LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TomTom

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
skydive
Berichten: 44
Lid geworden op: 25 okt 2006 14:27

Re: TomTom

Ongelezen bericht door skydive »

jaja KroontjesPen

er begint bij mij een lampje te branden.
tegen mij zei tomtom je kunt hem gratis verstuuren.
valt onder garantie en het blijkt dat mijn probleem niet onder garantie valt.
dus ze wilen wel maken en zeggen dan gewoon dat kost het dus uiteindelijk betaalk je gewoon wel voor de gratis op en afhaal survice van onze geliefde tomtom.

trouwens ook wel leuk is dat ze gereviseerde tomtom`s aan bieden op hun orginele site erg bedenkelijk allemaal.


hou me maar op de hoogte want het word best intressant denk zo voor
trosradar.


gr rene

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: TomTom

Ongelezen bericht door plumber »

Geplaatst op 03 Dec 2008 15:50 door skydive


--------------------------------------------------------------------------------

jaja KroontjesPen

er
begint bij mij een lampje te branden.
tegen mij zei tomtom je kunt hem gratis verstuuren.
valt onder garantie en het blijkt dat mijn probleem niet onder garantie valt.
dus ze wilen wel maken en zeggen dan gewoon dat kost het dus uiteindelijk betaalk je gewoon wel voor de gratis op en afhaal survice van onze geliefde tomtom.

trouwens ook wel leuk is dat ze gereviseerde tomtom`s aan bieden op hun orginele site erg bedenkelijk allemaal.
hou me maar op de hoogte want het word best intressant denk zo voor
trosradar.


gr rene
Nou maak van dat lampje maar een stadionlicht.
Heb exact hetzelfde meegemaakt.Kon alles versturen kreeg nmr etc-etc- op kosten van TomTom werd gerepareerd.
Nou heb dus geen TomTom meer want het was mij te duur.
Zullen dat die TomToms zijn die ze verkopen????????///

KroontjesPen
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 dec 2008 14:11

Re: TomTom

Ongelezen bericht door KroontjesPen »

Apparaat is binnen. Ze konden niets vinden.
Moest alle basis instellingen opnieuw invoeren en kreeg ineens meldingen dat er iets niet kon worden weggeschreven op mijn 2GB geheugen kaartje.
In de doos het oorspronkelijke geheugen kaartje gevonden en dat werkt wel.
TT hangt nu aan pc om mijn laatste back-up terug te zetten.
Deze is wel gemaakt net voor het op sturen dus na de fout.
Dat back-uppen gaat weer lang duren maar geef daar wel weer een aanvulling op.

aanvulling 18:10

Het is eindelijk in orde. Dacht eerst dat mijn SD-kaart net geen ruimte meer had om te wijzigen. Naar de winkel voor meer GB. Helaas kan er maar 2GB in. Gezien wat er weg kon en ook weg gedaan. Was het probleem niet. Op de site gevonden dat het flash geheugen gereset moest worden met een programma wat je kon downloaden.
Dat lukte en zo te zien werkt het weer. Eindelijk, nu de rekening nog.

twenteprins
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jun 2009 20:13

Re: TomTom

Ongelezen bericht door twenteprins »

zie mijn net verzonden brief naar Tomtom service support..

Hallo ,
gaat over Service-aanvraagnummer:

ik heb mijn tomtom ter reparatie gestuurd en nu heb ik bericht gekregen dat de reparatiekosten145 euro bedragen.
Dit slaat werkelijk alles, ten eerste zit er nog garantie op, ten tweede bieden jullie een nieuwer model refurbished aan voor 89 euro en ten derde zie ik op google dat die 145 euro jullie standaard antwoord is.
Bij deze verwacht ik dan ook van jullie dat je mijn tomtom per ommegaande weer terugstuurd, ik ben geenszins van plan hiervoor 145 euro op te hoesten.
Wel deel ik jullie mee dat ik een en ander verder uit laat zoeken, dit is werkelijk van de zotte.
Verder nog even mijn complimenten voor jullie fantastische service.
Ik heb afgelopen vrijdag 34 minuten in de wacht gestaan en toen van ellende maar opgehangen. Vanmorgen vol goede moed om 09.30 uur gebeld en toen kreeg ik een antwoordapparaat met de mededeling dat jullie alleen te bereiken zijn van maandag t/m vrijdag van 09.00-19.00 uur.
Om 11 uur nog een keer weer geprobeerd, weer hetzelfde verhaal.
Om 14.30 uur nogmaals een poging ondernomen, nu een berichtencentrale met de mededeling dat het te druk was en jullie me vandaag niet meer konden helpen.
Al met al een zwaar belabberde service voor een bedrijf met zulke goede producten.
Het is dat ik al jaren te spreken ben over jullie navigatie, anders had ik m'n heil alsnog gezocht bij een andere leverancier.
Ik zie mijn tomtom graag z.s.m. bij mij thuis,
Ik wil toch graag even laten onderzoeken wat het euvel nu precies is.

met teleurgestelde groet,

.....

