LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vinger afdruk easy dentic

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
logestieklogestiek
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 sep 2010 14:46

vinger afdruk easy dentic

Ongelezen bericht door logestieklogestiek »

Hallo iedereen,

ik ben eigenaar van een klein vervoer bedrijf in Brabant, en ik heb een vertegenwoordiger van Easy Dentic afgelopen vrijdag over de vloer gehad.

De reden dat ik hier iets post is omdat ik een benieuwd ben naar jullie mening over bovenstaande omdat ik toch wel mijn vraag tekens erachter zet.

Waar het in het kort op neer komt is dat Easy Dentic een vinger scan kast verkoop. Deze kast zou mij 375 euro per maand kosten en ik moest een contract tekenen voor 5 jaar. Uit gerekend zou mij dit dus 22.500(dat is een mooie porsche).

De vertegenwoordiger zij dat ik gelijk moest beslissen omdat hij het druk had, ik ben hier uiteraard niet in getrapt en heb gezegd dat ik er even over na moest denken en met mijn vrouw wou overleggen. Volgens mijn vrouw is het een gebakken lucht verhaal. Omdat volgens haar dergelijk apparaat nooit 22.500 euro kan kosten. Sterker nog de vertegenwoordiger zij dat hun het alleen recht hadden om dit product te verkopen, ik heb even gezocht op vingerscan apparaten op google en er zijn legio van dergelijke bedrijven. Ik heb ook contact opgenomen met dit soort bedrijven en bij 2 van deze bedrijven is de aankoop van het apparaat 450 euro en zit er een verzekering bij ingesloten en word het voor die prijs ook geinstaleerd.

Ben ik nu bijna slachtoffer geworden van oplichting?

Het kan toch niet zomaar dat een product wat 450 euro kost voor 22.500 euro word verkocht?

VR groet.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: vinger afdruk easy dentic

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

verwijderd--
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 01 apr 2012 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.

logestieklogestiek
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 sep 2010 14:46

Re: vinger afdruk easy dentic

Ongelezen bericht door logestieklogestiek »

Registratie van personeel :) en veiligheid!

Gompy47
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 mar 2010 10:33

Re: vinger afdruk easy dentic

Ongelezen bericht door Gompy47 »

logestieklogestiek schreef: *knip*
Volgens mijn vrouw is het een gebakken lucht verhaal. Omdat volgens haar dergelijk apparaat nooit 22.500 euro kan kosten. Sterker nog de vertegenwoordiger zij dat hun het alleen recht hadden om dit product te verkopen, ik heb even gezocht op vingerscan apparaten op google en
VR groet.
Volgens mij moet jij voor je vrouw een bos bloemen kopen, en Google eens op Easy Dentic

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 71&t=75521
http://forum.fok.nl/topic/1533282/1/25
http://forum.fok.nl/topic/1532928

MVehv
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 mar 2011 13:47

Re: vinger afdruk easy dentic

Ongelezen bericht door MVehv »

Waarom is het andere topic over Easydentic nergens meer te vinden? Heel apart dat die verdwenen is.

jc69
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jan 2012 09:24

Re: vinger afdruk easy dentic

Ongelezen bericht door jc69 »

Let op! Easydentic/Safetic (zoals ze de laatste periode hebben geheten) is failliet sinds 15 maart 2012...

LB - BEL
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mei 2012 17:31

Re: vinger afdruk easy dentic

Ongelezen bericht door LB - BEL »

Beste forumleden, ik ben op zoek naar een manual van het Easydentic systeem omdat ook één van mijn klanten in de "val" is gelopen.
Wie kan me helpen ?
Dank bij voorbaat !

Gesloten