LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aldi luiers

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
alic3
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 mar 2007 10:03

aldi luiers

Ongelezen bericht door alic3 »

Beste mensen,

Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die problemen hebben met de luiers van de aldi het gaat om de bebino active luiers maat 5 11-25 kilo.

Als je ze aan wilt doen trek je zo de plakstriperaf er zitten in een pak 54 luiers de pak is nog niet half leeg en ik heb al 15 kapotte luiers alsof het niks kost zeg.

wie o wie kent deze problemen.

Groetjes Alic3

jora39
Berichten: 93
Lid geworden op: 31 jan 2007 21:03

Re: aldi luiers

Ongelezen bericht door jora39 »

:?:
Laatst gewijzigd door jora39 op 18 nov 2008 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.

triangel
Berichten: 76
Lid geworden op: 28 nov 2006 14:42

Re: aldi luiers

Ongelezen bericht door triangel »

nog een tip: luiers van Kruidvat, prima luiers en ze worden volgens mij steeds goedkoper. (in ieder geval wel toen ik onze kids uit de luiers had)

Anschutz
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 apr 2007 23:13

Re: aldi luiers

Ongelezen bericht door Anschutz »

Inderdaad; de luiers van de Kruidvat, de AH en de Lidl zijn goedkoop en erg goed!

De luiers van de Aldi ken ik niet, maar zo te horen kun je beter overstappen! :wink:

antonia77
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jun 2005 08:22

Re: aldi luiers

Ongelezen bericht door antonia77 »

Die van de Lidl hebben aan de voorkant een streepje zitten die verkleurd als er in de luier geplast is.Handig,want dan kun je zo zien of er verschoond moet worden :wink:

G.I. Jane
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 mar 2007 20:05

Re: aldi luiers

Ongelezen bericht door G.I. Jane »

Ik heb misschien een paar luiers gehad waarvan het klittenband los liet, maar zeker niet zoveel. Maar het zijn wel goede luiers, net zoals het Kruidvat, alleen zijn deze iets duurder. Ik gebruik voor 's nachts echter Kruidvat broekjes en overdag Aldi luiers. ALic3 ben je al terug gegaan naar de Aldi en je probleem voorgelegd, met eventueel wat voorbeelden? Misschien krijg je dan gewoon een nieuw pak luiers, je mag toch verwachten dat is goed is?

Jane

3210
Berichten: 87
Lid geworden op: 09 sep 2004 14:21

Re: aldi luiers

Ongelezen bericht door 3210 »

Teruggaan naar de winkel met de artikelen en de bon binnen 4 weken, eventueel enkele 'voorbeelden' meenemen.

Goederen kunnen ze dan ruilen of 'vergoeden', dit is het beleid van ALDI.

Succes !

G.I. Jane
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 mar 2007 20:05

Re: aldi luiers

Ongelezen bericht door G.I. Jane »

Ik denk dat de bon niet echt nodig is, dit merk kan je alleen krijgen van de Aldi.

Jane :)

Vermanen
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 nov 2008 13:44

Re: aldi luiers

Ongelezen bericht door Vermanen »

ik heb niet met die maat problemen maar met no.3 Ze hebben nu de luiers vernieuwd maar ze zijn er zeker niet beter op geworden!
De plakstrips hebben langer elastiek waardoor ze bij mijn dochter nu ineens over elkaar heen gaan anders zakt de luier af. maar de plakstrips blijven niet op elkaar plakken.....
Daarnaast zit het 'bandje' waar je de strips op plakt een stuk lager dan waar het absorbtiemateriaal eindigt, dus lekt ze snachts door omdat de luier door bewegen een beetje omkrult...

maar als je wilt weten waar je de goedkoopste luiers, broekjes en doekjes kan kopen kijk dan eens op:

www.degoedkoopsteluiers.nl

Gesloten