LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SUNSET ZONWERING

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
NicoNel48
Berichten: 43
Lid geworden op: 06 sep 2005 12:06

SUNSET ZONWERING

Ongelezen bericht door NicoNel48 »

Wie heeft er nog meer zo'n leuke ervaring met sunsetzonwering.nl ?

Wij wonen in een flat op de 12de verdieping en willen graag een mooi zonnescherm. Na aan verschillende bedrijven te hebben gevraagd of ze een offerte wilden opsturen, ontvingen wij van Sunset wel een heel raar antwoord. Wij mailden naar Sunset op woensdag 14 maart met de vraag of ze een offerte voor ons wilde opmaken en hebben daarbij ook verteld dat wij in een flat wonen. Ze stuurden terug dat ze de volgende dag een offerte zouden opsturen. Een week later nog steeds niks gehoord, toch maar weer gemaild dat we nog niks hadden ontvangen. Gelijk een mail terug gekregen met deze vage boodschap ;

--------------------------------------------------------------------------

woensdag 21 maart 2007 16:26:38Sunset zonwering ([email protected])

Onderwerp: Re: gaarne offerte


Goedemiddag,

Wij hebben uw aanvraag bekeken.

Om het scherm naar de 12e verdieping te krijgen gaat dit zeer kostbaar worden en is bijna niet te doen.
De kosten worden op deze ook zeer hoog.

Wij zien er vanaf.

Sunset Zonwering

--------------------------------------------------------------------------

Kan iemand mij vertellen of dit altijd zo gaat ? Volgens mij is het zo dat als ik betaal dan bepaal ik toch zelf wel hoeveel het kost ? Wij vinden het hier allemaal maar raar, hopelijk weten anderen meer.

Alvast bedankt voor uw hulp !

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: SUNSET ZONWERING

Ongelezen bericht door NAK »

Heb je duidelijk gemaakt voor welk raam dat zonnescherm moet komen?
En heb je ook aangegeven of de monteurs daar wel of niet bij kunnen?

NicoNel48
Berichten: 43
Lid geworden op: 06 sep 2005 12:06

Re: SUNSET ZONWERING

Ongelezen bericht door NicoNel48 »

Ja natuurlijk! dat zonnescherm moet niet voor een raam komen maar zoals alle zonneschermen hierr op onze flat onder aan het balkon van de bovenburen. Allemaal heel normaal en heel gewoon behalve dat we op de 12de wonen maar er zijn hier vele zonneschermen opgehangen dus het moet zeker niet onmogelijk zijn!

robpatat
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 nov 2005 20:30

Re: SUNSET ZONWERING

Ongelezen bericht door robpatat »

misschien weten ze wie je bent?? :roll: :roll: :roll:

ze hebben er in ieder geval duidelijk geen zin in, en dat mag toch??? een mogelijke opdracht weigeren?????

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: SUNSET ZONWERING

Ongelezen bericht door Jonjo »

Of ze hebben hoogtevrees.

D&MZonwering
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mar 2008 02:38

Re: SUNSET ZONWERING

Ongelezen bericht door D&MZonwering »

omdat ik het een zeer onprofessionele houding vind van sunset,
wil ik jullie wel helpen met het leveren van een mooie uitvalscherm op palen(incl. omhoog takelen naar 12e verd. haha).

wij zijn een zonweringsbedrijf met ruim 16 jaar ervaring en heb zelf talloze schermen in de flats van de holy-wijk gemonteerd.
indien jullie nog niet voorzien zijn van een zonnescherm kunnen jullie contact opnemen met ons.
ons e-mail adres is:[email protected]

met vriendelijke groet,

D&M Zonwering

Gesloten