LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ferrero Rocher kinder suprise eieren oplichting

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
lind@
Berichten: 233
Lid geworden op: 24 sep 2004 22:50

Ferrero Rocher kinder suprise eieren oplichting

Ongelezen bericht door lind@ »

Hallo

Bij deze wil ik even laten weten dat de suprise eieren van Ferrero nu met de kerstdagen oplichters zijn.
Normaal koop ik voor mijn dochtertje 3 eieren in 1 doosje vaak koop ik ze in de aanbiedingvoor 1,49 anders 1,89 denk ik

Maar nu was ik gisteren bij C1000 en er lagen dezelfde eieren alleen met een leuke verpakking erom losse eieren bedoel ik die kosten 1,09
ik dacht leuk er zitten mss kersmannetjes in althans dat wekte de indruk op de display,eenmaal thuis wou mijn dochtertje er 1 eten blijkt er gewoon een speeltjes in te zitten die er altijd in zitten en waari k er al tig van heb.
Mijn klacht en mss wel meerdere met mij waarom koste die eieren 1.09??? per stuk??
voor dat andere zilverfolie wat erom zit ik vind dit werkelijk oplichting.
waar ik een klacht in kan dienen weet ik ook niet er bstaat geen nederlandse site van die eieren of van ferrero rocher.
zo dat was mijn klacht ik koop die eieren los nooit meer :evil:

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Ferrero Rocher kinder suprise eieren oplichting

Ongelezen bericht door kweenie »

Die losse eieren zijn altijd veel duurder dan de prijs (per stuk) van drie in een doosje. Net als dat vier losse rolletjes pepermunt veel duurder zijn dan een doosje van 4 rollen. Om nog maat te zwijgen van ijsjes; daarvoor geldt dat je voor een doosje van 4 magnums soms even veel kwijt bent als aan 1 losse magnum. En ga zo maar door. Heeft dus niets met kerstmis te maken.

Henk25
Berichten: 227
Lid geworden op: 03 sep 2008 10:40

Re: Ferrero Rocher kinder suprise eieren oplichting

Ongelezen bericht door Henk25 »

Het komt wel heel veel voor dat chocolade met kerst in een feestelijke verpakking veel duurder is dan normaal. Ik denk dat Linda bedoelt dat het niet alleen duurder was maar dat de wikkel suggereerde dat het een speciaal kerst ei was en dat thuis bleek dat die belofte niet werd waargemaakt. De meerprijs was niet gerechtvaardigd. Dan voel je je genept.

Gesloten