik heb nog niets gelezen over ES en daar ben ik juist zo benieuwd naar.... :?:

moontjuh
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 aug 2006 12:24

Re: Werkt ontharen met epil smooth van tel sell?

Ongelezen bericht door moontjuh »

Ik vond op een andere website het volgende:

"Hallo, ik heb dit produkt gekocht en gebruikt.

Koop het alsjeblieft niet want het is troep je kunt et zo goed bij een bouwbedrijf een stukje schuurpapier kopen ( stukken goedkoper )"

Het werkt in eerste instantie best goed, als je onder de douche staat en de haren verdwijnen, maar erna! Dan doet het pijn, en blijk je ineens te bloeden op plekken waar je misschien kleine bultjes hebt, en elke vrouwenbeen heeft dat! En het brand enorm erna....Ik heb niet eens pijn bij harsen of epileren, maar dit vond ik erna echt pijn doen! En heb ineens allemaal wondjes eraan overgehouden..

dus misschien dat dit jullie vragen een beetje beantwoord.

Prikker
Berichten: 142
Lid geworden op: 14 jul 2005 17:19

Re: Werkt ontharen met epil smooth van tel sell?

Ongelezen bericht door Prikker »

Beste GiGi..

Na al die voorgaande posts gelezen te hebben vraag je je nog steeds af of dat product van TellSell nu werkt of niet ??????!!!!!!

Dit is dus het type consument dat TellSell in leven houdt...

Zeer droevig...

Joy-
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 aug 2006 19:48

Re: Werkt ontharen met epil smooth van tel sell?

Ongelezen bericht door Joy- »

Beste Prikker,

Ik was benieuwd naar reacties over dit product dus vandaar dat ik bij deze site terecht kwam.

Wat ik een beetje jammer vind in je reactie naar Gigi is dat stukje over "type consument en zeer droevig".

Komt wat neerbuigend over en dat is volgens mij niet nodig.

Prikker
Berichten: 142
Lid geworden op: 14 jul 2005 17:19

Re: Werkt ontharen met epil smooth van tel sell?

Ongelezen bericht door Prikker »

Beste Joy-,

He, wat vervelend nou voor je dat je het niet nodig vindt om mijn reaktie neerbuigend te vinden.

Als je daar niet tegen kunt, dan kun je misschien het beste niet alle reakties lezen in dit forum ?

Joy-
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 aug 2006 19:48

Re: Werkt ontharen met epil smooth van tel sell?

Ongelezen bericht door Joy- »

Beste Prikker,

De bedoeling van dit forum lijkt mij om kennis en informatie uit te wisselen over producten, en niet om een persoonlijke mening te geven over degene die info willen.

Ik ben niet zo teergevoelig dat ik niet tegen iemand zijn mening kan maar ik kan me niet voorstellen dat het je bedoeling is om ongevraagd iets persoonlijks over iemand te zeggen die je niet kent ipv over het product waar wel naar gevraagd wordt.

simdion
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 aug 2006 00:53

Re: Werkt ontharen met epil smooth van tel sell?

Ongelezen bericht door simdion »

Hallo

Ik heb vandaag de epil smooth gebruikt en het is echt waardeloos.

Van wegen pijn loos het brandt vreselijk en mijn huid is rood en de haren worden niet eens verwijdert.

Het is echt knudde en zonde van het geld.

Dus mensen niet kopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mvg Robbert

Prikker
Berichten: 142
Lid geworden op: 14 jul 2005 17:19

Re: Werkt ontharen met epil smooth van tel sell?

Ongelezen bericht door Prikker »

Beste Joy,

ben je nu echt zo hardleers of is dit een grapje ?!?

Na alle negatieve reacties op dit product van Tellsell vind jij het niet droevig dat er alsnog mensen zijn die (alle voorgaande posten gelezen hebbende) alsnog informeren naar de werkzaamheid van dit product ?
Als mensen als Gigi na alle negatieve reacties gelezen hebbende alsnog het product overweegt aan te kopen dan hebben websites als Radar en alle consumentenbonden/-soorten toch geen zin meer...

En zo blijven organisaties als Tellsell bestaan, en dat vind ik zeer droevig.

Als jij niet met die feedback kunt leven (feedback is een onderdeel van ervaringen uitwisselen en leren) dan ben je hier niet op je plek.

Ik vind jouw houding naar mij toe erg arrogant.
Waarom zou ik het niet droevig mogen vinden dat er mensen zijn als Gigi die misleidende bedrijven als TellSell in stand houden, dat is toch mijn eigen mening ? Als jij iets in mijn reaktie als neerbuigend interpreteert is dat jouw eigen pakkie an, maar ik vind het van zeer grote arrogantie getuigen als jij mijn reactie wilt verbieden/voorkomen/liever niet ziet. Daar heb je eenvoudigweg geen recht toe, al zeker niet in een consumenten-ervaringen-uitwisseling-site als deze. Sinds wanneer ben jij eigenlijk moderator hier ?

Kijk nog maar 'ns goed in je spiegel voordat je reageert...

Joy-
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 aug 2006 19:48

Re: Werkt ontharen met epil smooth van tel sell?

Ongelezen bericht door Joy- »

Beste Prikker,

Dit lijkt mij een zinloze discussie. Uit je reacties blijkt voor mij dat je niet snapt wat mijn intentie van het eerste berichtje was.

Wij hebben blijkbaar een ander beeld van de bedoeling van een forum als dit. Ik denk dan aan ervaringen uitwisselen over producten, niet meer niet minder, geen waarde oordeel over mensen.

Het lijkt me dan ook zinnig om het hier bij te laten.

Gesloten