LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Retourzending Bonprix

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Jet
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 nov 2004 14:37

Retourzending Bonprix

Ongelezen bericht door Jet »

Wie heeft er ervaringen ee dat de retourzending niet is aangekomen bij Bonprix??

Wordt gek van de herinneringen, dat terwijl ze al lang en breed een kopie van het retourbewijs hebben.

In april een tuniek en tevens een plastic kralen sieradenset voor maar 4 euro meebesteld. In juni geleverd. Duurde erg lang.
Op 10 juni is pakje opgehaald door selectvracht, kreeg keurig netjes een bewijs van retourzending.

Op 25 juli krijg ik ineens een 2e herinnering (heb eerste nooit ontvangen)
Gebeld (27 juli) en bleek dat eerste herinnering erdoor geglipt was en dat dat wel vaker voorkwam.
Kreeg excuses aangeboden.

Week erop een brief met daarin het verzoek om een kopie retourzending mee te sturen en een handtekening om alles uit te zoeken.

Nu 12 augustus wederom een herinnering.

Ondertussen is mijn tuniek nog steeds niet omgeruild en zit ik



opgescheept met een plastic sieradenset van 9 euro !!!


Zou iedereen willen adviseren om bij Bonprix niets te kopen, om ergernissen te besparen.

Dennis--SP
Berichten: 119
Lid geworden op: 10 jun 2006 20:21

Re: Retourzending Bonprix

Ongelezen bericht door Dennis--SP »

Hoi,

Het ligt echt niet aan de Bon Prix want dat is bij de meeste mensen de betrouwbaarste webshop, het ligt aan Selektvracht. Ik heb ook een hekel aan ze maar het bedrijf waar ik elke keer iets van krijg werkt alleen maar met selektvracht en ze zijn daar niet zo op de mensen. Als je niet thuis bent geen briefje of niks. Ook niet als het bij de buren is. En laat staan als ze aanbellen. Ze hopen dat je zelf naar de deur komt maar soms hebben ze zelfs geen logo op de auto......

antonia77
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jun 2005 08:22

Re: Retourzending Bonprix

Ongelezen bericht door antonia77 »

Ja,ik denk eerlijk gezegd ook dat Selekt Vracht hier achter zit.Ik heb op 2 augustus iets bij Tchibo besteld.Op 3 augustus krijg ik een mailtje van Tchibo dat mijn bestelling verzonden is en dat ik mijn pakje binnen enkele dagen zal ontvangen.Op 19 augustus nog steeds niets ontvangen,dus maar met Tchibo gebeld.Wat blijkt: mijn pakje is op 8 augustus aan mij overhandigd ,volgens de gegevens die zij van Selekt Vracht hebben gekregen.Ik heb echter nooit iets ontvangen,en ook geen briefje in de bus gehad dat ze langs zijn geweest.Gelukkig doet Tchibo niet moeilijk,en krijg ik mijn spulletjes alsnog (hoop ik,want het gaat weer via Selekt Vracht :? ) .Hoe wie wat waar vechten ze zelf uit met SV.

Dennis--SP
Berichten: 119
Lid geworden op: 10 jun 2006 20:21

Re: Retourzending Bonprix

Ongelezen bericht door Dennis--SP »

Als ik bij tchibo bestelde kreeg ik alles via de TPG Post, was al blij dat het niet via SV kwam ondanks dat het op de site stond.... ;)

dionysos866
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 nov 2005 10:46

Re: Retourzending Bonprix

Ongelezen bericht door dionysos866 »

Ik heb begin augustus jl. iets besteld en geleverd gekregen. In de tijd dat ik het moest retourneren was ik op vak. Heb ze benaderd en gevraagd of pakketje vorige week di. 15e gehaald kon worden, dat was OK. Ik de hele avond van 1800-2100 thuis gebleven, geen Selektvracht. Wo. direct gebeld met BonPrix en zending halen is nu week verschoven naar vanavond van 1800-2100. Nou, ik heb er een hard hoofd in of Selektvracht nog komt. Heb zelfs mijn deurbel nog gecheckt.

Ik had BonPrix al gevraagd of er evt. voor dit soort gevallen een antwoordnummer is, net zoals bij de Wehkamp. Maar nee dus.

Het ligt volgens inderdaad aan Selektvracht, in het verleden nooit problemen gehad met SelektVracht, alleen nu met Bonprix pakketten.