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: TomTom

Ongelezen bericht door plumber »

En al wat gehoord van TomTom.
Zal wel niet

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: TomTom

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Hallo lotgenoten,

Tsja bij MotMot kunnen ze er wat van.
Nieuwe kaart gekocht, wat denk je, nog geen 2 weken later brengen die knurften een nieuwe kaart uit.
Ik via een e-mail gereageerd, dat ze dit wel even hadden kunnen melden.
Zij zeiden, dat zij dat ook niet vantevoren weten, ergens later in de e-mail staat door die knurften geschreven, dat een nieuwe kaart altijd vlak voor de vakantietijd word uitgegeven.
Dus liegen dat ze barsten kunnen ze blijkbaar ook heel erg goed.
Volgens mij he, liegen ze nog als ze fluiten, dat is wel heel erg sterk, maar wel geloofwaardig.
Beste mensen, nooit bellen naar dit soort grappenmakers, maar gewoon e-mailen, is ook nog erg veel goedkoper, en dat in deze recessie tijd.
Voortaan maar kiezen voor een ander merk, daar heb je die knurften het hardst mee, en geen woord aan vuil maken, heb ik ook gedaan.
Want de volgende kaart zal ik never bij MotMot kopen, neem gewoon een kopie, en zo moet je dat doen.

Ik wens u onlangs deze grote malaise bij MotMot een hele fijne vakantietijd toe.

Met vriendelijke groet,

Ad

ducbart1198
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jul 2009 15:52

Re: TomTom

Ongelezen bericht door ducbart1198 »

heb een tomtom xl2europe gekocht. ben er niet tevreden over, direct gemaild...krijg pas bericht terug als de terugbrengtermijn verlopen is...slordig...Heb VEEL klachten, ben geen nieuwe gebruiker met navigatie, ook is het niet de eerste tomtom die ik in handen heb.
Scherm zou automatisch dimmen, doet het niet, zit fout in de software, je moet naar het nachthelderheidsmenu en het daar nogmaals instellen, ook al staat deze al op 20 %, de instelling wordt niet overgenomen..Batterij...ja, vijf minuten, dan is deze leeg, is dus al kapot bij aankoop. Laadspanning is goed, kabel is ook ok..Verkeersinformatie ? een lachertje, niks europa, is aleen nederland als je een abonnement hebt. Satelieten ? duurt tot 12 minuten, ook na downloaden van quickfix, dus je moet eerst koffie gaan drinken voor je weg kunt rijden...onderweg ook af en toe helemaal de weg kwijt..Deze en ander ( twaalf) klachten doorgemaild naar Tomtom..krijg ik een standaard e-mail terug hoe de gps werkt...en dat ik geen abonnement voor verkeersinformatie heb ( stond wel op de doos!!) op de verdere vragen geen antwoord.
Ook een tweede mail wordt op gelijke wijze op gereageerd.Jammer, voor mij is tom tom einde oefening.elke andere oplossing is ook goed, dit product heeft geen meerwaarde en de service is beneden peil.

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: TomTom

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Hallo beste mensen,

Het gaat bij Motmot alleen om de verkoop cijfers, want het woord fatsoen en service, dat komt in hun woordenboek echt niet voor.
Een mens met normen en waarden, die hebben geleerd, om fatsoenlijk antwoord te geven, dat gegeven kennen ze bij MotMot niet.
Dan de enorme hoeveelheid klachten die je er over hoort, dat is echt niet leuk meer als je zelf een MotMot hebt, en je daan ook nog wel eens helemaal verkeert de weg wijst, dan als je verkeerd zit moet je plots gaan keren, terwijl je helemaal vreemd bent op die plaats.
Ja, en dat gebeurt ook nog mooi met een nieuwe kaart, die je net ge-update hebt, waarna er zelfs binne 2 weken ook nog mooi een nieuwere versie van uit komt, waar je mooi naar kan fluiten, tewijl ze wel wat anders beloven, binnen 2 weken na aankoop van een nieuwe kaart, en er komt een nieuwere versie van uit, dan krijg je de nieuwe up-date gratis.
Nou, mooi niet, dank je Mot Mot.
als deze MotMot aan een nieuwe kaart toe is, kunnen jullie mooi de boom in met je knudde service en waardeloze beloftes.
Dan komt er mooi een ander merk.

Met vriendelijke groet,

Ad

Gesloten