LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kaarsen kandelaars Bolsius.

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
karinknol

Kaarsen kandelaars Bolsius.

Ongelezen bericht door karinknol » 04 mar 2009 17:10

Ik heb drie weken geleden twee kaarsen kandelaars van Bolsuis gekocht, ze zien er mooi strak uit en de kaars verzinkt er zo'n drie cm in. De eerste kandelaar bezweek de eerste avond al terwijl de kaars zelf nog 5 cm van de kandelaar verwijderd was.
De tweede kandelaar sprong de volgende dag uit elkaar, de kaars dit keer drie cm verwijdert van de kandelaar

Mail gestuurd naar Bolsius en keurig antwoord gekregen en drie nieuwe kandelaars en uiteraard een keurig excuus.
Ik durfde ze eerst niet te gebruiken, maar gisteren toch de stoute schoenen aan getrokken en er ene in gebruik genomen.
De kaars was wederom drie cm van de kandelaar verwijdert en en ik blies de kaars uit, knal, de kandelaar sprong uit elkaar en mijn man kreeg een fors stuk glas in zijn voet.
Gevolg drie hechtingen en een week zijn voet hooghouden.

Heeft iemand misschien ook al ervaringen met deze pas uitgekomen kandelaars van Bolsius, ze zijn oa te koop bij de jumbo en kosten €1.99

Ulbe

Re: Kaarsen kandelaars Bolsius.

Ongelezen bericht door Ulbe » 07 mar 2009 20:55

In uw situatie zou ik Bolsius aanspreken op deze gebreken in de kandelaars,

De kandelaars knappen met geweld uit elkaar, en uw man is een paar hechtingen rijker!, :shock:

Net zo goed waren er scherven in zijn ogen gekomen!, dan was hij nu blind geweest!, we hebben het dus nu over gevaarlijke situaties die niet horen bij kandelaars,

Bolsius aanspreken op de gevaarlijke situaties, zodat zij de kandelaars uit het assortiment kunnen nemen,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Gesloten