Denise :evil:

calastra
Berichten: 33
Lid geworden op: 22 dec 2003 21:32

Re: Retourzending Bonprix

Ongelezen bericht door calastra »

Ja,ik denk eerlijk gezegd ook dat Selekt Vracht hier achter zit.Ik heb op 2 augustus iets bij Tchibo besteld.Op 3 augustus krijg ik een mailtje van Tchibo dat mijn bestelling verzonden is en dat ik mijn pakje binnen enkele dagen zal ontvangen.Op 19 augustus nog steeds niets ontvangen,dus maar met Tchibo gebeld.Wat blijkt: mijn pakje is op 8 augustus aan mij overhandigd ,volgens de gegevens die zij van Selekt Vracht hebben gekregen.Ik heb echter nooit iets ontvangen,en ook geen briefje in de bus gehad dat ze langs zijn geweest.Gelukkig doet Tchibo niet moeilijk,en krijg ik mijn spulletjes alsnog (hoop ik,want het gaat weer via Selekt Vracht ) .Hoe wie wat waar vechten ze zelf uit met SV.
even tussendoor, tchibo word door TPG bezorgt en niet (meer) via Selektvracht (al meer als een jaar niet meer)

Ik hoop dat het pakketje nu wel is opgehaald, zo niet bel morgenochtend dan even naar de klantenservice van Selektvracht tel 030-2477992 misschien kunnen zij je wat meer vertellen

succes!

antonia77
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jun 2005 08:22

Re: Retourzending Bonprix

Ongelezen bericht door antonia77 »

Nou,ik heb anders wel degelijk pakjes van Tchibo via Selekt Vracht gekregen.Dit jaar.Alleen retourzendingen gaan niet meer via Selekt Vracht.

calastra
Berichten: 33
Lid geworden op: 22 dec 2003 21:32

Re: Retourzending Bonprix

Ongelezen bericht door calastra »

Misschien heb je het een lange tijd geleden ontvangen via Selektvracht maar de Tchibo heeft een driekwart jaar geleden ofzo besloten om via TPG te gaan verzenden. Ik heb zelfs even gebeld naar Tchibo en gevraagt via wie ze versturen via Selektvracht of via TPG; antwoord: gewoon via TPG hoor mevrouw...

elliopgelicht
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 mar 2006 14:21

Re: Retourzending Bonprix

Ongelezen bericht door elliopgelicht »

Bericht voor Dennis--SP

Dennis, dat is mijn bedoeling ook helemaal niet geweest, maar op 1 of andere manier is het onder Telfonie terecht gekomen i.p.v. de door mij aangeklikte "diversen". toen ik wilde kijken naar reacties en het daar niet kon vinden kwam ik er via 'zoeken' achter dat die van mij onder telefonie stond en omdat ik 'BON PRIX' had ingetypt, zag ik dat er onder verschillende forums klachten waren over die frrma.

elliopgelicht

elliopgelicht
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 mar 2006 14:21

Re: Retourzending Bonprix

Ongelezen bericht door elliopgelicht »

calastra, het is mij niet duidelijk waar je op reageert, of op wie.

elliopgelicht

calastra
Berichten: 33
Lid geworden op: 22 dec 2003 21:32

Re: Retourzending Bonprix

Ongelezen bericht door calastra »

Geplaatst op 23 Aug 2006 20:30 door antonia77


--------------------------------------------------------------------------------

Nou,ik heb anders wel degelijk pakjes van Tchibo via Selekt Vracht gekregen.Dit jaar.Alleen retourzendingen gaan niet meer via Selekt Vracht.
hierop dus...

sorry voor de onduidelijkheid

mikahond
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jun 2005 12:20

Re: Retourzending Bonprix

Ongelezen bericht door mikahond »

