LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Betere service van OV-vervoersbedrijven?

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.

De telefonische helpdesk van de OV-chipkaart en vervoersbedrijven...

kost mij meer om te bellen dan de reis heeft gekost
0
Geen stemmen
is veel te duur, begin ik niet eens aan
2
50%
mag als service iets goedkoper
1
25%
liever gratis
1
25%
 
Totaal aantal stemmen: 4

EBH2011
Berichten: 27
Lid geworden op: 16 jun 2011 02:35
Locatie: Hhw

Betere service van OV-vervoersbedrijven?

Ongelezen bericht door EBH2011 »

OV-vervoersbedrijven, er is altijd iets aan de hand en nooit zal iedereen tevreden zijn.
Denk maar aan bussen die niet op komen dagen of de belachelijk hoge
tarieven die met de OV-chipkaart worden afgeschreven.

Je hoort verder weinig over positieve ervaringen met OV-vervoersbedrijven.
Zijn die er eigenlijk wel?

LM1987
Berichten: 18
Lid geworden op: 14 sep 2011 14:32

Re: Betere service van OV-vervoersbedrijven?

Ongelezen bericht door LM1987 »

Ik heb als salarisadministrateur in een grote onderneming goede ervaring met de klantenservice van de ns. Ik word altijd vriendelijk te woord gestaan, geven mij goede antwoorden en reageren accuraat op problemen.

Ik vind echter wel dat de dienst goedkoper kan. Waarom een duur 0900 nummer als het ook tegen lokaal tarief of zelfs grati kan?

Dirkie
Berichten: 2931
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Betere service van OV-vervoersbedrijven?

Ongelezen bericht door Dirkie »

Je hoort verder weinig over positieve ervaringen met OV-vervoersbedrijven.
Zijn die er eigenlijk wel?
Jawel die zijn er heel veel. Maar die mensen hebben dan ook geen enkele reden om bijdragen te gaan schrijven op een forum, waar alleen mensen zitten die klachten hebben.
Maar er zijn uitzonderingen. Mijn ervaring met de OV-chipkaart en vervoersbedrijven waar ik mee reis (RET, HTM en NS) zijn wel positief. De keren dat het fout ging (meestal mijn eigen schuld) heb ik altijd zonder moeite het geld terug gehad. Ik reis al jaren dagelijks met de genoemde OV-bedrijven en bijna altijd ben ik op tijd op mijn werk en thuis. Hoe positief wil je het hebben :D

Gesloten