LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Plus Magazine Senior Publications

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
adela van gils
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2007 12:02

Plus Magazine Senior Publications

Ongelezen bericht door adela van gils »

Beste forumleden,

Hierbij een waarschuwing mbt Plus magazine. Een abonnement op dit blad is, zo wordt vermeld, telefonisch op te zeggen. Helaas lukt dat echter niet in de praktijk. Mijn moeder heeft het 5 keer geprobeerd, maar de boodschap wordt niet aangenomen. Nu heb ik het per email gedaan, en ontving een automatische bevestiging dat mijn bericht was ontvangen. Niet dat het abonnement zou worden opgeheven. Het kopje/de titel waarmee dit automatische bericht mijn emailbox binnenkwam, luidde: ongeldig adres. Deze titel wekt de indruk dat de email niet is aangekomen. Ook bij een volgende email hetzelfde kopje 'ongeldig adres'.
Plus wordt voornamelijk door ouderen gelezen en ik vind het een kwalijke zaak dat het blad de indruk wekt dat een abonnenment telefonisch is op te zeggen, terwijl in de praktijk blijkt dat dit niet lukt. Mijn moeder heeft van veel ouderen hierover horen klagen. Of het schriftelijk is gelukt, moet nog blijken.
De dame die ik aan de telefoon kreeg, na een aantal pogingen, zei dat ook emails soms niet aankomen.

Mijn vraag is nu of iemand hier ervaring mee heeft en mij contact met mij kan opnemen. Wie weet kunnen we er zo iets aan veranderen.

Met vriendelijke groet,
a van gils

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Plus Magazine Senior Publications

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Plus-magazine

Gevonden in het handelsregister Kamer van Koophandel
Plus Magazine KvKnr: 32055487 0000
Amalialaan 126, 3743KJ Baarn Hoofdvestiging
------------------------------------------- Kijk eerst op zo'n magazine of dit bovenstaand adres gelijk is aan het adres van de afzender van dit blad. Zo ja?
Dan is alleen de enige goede weg om het abonnement op te zeggen per aangetekende brief met bericht van ontvangst of; indien er een faxnummer bekend is dit per fax te doen.

Wonderlijk genoeg komen gewone brieven met opzeggingen nooit aan.
Immers, het aanmelden gaat altijd wel erg gemakkelijk maar het opzeggen zit altijd vol met obstakels.
Natuurlijk werkt telefonisch opzeggen niet en is een e-mailadres (vrijwel) altijd fout!
Met een aangetekende brief of met een fax (zonder foutmelding) is er in ieder geval een bewijs van opzegging.

Wel moet men opletten op die "kleine lettertjes"want meestal is het een jaarabonnement mnet stilzwijgende verlenging.
Schrijf overigens ook in de brief dat u bij onterechte hindernissen die dit "bedrijf"u oplegt u ook de Kamer van Koophandel zult inlichten.

Met vriendelijke groet van.....

Grootvader

Pascal62
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 mei 2006 22:09

Re: Plus Magazine Senior Publications

Ongelezen bericht door Pascal62 »

Mijn moeder kreeg ineens een automatische incasso van Senior Publication waar Plus onder valt, niets gevraagt ofzo. Giro maar gebeld om de boel terug te storten.

Pascal62
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 mei 2006 22:09

Re: Plus Magazine Senior Publications

Ongelezen bericht door Pascal62 »

De firma heeft het de dag erna netjes goedgezet, tenminste dat staat in de mail. Er was een fout geslopen in het intypen van het giro nummer.

Tedkem
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 nov 2007 12:03

Re: Plus Magazine Senior Publications

Ongelezen bericht door Tedkem »

Sterker nog dit bedrijf incasseerd geld van onze rekening zonder dat wij uberhaupt een abonnement hebben.....
Heb ze inmiddels gesommeerd om te stoppen maar nog niets gehoord.

ThD
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2008 20:31

Re: Plus Magazine Senior Publications

Ongelezen bericht door ThD »

Het adres van Plus Magazine is correct
Dit staat in de telefoongids
Senior Publications Nederland SPN Klantenservice
Amalialaan 126

3743KJ BaarnRoute
035-6925240

c.broekhuizen
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 feb 2009 17:23

Re: Plus Magazine Senior Publications

Ongelezen bericht door c.broekhuizen »

Ook bij mij werd 11,95 van mijn giro geincasseerd.
Nog wel via een automatische incasso.
Ik heb helemaal geen abonnement op dit blad en ook nooooiiit gehad.
Hoe komen ze aan mijn girogegevens??
Storneren ging ook niet.
Dus moest ik met de giro bellen, kost geld, om mijn eigen geld terug te ontvangen.
Waar slaat dit op!!?? :evil:

Gesloten