Ik weet wel zeker dat het niet aan selektvracht ligt maar aan de stugheid van het bedrijf bon prix. Er wordje daar van alles beloofd en iedere keer als je belt dan beloofd iedereen er iets aan te zullen doen. Ze geven zelfs aan dat de fout bij hen ligt. maar het grootste probleem is dat het hoofdkantoor in Frankrijk zit en dat de communicatie vanaf Bon prix door de leidinggevende daar naar Frankrijk van geen kanten klopt. Ze kunnen dan best mooie en goedkope kleding hebben maar van service en klantvriendelijkheid hebben zij geen kaas gegeten. En is het toch wel al te zot dat selektvracht alle andere pakketjes wel gewoon bezorgd maar dat er elke keer weer iets verkeerd gaat bij Bon Prix. Laat mij maar weer gewoon bij wehkamp e.d. bestellen daar is de klant wel belangrijk en wat er beloofd wordt ,wordt ook gedaan. Niet opgeven en stug door blijven gaan zo is het mij uiteindelijk gelukt. Maar denk maar niet dat je excuses krijgt of een vergoeding voor je gemaakte kosten ten onrechte.

mikahond
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jun 2005 12:20

Re: Retourzending Bonprix

Ongelezen bericht door mikahond »

Ik weet wel zeker dat het niet aan selektvracht ligt maar aan de stugheid van het bedrijf bon prix. Er wordje daar van alles beloofd en iedere keer als je belt dan beloofd iedereen er iets aan te zullen doen. Ze geven zelfs aan dat de fout bij hen ligt. maar het grootste probleem is dat het hoofdkantoor in Frankrijk zit en dat de communicatie vanaf Bon prix door de leidinggevende daar naar Frankrijk van geen kanten klopt. Ze kunnen dan best mooie en goedkope kleding hebben maar van service en klantvriendelijkheid hebben zij geen kaas gegeten. En is het toch wel al te zot dat selektvracht alle andere pakketjes wel gewoon bezorgd maar dat er elke keer weer iets verkeerd gaat bij Bon Prix. Laat mij maar weer gewoon bij wehkamp e.d. bestellen daar is de klant wel belangrijk en wat er beloofd wordt ,wordt ook gedaan. Niet opgeven en stug door blijven gaan zo is het mij uiteindelijk gelukt. Maar denk maar niet dat je excuses krijgt of een vergoeding voor je gemaakte kosten ten onrechte.

ingrid1965
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 sep 2006 14:44

Re: Retourzending Bonprix

Ongelezen bericht door ingrid1965 »

Hou maar op schei maar uit.Ik heb meerdere keren me pakketen terug gestuurd en bonprix blijft beweren dat ze niet aangekomen zijn.Maar zo zijn dan ook weer pakketten die ik besteld heb weer niet bij mij aangekomen.Maar ondertussen mag ik wel gaan betalen.Nou van me lang zal ze leven niet.
Goddank ben ik dus niet de enige met de porblemen zo te lezen

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Retourzending Bonprix

Ongelezen bericht door Bailey »

Ik bestel regelmatig wel iets bij Bonprix, heb nog nooit problemen gehad.

marnix
Berichten: 814
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:30

Re: Retourzending Bonprix

Ongelezen bericht door marnix »

Mijn vrouw bestelde laatst een aantal artikelen bij bon prix, je kon aangeven hoe je wilde betalen ,wij kozen de optie acceptgiro. Krijgen we eerst een bevestiging van de bestelling. De helft was niet leverbaar. En nu een brief waarin staat dat we niet per acc. giro kunnen betalen ,dat hun financiele administratie dat zo beslist had.
Voor de goede orde, wij zijn geen wanbetalers. We zijn ook altijd bereid van te voren te betalen. We voelen ons een beetje raar behandeld als ze ineens zo'n brief sturen. Mede door de alle fijne berichten over deze firma besloten we maar niet in zee te gaan met dit bedrijf.
gr. marnix

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Retourzending Bonprix

Ongelezen bericht door Bailey »

Heb je al contact met hun opgenomen wat de reden was?

marnix
Berichten: 814
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:30

Re: Retourzending Bonprix

Ongelezen bericht door marnix »

Neen ,was zo'n rare onbeschofte brief dat we het wel geloven allemaal...

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Retourzending Bonprix

Ongelezen bericht door Bailey »

Dat is stom. Hier wel gaan klagen enzo, maar niet even contact opnemen met Bonprix waarom. Misschien hadden ze wel een goede reden, misschien was het een foutje die goedgemaakt kon worden. Maar nee...het is makkelijker om hier te klagen, dan om zelf wat actie te ondernemen.

jrabel
Berichten: 112
Lid geworden op: 12 mar 2006 21:03

Re: Retourzending Bonprix

Ongelezen bericht door jrabel »

:!:
Laatst gewijzigd door jrabel op 18 nov 2008 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten