Pagina 1 van 2

StarBright

Geplaatst: 16 feb 2007 13:27
door Gotzone2007
Enige tijd geleden een aanbieding om Whitelight uit te proberen, om wittere tanden te krijgen, ben hierop ingegaan omdat wij allebei thuis roken. Een proefpakket kostte € 4,95, alleen verzendkosten. Telefonisch werd er aan je doorgegeven, dat alleen € 4,95 werd afgeboekt, daarna moet je je wel afmelden bij Klantenservice, dit gesprek was volgens de medewerkster van StarBright opgenomen.

Toen werd er op 15 januari 2007 werd het bedrag € 4,95 afgeboekt en vervolgens gebeurde er niets. Er werd wel gebeld om te vragen hoe wij het produkt hebben gevonden, die wij nog niet hebben ontvangen. Eindelijk 15 februari 2007 kregen wij het proefpakketje, heb meteen per email voor verdere produkten afgemeld. Email adres stond op een brief die meegezonden is. Kreeg geen antwoord!

Tot mijn verbazing was er een bedrag ad € 39,95 op 15 februari 2007 afgeboekt van mijn rekening, terwijl dit nooit telefonisch is toegezegd. Ik heb meteen gebeld en er wordt nu beweerd dat er een fout is gemaakt, dit zijn naar mijn mening GEEN FOUTEN!!!

Re: StarBright

Geplaatst: 16 feb 2007 13:55
door friebje
ik kreeg gisteren deze mail, gelukkig kwam ik er via Radar achter dat het niet echt zuiver is en dat ze gewoon 49 euro van je rekening schrijven...

Nu reageren = afslanken!

Beste ...,

Ja, u wordt uitgenodigd om mee te doen met de grote gratis Slim+ actie.

U ontvangt per post GRATIS 1 verpakking Slim+ ter waarde van € 49,95.
U betaalt alleen een klein aandeel in de verzendkosten ad € 4,95.
Uw gratis verpakking is voldoende voor 1 maand. U probeert Slim+ zodat u zelf kunt zien hoeveel u met Slim+ afvalt.

Slim+ biedt u overtuigende voordelen:
Slim+ vermindert de eetlust.
Slim+ is een zuiver plantaardig product op basis van groene thee, zonder enigerlei bijwerkingen en is voor iedereen buitengewoon goed verteerbaar.
Slim+ werkt continu, dus vanaf de 1e dag begint u met afslanken.

Overtuig uzelf van Slim+, zonder ervoor te betalen.


Lees verder >>
Met vriendelijke groet,

Marc van der Voort
Directeur

Re: StarBright

Geplaatst: 16 feb 2007 14:22
door Gotzone2007
http://www.consumentenbond.nl/forum/sho ... php?t=1889

Zie ook bovenstaande link van Consumentenbondforum.

Re: StarBright

Geplaatst: 20 feb 2007 12:34
door edmoor
Dat Slim slaat kennelijk op de directeur en het afslanken op de portemonaie van de consument.

Re: StarBright

Geplaatst: 20 feb 2007 12:44
door Walter van V
dus 2x opgelicht want in de vrije handel beschikbare bleekmiddelen voor tanden werken niet...Deze hebben een andere veel meer verdunde samenstelling dan de middelen die via de tandarts verkrijgbaar zijn.


Overigens heeft bleken tijdens een periode dat gerookt wordt geen zin, sterker nog kan de verkleuring door het roken zelfs laten toenemen..

Re: StarBright

Geplaatst: 04 mar 2007 20:16
door cieltje1982
Oh ik merk nu dat ik er ook in ben geluisd!!!
3 weken geleden kreeg ik ook een telefoontje van de firma StarBright. Ik had een vriendelijke vrouw aan de andere kant van de lijn die mij vroeg of ik geinteresseerd was in dit product, ze vertelde me hoe goed de tandpasta wel niet was. Ik twijfelde erg wat ik moest doen, maar ik dacht 'ach voor 4,95 wil ik het weleens proberen!' Had ik nou maar eerder op deze site de berichten gelezen over dit product. Ik kreeg wel na 2,5 week het pakketje thuisbezorgd met ook een brief waarin stond 'als u geen verdere vervolgzendingen wenst, dan kunt u binnen 10 dagen telefonisch of per mail afmelden. Ik heb nu net een mailtje gestuurd en ik ga me morgen direct ook maar telefonisch afmelden.
Ik houd jullie op de hoogte.

Groeten Cieltje1982

Re: StarBright

Geplaatst: 16 mei 2007 08:57
door Starbright
Beste lezers,

SuperWhite heeft graag tevreden klanten, daarom spijt het ons uw klacht op dit forum te lezen. Wij zijn er voor u om u te helpen, dus stuur a.u.b. uw klacht samen met uw Klantnummer (indien bekend), Telefoonnummer en Emailadres
naar: [email protected].

Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en vertrouwen erop u tot tevredenheid te kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Yvonne Vos
Contact Center StarBright

P.S. Alvast bedankt voor uw medewerking.

Re: StarBright

Geplaatst: 17 mei 2007 13:43
door edmoor
@Starbright:

Volgens mij is er maar 1 mogelijkheid om tevreden klanten te krijgen.
Geef ze waar ze om vragen!
Dus een proefpakket voor €4,95, en dan niet naderhand doodleuk net doen alsof ze hebben ingestemd met een abonnement op het product maar een dergelijk abonnement pas in laten gaan na schriftelijke toestemming.

Kleine letterjes op een formuliertje waar getekend moet worden is juridische haarkloverij waarmee je mensen alleen maar tegen je in het harnas werkt.
Als het betreffende product de klant goed bevalt komt 'ie vanzelf wel terug.

Kennelijk kun je je eenvoudig telefonisch abonneren.
Zorg er dan ook voor dat er ook eenvoudig telefonisch kan worden afgemeld.
Hetzelfde geldt voor email.

Re: StarBright

Geplaatst: 17 mei 2007 16:07
door Walter van V
bleekmiddelen via de handel is niet zo lang geleden onderzoek naar geweest, die doen neits tot zeer weinig. En roken tijdens bleken is al helemaal uit den boze.. Eerst stoppen met roken!! (en waarschijnlijk hoeft daarne niet eens meer gebleekt te worden, dus financieel gezien dubbele winst.. )

Re: StarBright

Geplaatst: 28 aug 2007 20:44
door paulie
Hallo allemaal,

Ook ik heb problemen met Star-bright heb ook in het begin van het jaar iemand aan de telefoon gehad en stemde ook in met een proefpakketje kreeg het niet wel die 4,95 afgeschreven,toen gebeld en zeiden ze dat er een probleem met de post was!
Uiteindelijk kreeg ik mijn pakketje en heb mij ook meteen telefonisch afgemeld maar wat schetst mijn verbazing ook een bedrag van 39,95 van mijn rekening afgehaald ik weer gebeld en die mijnheer zei dat ik het ook zelf terug kon laten boeken heb ik overigens ook meteen gedaan hij zag ook dat in het systeem stond dat ik afgemeld was.
Nu na een half jaar krijg ik een aanmaning dat ik binnen 14 dagen moet betalen heb ze daarop weer opgebeld en kreeg te horen dat ik maar weer moest mailen ze konden niet bij mijn gegevens, ik werd boos en zei dat ik geen zin had om er weer achter aan te lopen toen zei die mevrouw u belt maar terug als u gekalmeerd bent een fijne dag nog!!!
En de hoorn erop,toen van ellende maar weer gemaild naar het hoofd klantenservice maar nog geen reactie wat een bedrijf,en goede telefonische hulp ook!
Dat wou ik even kwijt...

Groeten Paulie... :shock:
:shock: :shock:

Re: StarBright

Geplaatst: 02 okt 2007 13:02
door heleenw
In maart heeft starbright ook bij mij geprobeerd zonder mijn medeweten 39,95 Euro van mijn bankrek. af te schrijven. Dit na aanbieding van proefverpakking van 4,95. Gelukkig kon ik dit terugdraaien door snel naar de bank te gaan, zodat geld weer terug werd gestort.

Maar nu (half jaar later) krijg ik een openstaande vordering van 103,11 Euro van Incassobureau Interim Justitia. Starbright heeft dus de brutaliteit om zelfs een incassobureau op mij af te sturen. Ondertussen zit ik wel met deze rekening en met dreiging dat kosten nog verder kunnen oplopen.

Hoe moet ik dit aanpakken? Ik zit met mijn handen in het haar.

Vriendelijke groeten,

Heleen

Re: StarBright

Geplaatst: 02 okt 2007 16:44
door paulie
Ik heb een brief geschreven Heleen en heb al een excuus brief terug gekregen dus ik ben er vanaf,dacht dat ik jou een mail had gestuurd maar volgens mij ging er iets fout.
Zou het zeker proberen met een brief naar hun maar het moet er wel een zijn waar ze niet bij in slaap vallen hihi...
Ik begrijp alleen niet zo goed uit jou verhaal of je wel opgezegd had nadat welkomstpakketje?
Ik had namenlijk ook de namen en de tijden en datums wanneer ik met hun gesproken had, dit ook duidelijk in de brief vermeld.
Als je nog wat wil weten hoor ik het wel...

Succes ermee,

Groetjes Paulie

Re: StarBright

Geplaatst: 02 okt 2007 20:51
door babyboi
Paulie:

Zou je mij die brief kunnen mailen?
Dat kan op [email protected]

Alvast bedankt.

Re: StarBright

Geplaatst: 02 okt 2007 22:30
door paulie
Hey Babyboi,

Heb hem je gemaild alleen de datum en de namen weg gehaald.
Hoop dat je er wat aan hebt succes verder...

Groetjes Paulie...

Re: StarBright

Geplaatst: 03 okt 2007 09:16
door babyboi
Hoi Paulie,

Dank je wel.
Hoelang duurde het voordat je een reactie van hen kreeg?

Groetjes,
Wierin

Re: StarBright

Geplaatst: 03 okt 2007 10:06
door paulie
Hoi wierin,

Ik dacht een dag of vier en per mail zo had ik hem ook gestuurd.
Doen hoor want het werkt echt,er staat hier ergens ook een mail van hun zelf dat ze willen dat je een brief stuurt met je klacheten en klnr.

Succes en laat je mij ook nog even weten hoe het afgelopen is? :D

Groetjes paulie...

Re: StarBright

Geplaatst: 03 okt 2007 10:29
door babyboi
Hoi Paulie,

Ik heb zojuist jouw brief als voorbeeld gebruikt, deze aangepast en per mail opgestuurd.

Nu ff afwachten.

Ik hoop je op de hoogte.

Groetjes,
Wierin

Re: StarBright

Geplaatst: 11 okt 2007 21:18
door babyboi
En iemand nog iets gehoord?

Re: StarBright

Geplaatst: 13 okt 2007 01:51
door paulie
En jij dan? mijn e-mail lag er even uit.
Hebben ze al gereageerd?

Re: StarBright

Geplaatst: 13 okt 2007 14:14
door babyboi
Nee, mij nog niet.
Ik had een bezwaarschrift naar het incassobureau maild en gefaxd. Daarna nog erachteraan gebeld (ik weet dus dat ze het hebben ontvangen). Als ik er niks meer van zou horen, dan zou het in orde zijn. Dit is nu zo'n 1.5 week geleden. Nog ff afwachten dus.